PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Michael noemt zich voortaan Jacko X'



T.A.F.K.A.Z
18-12-03, 23:21
'Michael noemt zich voortaan Jacko X'
ANP


NEW YORK - Michael Jackson is lid geworden van de zwarte moslimorganisatie Nation of Islam. Dat berichtte de Amerikaanse tabloid New York Post donderdag. Jackson meldde zich woensdagavond aan als lid van de Nation of Islam. Dezelfde dag werd de popster officieel van kindermisbruik beschuldigd.


Waarom Jackson, die zich nu Jacko X noemt, zich heeft aangesloten bij de volgelingen van predikant Louis Farrakhan is onduidelijk. Farrakhan's Nation of Islam staat bekend om anti-joodse en anti-homoseksuele uitspraken. Jacksons broer Jermaine bekeerde zich in 1989 tot de islam.

De zender Fox News berichtte dat Jackson niet langer naar zijn managers luistert, maar uit paniek contact zocht met de moslimorganisatie.


Naar verluidt is Jackson niet zeker van zijn juridische situatie. Jackson (45) en zijn advocaten hebben de beschulding van meervoudige kindermisbruik ontkend.

T.A.F.K.A.Z
18-12-03, 23:56
Je zou bijna parallelen gaan trekken.

observer
19-12-03, 00:02
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Je zou bijna parallelen gaan trekken.

ik moet minder zwaar tafelen

ik heb ene visie

micheal die "im bad"zingt met abu en zijn kornuiten swingend als koor

Simon
19-12-03, 00:14
Noch bij de New York Post noch bij Fox News info over te vinden. Is dit een grap?

T.A.F.K.A.Z
19-12-03, 00:16
Geplaatst door Simon
Noch bij de New York Post noch bij Fox News info over te vinden. Is dit een grap?

Het staat op de site van de Volkskrant

Abelone
19-12-03, 00:23
Zo zie je maar. Iedereen kan moslim worden tegenwoordig.

Simon
19-12-03, 00:25
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Het staat op de site van de Volkskrant

Daar vind ik alleen maar dit:

Michael Jackson aangeklaagd wegens kindermisbruik
LOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse popzanger Michael Jackson is donderdag formeel aangeklaagd wegens kindermisbruik. Dat heeft de openbaar aanklager in Santa Maria in Californië donderdagavond gemeld.

Jackson is aangeklaagd voor het zeker zeven maal seksueel misbruiken van een jongen die jonger is dan veertien. De popster is ook aangeklaagd voor het toedienen van alcohol aan de jongen met het doel hem te misbruiken.

Volgens de officiële documenten zou het sekssueel misbruik hebben plaatsgehad tussen 7 februari en 10 maart 2003. De naam van het slachtoffer is niet genoemd, maar naar verluidt gaat het om een 12-jarige jongen.

Volgens Amerikaanse media kan de 45-jarige Jackson maximaal 24 jaar cel krijgen. De zanger moet zich op 16 januari voor het eerst voor de rechtbank melden. Jackson gaf zichzelf eind november aan bij de politie, nadat tegen de King of Pop een arrestatiebevel was uitgevaardigd. Hij is vrijgelaten op een borgtocht van 3 miljoen dollar (2,5 miljoen euro).

T.A.F.K.A.Z
19-12-03, 00:29
http://www.volkskrant.nl/kunst/1071728306472.html

Zwarte Schaap
19-12-03, 00:30
Geplaatst door Abelone
Zo zie je maar. Iedereen kan moslim worden tegenwoordig.

Vroeger ook , niet alleen tegenwoordig.

Abelone
19-12-03, 00:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vroeger ook , niet alleen tegenwoordig.

Ik ben blij dat jullie Michael Jackson ook aan jullie gelederen hebben toegevoegd.

(Eigenlijk wist ik niet hoe we van hem af moesten komen)

Simon
19-12-03, 00:32
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
http://www.volkskrant.nl/kunst/1071728306472.html

Merkwaardig. Ik geloof het eerlijk gezegd niet.

lennart
19-12-03, 00:34
Hij moet er rekening mee houden dat hij de bak in gaat he... Daar kan je kiezen tussen de Nation of Islam of op de knieen voor de Aryan Brotherhood.

T.A.F.K.A.Z
19-12-03, 00:34
Geplaatst door Simon
Merkwaardig. Ik geloof het eerlijk gezegd niet.

Waarom niet? Hij heet niet voor niets Wacko Jacko.

Abelone
19-12-03, 00:40
De islam kan zich weer verheugen in een nieuwe aanhanger van Allah.

Michael Jackson. Ook hij vindt nu een plaatsje in het paradijs. Je weet wel, daarna. Ooit. Leve Michael :wohaa:

Simon
19-12-03, 00:41
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Waarom niet? Hij heet niet voor niets Wacko Jacko.

Omdat ik er nergens iets over kan vinden. Niet in de bronnen die genoemd worden (New York Post en Fox News) noch in andere bronnen zoals de New York Times, Washington Post of CNN website. Het zou toch groot nieuws zijn als het zou kloppen?

lennart
19-12-03, 00:44
NYPost:
http://www.nypost.com/news/nationalnews/13833.htm

:moe:

Simon
19-12-03, 00:55
Geplaatst door lennart
NYPost:
http://www.nypost.com/news/nationalnews/13833.htm

:moe:

Aha, bedankt, je kan beter zoeken dan ik. Nou vandaag was ook in NOVA te zien dat men het in Harlem als een "black lynching" ziet. Die Nation of Islam is zo racistisch als wat (doet mij altijd denken aan de Klu Klux Clan) dus ze zullen er ook een rassen kwestie van maken. Ik ben benieuwd of dit een bewuste strategie is van de verdediging. Michael meer als een "zwart mens"neerzetten. De strategie zou dan zijn: Witte mannen (de politie) die zwarte Michael Jackson kapot willen maken. Ik moet wel zeggen dat ik de voorgeschiedenis van de familie van die jongen een beetje twijfelachtig vind. Maar ja, die van Michael met kinderen ook natuurlijk. Nu ja, we zullen zien wat ze "in court" te melden hebben.

observer
19-12-03, 10:17
Geplaatst door lennart
Hij moet er rekening mee houden dat hij de bak in gaat he... Daar kan je kiezen tussen de Nation of Islam of op de knieen voor de Aryan Brotherhood. hij heeft jaren zijn best gedaan zo blank als hij maar kan te worden dus je zou zeggen dat hij voor de aryan 's gaat