PDA

Bekijk Volledige Versie : Jackson aangeklaagd en moslim geworden



observer
18-12-03, 22:56
Volgens de New York Post heeft Michael Jackson zich aangemeld als lid van de zwarte moslimorganisatie Nation of Islam. Hij noemt zich voortaan Jacko X.

De 45-jarige Jackson heeft zich aangesloten bij de volgelingen van predikant Louis Farrakhan. Waarom is onduidelijk. Farrakhan's Nation of Islam staat bekend om anti-joodse en anti-homoseksuele uitspraken. Eerder (in 1989) bekeerde Jacksons broer Jermaine zich tot de islam.

De zender Fox News meldt dat Jackson niet langer naar zijn managers luistert, maar uit paniek contact zocht met de moslimorganisatie. Jackson zou niet zeker zijn van zijn juridische situatie.

Zeven maal misbruik

Vanavond is in Santa Maria in Californië Jackson formeel in beschuldiging gesteld. De zanger is aangeklaagd voor het zeker zeven maal seksueel misbruiken van een jongen die jonger is dan veertien. De popster is ook aangeklaagd voor het toedienen van alcohol aan de jongen met het doel hem te misbruiken.

Het sekssueel misbruik zou hebben plaatsgehad tussen 7 februari en 10 maart 2003. Naar verluidt gaat het om een 12-jarige jongen. Jackson kan maximaal 24 jaar cel krijgen. Op 16 januari moet hij zich voor het eerst bij de rechtbank melden.. hij is officiel aangeklaagd en moslim geworden

betekend dat hij nu een bestuursfunctie in de ael kan krijgen

voor alle moslims op deze planeet

gecondoleerd met deze verrijking

T.A.F.K.A.Z
18-12-03, 22:58
Ik herinner mij nog dat er geruchten gingen ergens in de jaren tachtig als zou hij moslim zijn geworden. Is het er toch eindelijk van gekomen.

850
18-12-03, 23:07
:handbang: Mohammed Jackson YEAH!

Simon
18-12-03, 23:09
Volgens mij staat dat helemaal niet in The New York Post. Ik kan er niks over vinden in de online editie. En daar staat wel een uitgebreid verslag over de inbeschuldiging stelling van vandaag.

Waar heb je dat bericht vandaan ?

850
18-12-03, 23:13
Het gebeurde in het geheim. SSSSSTTTTTT niet verder vertellen.

Dutchguy
18-12-03, 23:15
Zou trouwens best wel kunnen want zijn broer Jermaine is ook moslim.

Marsipulami
18-12-03, 23:41
Geplaatst door EdV
Arme Moslims! Steeds maar weer van de foute boegbeelden. Wat hebben die mensen toch gedaan dat ze steeds de verkeerden in hun rangen krijgen?


Ed

:p Vertel eens iets over de grote boegbeelden van het atheïsme.

Abelone
18-12-03, 23:44
Geplaatst door Marsipulami
:p Vertel eens iets over de grote boegbeelden van het atheïsme.
Thomas Moore, John Locke, Voltaire: voortrekkers van het atheisme van het eerste uur.