PDA

Bekijk Volledige Versie : So..dit Al Gehoord! Tipgever Kan Fluiten Naar Beloning



liefste
19-12-03, 12:05
De tipgever die de Amerikaanse strijdkrachten wees op de verblijfplaats van de verdreven Iraakse president Sadam Hoessein, heeft geen recht op de beloning van ruim 20 MILJOEN URI.......

De lijfwacht uit Sadams clan gaf de kostbare informatie prijs tijdens een ''intensief verhoor'', melde gister een Britse krant The Daily Mirror
De lijfwacht Qusay Rassoul zou lid zijn van de al-Tikriti-can, De groep mensen uit Sadams geboorteplaats Tikrit op wie hij sterk leunde. De man werd vorige week vrijdag in bagdad gearresteerd, nadat de Amerikanen al een half jaar naar hem op zoek waren.
EINDE

Hier zat ik (en veel anderen denk ik ook) al op te wachten!

Dus mensen............. KIJK UIT!!! VERAAD NIET BINLADEN JE KRIJGT NIETS (Amerika verzind er wel wat op)

TonH
19-12-03, 12:25
Dit soort beloningen zijn er toch voor bedoeld om mensen aan te moedigen zelfstandig naar voren te komen met info?!

Deze meneer is gearresteerd en slaat door. 'k Vind het niet zo vreemd dat hij dan geen cent krijgt. Op zijn hoogst een leuke deal over de aanklacht tegen hemzelf.

nl-x
19-12-03, 19:07
Geplaatst door TonH
Dit soort beloningen zijn er toch voor bedoeld om mensen aan te moedigen zelfstandig naar voren te komen met info?!

Deze meneer is gearresteerd en slaat door. 'k Vind het niet zo vreemd dat hij dan geen cent krijgt. Op zijn hoogst een leuke deal over de aanklacht tegen hemzelf.

De man die vrijwillig de zonen van Saddam verraadde heeft tot op zover ik weet ook nog geen cent gezien. :gsm:

lennart
19-12-03, 19:28
Ik wacht totdat ze 50 miljoen bieden.. en dan ga ik eens kijken wie toch die man met die lange baard is, die al 2 jaar bij ons in de kelder woont.

nl-x
19-12-03, 19:32
Geplaatst door lennart
Ik wacht totdat ze 50 miljoen bieden.. en dan ga ik eens kijken wie toch die man met die lange baard is, die al 2 jaar bij ons in de kelder woont.

Jij dacht dat dit grappig was?! Wacht maar tot vanavond de PVDA je huis eens komt doorzoeken zonder maar 1x toestemming ervoor te vragen.

lennart
19-12-03, 19:34
Laat die roodhemden maar komen!

Ik heb net ingeslagen in Belgie!

Tomas
19-12-03, 20:08
Geplaatst door Marruecos
Tegen wie heb je dit, naief lief meisje? :haha:

Prober het maar te verdoezelen. Maar je kunt echt niet voorkomen dat een moslim zich soms per ongeluk verspreekt!! Ik heb jullie wel door.

TonH
20-12-03, 00:33
Geplaatst door nl-x
De man die vrijwillig de zonen van Saddam verraadde heeft tot op zover ik weet ook nog geen cent gezien. :gsm:

Hadden ze daar ook zoveel miljoen voor over, of alleen maar een spel kaarten... Anders hadden ze moeten betalen :zweep:

'k Blijf er bij dat je je niet eerst kunt laten oppakken, je door de ondervragers de nagels laten uittrekken en je ballen tussen de bankschroef laten plaatsen, dan pas je baas verlinken en daarna ook nog eens de beloning verwachten.

Martelen kost ook geld, weet je. :rolleyes:

Donna
20-12-03, 10:01
Geplaatst door Marruecos
:vreemd: :zegniets:


:D

Toen ik me aanmeldde voor de strijd stond er wel een faxnummer op het formulier. En ik moest 3 handtekeningen halen van mannen met baarden. Hebben ze daar wat aan denk je? :ninja2:

liefste
23-12-03, 08:45
Geplaatst door Marruecos
Tegen wie heb je dit, naief lief meisje? :haha:

Nu het zegt...... ja tegen wie heb ik het eigenlijk (goeie vraag) Zodra ik daar achter ben hoor je het van me. :lekpuh:

liefste
23-12-03, 08:47
Nu je het zegt bedoel ik