PDA

Bekijk Volledige Versie : Mannen en het Westen/ Waarom hij geen minirokje kan dragen



MizZzli
19-12-03, 13:01
Behaarde benen zijn sexueel niet appealing. Dagen nodig om te scheren en te epileren. Minirokjes zijn vrouwelijk.

Voor zover de gelijkheid :jammer:

Goodnight
19-12-03, 13:13
Geplaatst door MizZzli
Behaarde benen zijn sexueel niet appealing. Dagen nodig om te scheren en te epileren. Minirokjes zijn vrouwelijk.

Voor zover de gelijkheid :jammer:

hmmm...bovendien zien ze er erg knokig uit en kunnen ze niet elegant lopen..

Puk
19-12-03, 13:28
Geplaatst door MizZzli
Behaarde benen zijn sexueel niet appealing. Dagen nodig om te scheren en te epileren. Minirokjes zijn vrouwelijk.

Voor zover de gelijkheid :jammer:

Dan kijk jij nooit naar de Tour de France...

850
19-12-03, 15:42
In Schotland dragen de mannen toch rokken?
:duizelig:

freya
19-12-03, 16:08
Geplaatst door 850
In Schotland dragen de mannen toch rokken?
:duizelig:

En dat bewijst het gelijk van mizzli :moe:

850
19-12-03, 16:12
In Indonesieje dragen ook best wel veel mannen rokken.

:maf2: Trouwens waarom strippen en scheren vrouwen hun beentjes eigenlijk? Is toch pijnlijk? Ik vind het maar stom.

Charkiya
19-12-03, 18:09
Geplaatst door 850
In Indonesieje dragen ook best wel veel mannen rokken.

Indotravestieten? :watte?:

Blade20
19-12-03, 18:10
hmm, ongeldige vergelijking.

Hoofddoekjes heeft religieuze reden. Een vrouw bepaald nog altijd zelf of ze een minirokje draagd. En sommige vrouwen kunnen beter niet een minirokje dragen.

ZbaqZbaq
19-12-03, 18:14
Geplaatst door 850


:maf2: Trouwens waarom strippen en scheren vrouwen hun beentjes eigenlijk? Is toch pijnlijk? Ik vind het maar stom.

Ze werden door hun omgeving gedwongen...de sociale druk om onbehaarde benen te hebben is voor veel vrouwen te veel.

:stout:

Charkiya
19-12-03, 18:17
Geplaatst door Blade20
hmm, ongeldige vergelijking.

Een vrouw bepaald nog altijd zelf of ze een minirokje draagd.

Inderdaad, een vrouw mag zelf bepalen wat ze draagt :duim:

Mag een moslima niet zelf bepalen wat ze draagt?

Draagt met een T

Blade20
19-12-03, 18:22
Geplaatst door Charkiya
Inderdaad, een vrouw mag zelf bepalen wat ze draagt :duim:

Mag een moslima niet zelf bepalen wat ze draagt?

Draagt met een T

Tuurlijk wel, maar lang niet iedere moslima draagt wat ze zelf wil. De meeste wel, das duidelijk, maar er zijn er ook een hoop die het moeten of gedwongen worden.

Overigens kun je het ook overdrijven. Als je soms van die typmiepen ziet die in het midden van de winter nog zo'n minirokje dragen alleen maar omdat ze het leuk vinden.
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als ze bij -10 een leuke jongen zien en dan....Ahum, ik zal het daar maar even niet over hebben.

Charkiya
19-12-03, 18:38
Geplaatst door Blade20
Tuurlijk wel, maar lang niet iedere moslima draagt wat ze zelf wil. De meeste wel, das duidelijk, maar er zijn er ook een hoop die het moeten of gedwongen worden.

Trek maar door, niet iedere vrouw draagt wat zij zelf wil

Dus gaan we volgens de logica van VVD&co omdat de minderheid gedwongen wordt iets te dragen, de meerderheid dwingen iets niet te dragen? :watte?:

Blade20
19-12-03, 19:09
Geplaatst door Charkiya
Trek maar door, niet iedere vrouw draagt wat zij zelf wil

Dus gaan we volgens de logica van VVD&co omdat de minderheid gedwongen wordt iets te dragen, de meerderheid dwingen iets niet te dragen? :watte?:

Ik heb het met opzet juist niet doorgetrokken omdat de meeste vrouwen ('inboorlingen') dit probleem niet hebben, sterker nog, ik denk dat de groep zo klein is dat hij niet noemenswaardig is. Procentueeel zullen moslima's echter veel vaker iets moeten dragen tegen hun wil, en daar gaat het om.

Charkiya
19-12-03, 19:12
Geplaatst door Blade20
Ik heb het met opzet juist niet doorgetrokken omdat de meeste vrouwen ('inboorlingen') dit probleem niet hebben, sterker nog, ik denk dat de groep zo klein is dat hij niet noemenswaardig is. Procentueeel zullen moslima's echter veel vaker iets moeten dragen tegen hun wil, en daar gaat het om.

Deze bewering kun je vast en zeker staven met kéiharde feiten !
Of, zo jij wilt, procenten

nl-x
19-12-03, 19:35
Geplaatst door MizZzli
Behaarde benen zijn sexueel niet appealing. Dagen nodig om te scheren en te epileren. Minirokjes zijn vrouwelijk.

Voor zover de gelijkheid :jammer:

Er is niets mis met het scheren van je benen! :ego:

(Jaja, we beginnen die discussie opnieuw :))

freya
19-12-03, 19:36
Geplaatst door nl-x
Er is niets mis met het scheren van je benen! :ego:

(Jaja, we beginnen die discussie opnieuw :))

:schok: Draag jij ook minirokjes?

Blade20
19-12-03, 20:42
Geplaatst door Charkiya
Deze bewering kun je vast en zeker staven met kéiharde feiten !
Of, zo jij wilt, procenten

Dat counter i...... ow wacht (bergt zijn magic kaarten op) ik heb even gezocht, maar gek genoeg zijn er geen statistieken hierover.

Tja, zelfs als ze er zouden zijn zou het een vertekend beeld weergeven. Aangezien iemand die onderdrukt is (op wat voor manier dan ook) nou eenmaal niet snel uitkomt voor haar probleem i.v.m. schaamte of angst.