PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaans beleid heeft succes, Shia rebelleren in Bahrain



lennart
19-12-03, 13:57
Riots in Bahrain against pop concert

Shia Muslim rioters have lobbed petrol bombs at police in Bahrain during a protest against a concert by Arab singers they deemed immoral.

It was the second day of riots by Shia youths in the capital of the Gulf Arab state, a regional banking hub and the headquarters of the US Navy's Fifth Fleet.

Thursday's rioters were from the poor Shia village of Sanabis near a shopping mall where the concert was being held.

Some said they were religious people who could not tolerate such concerts. Riot police stood by, but at one point drove towards the rioters in their jeeps to stop them from advancing.

There were no casualties or reported arrests. Riot police fired tears gas to try and disperse the protesters.

Bahrain, a key US ally, was racked by four years of unrest in the 1990s, mostly by Shias, the majority community in the Sunni-ruled Gulf Arab state, demanding political and economic reforms.

Wednesday protest

Another protest took place on Wednesday with the majority of Shia protesters . They demanded the scrapping of the amnesty for officials accused of torturing prisoners to death.

Shia youth, many unemployed and poor, have rioted in the past disrupting concerts and attacking hotels that have bars.

Wednesday's march was meant to mark "martyrs day", a reference to the killing of two people by police on 17 December 1994, at the start of a wave of unrest in Bahrain.

An activist group, the National Committee for Martyrs and Torture Victims, says at least 3500 people were tortured while in jail for opposition activity in the past two decades.

No use of force

Bahrain insisted on Thursday none of its officials had said force would be used against Shia rioters if they repeated protests demanding prosecution of officials.

"An official source at the Interior Ministry denies that any ministry official has made such a statement to Reuters about the recent events. What a Reuters correspondent reported from Bahrain quoting an official source as claimed is incorrect and fabricated," a statement said.

The statement said that people were free to express their opinions but they had to respect the law, and Bahrain would deal with protests in a civilised way.

Earlier, an Interior Ministry official said police would "confront" opposition demonstrators if they took to the streets again.

Police detained seven protesters after a march on Wednesday night in the capital Manama turned violent, with mobs attacking photographers they suspected of being undercover policemen.
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/05C39605-CC8F-49FD-B5FA-5031C4874D68.htm

Of de Amerikanen blij zijn met deze rebellie is natuurlijk een tweede ;)

Puk
19-12-03, 14:09
Tsjah... moslims onder elkaar...

lennart
19-12-03, 14:13
Ik ben voor de onderdrukte Shia en tegen de dictatoriale martelende door de Amerikanen gesteunde Sunni leiders... wat jij Puk?

Puk
19-12-03, 14:16
Geplaatst door lennart
Ik ben voor de onderdrukte Shia en tegen de dictatoriale martelende door de Amerikanen gesteunde Sunni leiders... wat jij Puk?

Welke door de Amerikanen gesteunde Sunni leiders?

Ga toch fietsen...

lennart
19-12-03, 14:22
De Amerikaanse vijfde vloot heeft z'n hoofdkwartier in Bahrain... Denk je dat de Amerikanen dan niet de regering steunen in Bahrain?

Puk
19-12-03, 14:40
Geplaatst door lennart
De Amerikaanse vijfde vloot heeft z'n hoofdkwartier in Bahrain... Denk je dat de Amerikanen dan niet de regering steunen in Bahrain?

Werp een Arabier een Euro toe en hij danst voor je...

:rolleyes:

P.S. Trotse Arabier... bedoel ik.

Blade20
19-12-03, 14:53
Geplaatst door lennart
Ik ben voor de onderdrukte Shia en tegen de dictatoriale martelende door de Amerikanen gesteunde Sunni leiders... wat jij Puk?

Zolang als ze maar tegen de Amerikanen zijn het Lennard?!

Jij bent niet voor de vrijheid van het Iraakse volk, jij bent enkel tegen de Amerikanen.

Blade20
19-12-03, 14:54
Geplaatst door Puk
Werp een Arabier een Euro toe en hij danst voor je...

:rolleyes:

P.S. Trotse Arabier... bedoel ik.

Goeie Puk! :duim:

lennart
19-12-03, 14:56
Geplaatst door Blade20
Zolang als ze maar tegen de Amerikanen zijn het Lennard?!

Jij bent niet voor de vrijheid van het Iraakse volk, jij bent enkel tegen de Amerikanen.

Dit is toch echt in Bahrain Bladje... Dat is niet in Iraq.

Maar ik weet, je geographische kennis is beperkt.

lennart
19-12-03, 14:57
Geplaatst door Puk
Werp een Arabier een Euro toe en hij danst voor je...

:rolleyes:

P.S. Trotse Arabier... bedoel ik.

Ooh... dit is toch wel een strafpuntje waard.

Maar ik merk het alweer de Pukjes van deze wereld zal het een zorg zijn dat de Amerikanen martelende dictators aan de macht houdt.

Blade20
19-12-03, 15:00
Geplaatst door lennart
Dit is toch echt in Bahrain Bladje... Dat is niet in Iraq.

Maar ik weet, je geographische kennis is beperkt.

Je mist het punt Lennard;

je bent enkel tegen de Amerikanen, en de rest interreseerd je weinig.

Puk
19-12-03, 15:03
Geplaatst door lennart
Ooh... dit is toch wel een strafpuntje waard.

Maar ik merk het alweer de Pukjes van deze wereld zal het een zorg zijn dat de Amerikanen martelende dictators aan de macht houdt.

Getver!! Dat gezeur om strafpunten. Ik haat dat... :fpuh:

Backstabber...

lennart
19-12-03, 15:05
Geplaatst door Blade20
Je mist het punt Lennard;

je bent enkel tegen de Amerikanen, en de rest interreseerd je weinig.

Ik ben juist voor de Amerikanen!

Zie hoe ik de Shia aanmoedig om in opstand te komen tegen hun brute leiders... Precies ook wat Bush zegt.

Het probleem alleen met de Amerikanen is dat ze dingen zeggen, maar andere dingen doen.

lennart
19-12-03, 15:06
Geplaatst door Puk
Getver!! Dat gezeur om strafpunten. Ik haat dat... :fpuh:

Backstabber...

Sja... ik laat je toch geen rascistische dingen zeggen. Dat doe je allemaal zelf.

Blade20
19-12-03, 15:08
Geplaatst door lennart
Ik ben juist voor de Amerikanen!

Zie hoe ik de Shia aanmoedig om in opstand te komen tegen hun brute leiders... Precies ook wat Bush zegt.

Het probleem alleen met de Amerikanen is dat ze dingen zeggen, maar andere dingen doen.

Goed, mij best, dan ben je voor de Amerikanen maar voor de foute redenen, en dat is in principe hetzelfde.

lennart
19-12-03, 15:13
Geplaatst door Blade20
Goed, mij best, dan ben je voor de Amerikanen maar voor de foute redenen, en dat is in principe hetzelfde.

Ik snap je niet... Kijk ik zou dolgraag zien dat de Arabische wereld meer democratische systemen zijn, precies zoals Bush zegt. Maar wat Bush zegt en wat Bush doet zijn twee hele andere zaken.

Blade20
19-12-03, 15:19
Geplaatst door lennart
Ik snap je niet... Kijk ik zou dolgraag zien dat de Arabische wereld meer democratische systemen zijn, precies zoals Bush zegt. Maar wat Bush zegt en wat Bush doet zijn twee hele andere zaken.

Kijk, dat klopt. Maar als Bush nu verliest komt er hoogstewaarschijnlijk geen democratie.

aanvulling. Bush zijn vorm van democratie is een schijndemocratie, maar het is beter als dictatorschap of zoiets als de streng Islamitische wetgeving waar Afghanistan onder heeft geleden.

Puk
19-12-03, 15:26
Geplaatst door lennart
Sja... ik laat je toch geen rascistische dingen zeggen. Dat doe je allemaal zelf.

Dan maar rascisme gaan gillen. :vreemd:

Het Westen heeft toch alle Arabische landen onder controle?
Ik geef daar een verklaring voor.
Niks rascisme... gewoon de waarheid zeggen.

En daar heb je dus moeite mee...
Jij laat er liever complottheorietjes op los,
die bijna allemaal zonder uitzondering rascistisch zijn.

Je hoort mij toch ook niet om een ban voor jou roepen?

Ik dank u.

lennart
19-12-03, 15:28
Geplaatst door Blade20
Kijk, dat klopt. Maar als Bush nu verliest komt er hoogstewaarschijnlijk geen democratie.

aanvulling. Bush zijn vorm van democratie is een schijndemocratie, maar het is beter als dictatorschap of zoiets als de streng Islamitische wetgeving waar Afghanistan onder heeft geleden. [/B]

Onder Saddams leiding was er ook een schijndemocratie :)

lennart
19-12-03, 15:32
Geplaatst door Puk
Dan maar rascisme gaan gillen. :vreemd:

Het Westen heeft toch alle Arabische landen onder controle?
Ik geef daar een verklaring voor.
Niks rascisme... gewoon de waarheid zeggen.

En daar heb je dus moeite mee...
Jij laat er liever complottheorietjes op los,
die bijna allemaal zonder uitzondering rascistisch zijn.

Je hoort mij toch ook niet om een ban voor jou roepen?

Ik dank u.

Jij roept toch dat een arabier voor een eurotje danst. Dat heeft niets te maken met 'het westen controlleert de Arabische regering'. Ik constateer slechts dat de Amerikanen geen enkel probleem ermee hebben om hun vloot te legeren in een land dat martelen toelaat.

Maar nu laat je weer eens zien hoe laagdunkend jij denkt over mensen met een Arabische achtergrond.

Puk
19-12-03, 15:42
Geplaatst door lennart
Jij roept toch dat een arabier voor een eurotje danst. Dat heeft niets te maken met 'het westen controlleert de Arabische regering'. Ik constateer slechts dat de Amerikanen geen enkel probleem ermee hebben om hun vloot te legeren in een land dat martelen toelaat.

Maar nu laat je weer eens zien hoe laagdunkend jij denkt over mensen met een Arabische achtergrond.

Huh? Hoe worden die Arabische regeringen dan gecontroleerd? Niet met dollars? Leg uit...

Overigens... de Trotse Arabier danst niet alleen voor een Dollar, maar ook voor Allah.

Zo... wat vind je daarvan?

lennart
19-12-03, 15:45
Geplaatst door Puk
Huh? Hoe worden die Arabische regeringen dan gecontroleerd? Niet met dollars? Leg uit...


Kweet ut niet.. Leg het mij eens uit... Ik constateer slechts dat de Amerikanen er geen problemen hebben om een regime te steunen die de tegenstand martelt. Ik heb het dan ook niet over controlleren gehad... dat was jij weer. Hetgeen wel weer laat zien hoe laagdunkend jij denkt over arabieren :p

domkop.

Maar zeg nu eens... sympathiseer jij met de Shia die duidelijk een achterstands positie in Bahrain bekleden en zelfs worden gemarteld of met de regerende elite?

Puk
19-12-03, 15:51
Geplaatst door lennart
Kweet ut niet.. Leg het mij eens uit... Ik constateer slechts dat de Amerikanen er geen problemen hebben om een regime te steunen die de tegenstand martelt. Ik heb het dan ook niet over controlleren gehad... dat was jij weer. Hetgeen wel weer laat zien hoe laagdunkend jij denkt over arabieren :p

domkop.

Maar zeg nu eens... sympathiseer jij met de Shia die duidelijk een achterstands positie in Bahrain bekleden en zelfs worden gemarteld of met de regerende elite?

Lees de draad nog eens opnieuw. Jij begint over 'controle'. Niet ik.

Shit for brains.

Ik sympathiseer met de moslims die het hardst dansen.

lennart
19-12-03, 16:03
Geplaatst door Puk
Lees de draad nog eens opnieuw. Jij begint over 'controle'. Niet ik.

Shit for brains.

Ik sympathiseer met de moslims die het hardst dansen.

De eerste die het woord controle in de mond ben jij Phukhead.

Ik had het over steunen, dat is nog heel wat anders dan controleren. Of je blij mag zijn dat Amerika brute dictators steunt, nou blijkbaar wel volgens jou.. Idioot.

Weer een strafpuntje wegens het beledigen van een medeprikborder lijkt me.

Puk
19-12-03, 16:07
Geplaatst door lennart
De eerste die het woord controle in de mond ben jij Phukhead.

Ik had het over steunen, dat is nog heel wat anders dan controleren. Of je blij mag zijn dat Amerika brute dictators steunt, nou blijkbaar wel volgens jou.. Idioot.

Weer een strafpuntje wegens het beledigen van een medeprikborder lijkt me.

Steunt... jij je zin. Hoe? Waarmee? Leg dat eerst eens uit.

Dan praten we verder... misschien.

Als je je een beetje gedraagt, that is.

:zwaai:

lennart
19-12-03, 16:13
Geplaatst door Puk
Steunt... jij je zin. Hoe? Waarmee? Leg dat eerst eens uit.

Dan praten we verder... misschien.

Als je je een beetje gedraagt, that is.

:zwaai:


Kijk de Amerikanen stationeren het vijfde vloot in Bahrain, daarmee geeft het al aan dat het de regering in Bahrain steunt. Ook krijgt de regering van Bahrain Amerikaanse wapens en geld in ruil voor die stationering ook duidelijke steun. Dat jij zoiets niet instinctief begrijpt geeft wel weer aan dat jij pindagrote brein niet veel meer kan begrijpen dan "hun zijn stom".

Oh en jij begint met de beledigingen, dat waardeer ik zeker niet.

Puk
19-12-03, 16:16
Geplaatst door lennart
Kijk de Amerikanen stationeren het vijfde vloot in Bahrain, daarmee geeft het al aan dat het de regering in Bahrain steunt. Ook krijgt de regering van Bahrain Amerikaanse wapens en geld in ruil voor die stationering ook duidelijke steun. Dat jij zoiets niet instinctief begrijpt geeft wel weer aan dat jij pindagrote brein niet veel meer kan begrijpen dan "hun zijn stom".

Oh en jij begint met de beledigingen, dat waardeer ik zeker niet.

Conclusie: Arabieren dansen voor Dollars. :nijn:

En wat is er mis met die conclusie?

Kom op zeg!

lennart
19-12-03, 16:19
Geplaatst door Puk
Conclusie: Arabieren dansen voor Dollars. :nijn:

En wat is er mis met die conclusie?

Kom op zeg!

Omdat het een rascistische opmerking is. Wat een betere conclusie is.. ondemocratische martelende leiders dansen voor dollars en de Amerikanen geven die maar al te graag (zolang die ondemocratische leiders natuurlijkg een grote bek opzetten richting de Amerikanen).

Maar nu is het duidelijk dat jij een rascist is... petje af.. ik had nooit gedacht dat je het zou toegeven.

Puk
19-12-03, 17:05
Geplaatst door lennart
Omdat het een rascistische opmerking is. Wat een betere conclusie is.. ondemocratische martelende leiders dansen voor dollars en de Amerikanen geven die maar al te graag (zolang die ondemocratische leiders natuurlijkg een grote bek opzetten richting de Amerikanen).

Maar nu is het duidelijk dat jij een rascist is... petje af.. ik had nooit gedacht dat je het zou toegeven.

Als we zo bezig gaan dan is de volgende opmerking van jou ook rascistisch:


de Amerikanen geven die maar al te graag (zolang die ondemocratische leiders natuurlijkg een grote bek opzetten richting de Amerikanen).

Of is dat te hoog gegrepen voor je?

Welaan... een paar strafpuntjes voor Lennart. :moe:

lennart
19-12-03, 17:08
Geplaatst door Puk
Als we zo bezig gaan dan is de volgende opmerking van jou ook rascistisch:

Of is dat te hoog gegrepen voor je?

Welaan... een paar strafpuntjes voor Lennart. :moe:

Zeker niet.. Amerikanen hebben een democratisch bestel en die mag je dus gezamelijk aanspreken op de acties van hun leiders :fpetaf:

Bovendien als ik het over Amerikanen heb, dan heb ik het over hun land, dat is een multietnische samenleving (je weet wel, waar jij tegen strijd in Nederland) dus rascistische is de opmerking zeker niet :)

Dat ik je dit verschil nog moet uitleggen..

ps. Als je Bahraini's dansen voor een dollar had gezegd dan was het niet rascistische geweest, op z'n hoogst had ik dan kunnen stellen dat jij extreem dom bent, omdat je niet inziet dat er geen echte democratie in Bahrain is.

Puk
19-12-03, 17:15
Geplaatst door lennart
Zeker niet.. Amerikanen hebben een democratisch bestel en die mag je dus gezamelijk aanspreken op de acties van hun leiders :fpetaf:

Bovendien als ik het over Amerikanen heb, dan heb ik het over hun land, dat is een multietnische samenleving (je weet wel, waar jij tegen strijd in Nederland) dus rascistische is de opmerking zeker niet :)

Dat ik je dit verschil nog moet uitleggen..

ps. Als je Bahraini's dansen voor een dollar had gezegd dan was het niet rascistische geweest, op z'n hoogst had ik dan kunnen stellen dat jij extreem dom bent, omdat je niet inziet dat er geen echte democratie in Bahrain is.

Dus als je niet democratisch bent mag je dansen voor dollars. Dan heb je geen verantwoordelijkheid? Nee... dan ben je slachtoffer en zielig. Ook omdat je imam gezellig meedanst.

Ik blijf erbij... Arabieren gaan plat voor dollars en Allah.

Ik niet multi-etnisch? Ik ben hartstikke multi-etnisch. Zo meteen naar een Surinaams feestje... ik heb er zin an!

lennart
19-12-03, 17:27
Geplaatst door Puk
Dus als je niet democratisch bent mag je dansen voor dollars. Dan heb je geen verantwoordelijkheid? Nee... dan ben je slachtoffer en zielig. Ook omdat je imam gezellig meedanst.

Ik blijf erbij... Arabieren gaan plat voor dollars en Allah.


Ik zeg nu al 3 keer in deze thread dat de Amerikanen er geen moeite mee hebben om Arabieren te steunen die mensen folteren en onderdrukken.. Dit is een concept dat er bij jou blijkbaar niet in gaat. DAarom ook steun ik deze opstandelingen, zij staan namelijk op voor hun rechten, namelijk om als normaal mens te worden behandeld. De enige methode hiertoe is in opstand te komen tegen de door de Amerikanen gesteunde regering.. Sja... dit allemaal is blijkbaar te hoog gegrepen voor je.

Puk
19-12-03, 17:41
Geplaatst door lennart
Ik zeg nu al 3 keer in deze thread dat de Amerikanen er geen moeite mee hebben om Arabieren te steunen die mensen folteren en onderdrukken.. Dit is een concept dat er bij jou blijkbaar niet in gaat. DAarom ook steun ik deze opstandelingen, zij staan namelijk op voor hun rechten, namelijk om als normaal mens te worden behandeld. De enige methode hiertoe is in opstand te komen tegen de door de Amerikanen gesteunde regering.. Sja... dit allemaal is blijkbaar te hoog gegrepen voor je.

Ze mogen van mij in opstand komen... zelfs als die regering niet wordt gesteund door de Amerikanen. Alsjeblieft!

lennart
19-12-03, 17:46
Geplaatst door Puk
Ze mogen van mij in opstand komen... zelfs als die regering niet wordt gesteund door de Amerikanen. Alsjeblieft!

Sja... dat had je natuurlijk ook meteen kunnen zeggen. :moe:

Puk
19-12-03, 17:47
Geplaatst door lennart
Sja... dat had je natuurlijk ook meteen kunnen zeggen. :moe:

Je bent ook niet zo'n beetje bevooroordeeld!! :wow:

lennart
19-12-03, 17:51
Geplaatst door Puk
Je bent ook niet zo'n beetje bevooroordeeld!! :wow:

Jij bent degene met de rascistische opmerkingen...

Puk
19-12-03, 17:52
Geplaatst door lennart
Jij bent degene met de rascistische opmerkingen...

Je vergeet wat Lennart...

Blade20
19-12-03, 17:58
Geplaatst door lennart
Ik zeg nu al 3 keer in deze thread dat de Amerikanen er geen moeite mee hebben om Arabieren te steunen die mensen folteren en onderdrukken.. Dit is een concept dat er bij jou blijkbaar niet in gaat. DAarom ook steun ik deze opstandelingen, zij staan namelijk op voor hun rechten, namelijk om als normaal mens te worden behandeld. De enige methode hiertoe is in opstand te komen tegen de door de Amerikanen gesteunde regering.. Sja... dit allemaal is blijkbaar te hoog gegrepen voor je.

Ja, en de Arabieren steunen onderling ook niet bepaalde dictator die er geen problemen mee hebben andere arabieren een kopje kleiner te maken.

Wordt wakker Lennard, vroeger had je het Wilde westen, nu heb je het wilde midden-Oosten. Wat nog veel leuker is, is dat het Midden-Oosten niet ziet dat ze met zijn alleen op een zinkende titanic zitten.
Zodra in 2010 de oliepiek is gepasseerd zal het hele Midden-Oosten het zeer moeilijk krijgen om in zijn huidige status te overleven. Het zal volledig worden gepasseerd en dictaturen of dictatoriale bewinden zoals in Iran zullen er de orde van de dag uit maken.

Ze zijn nu nogsteeds hetzelfde als in de tijd van de Sultans honderden jaren geleden. Je weet wel, toen vrouwen hun zonen opsloten tot ze oud genoeg waren om te regeren en intussen de andere vrouwen en kinderen van de harem uitmoorden. Natuurlijk was hun eigen zoon wel gek geworden van de lange tijd in eenzaamheid en leedt het volk verschrikkenlijk. En als ze niet snel het licht zien zullen ze nog minstens een paar honderd jaar in dezelfde rompslomp moeten leven, of Amerika bestaat of niet zal op de lange termijn niet veel uitmaken.

lennart
19-12-03, 18:15
Pff... het Midden-oosten heeft het duizenden jaren zonder olie kunnen uitzingen en desondanks heeft het vele hoogbeschaafde samenlevingen voortgebracht. Nee weet wat een zinkend schip is... de Amerikaanse hegomonie.

ps. Jullie snappen de relatie tussen 'terrorisme' en 'Amerika steunt dictators' nog steeds niet he?

Blade20
19-12-03, 18:19
Geplaatst door lennart
Pff... het Midden-oosten heeft het duizenden jaren zonder olie kunnen uitzingen en desondanks heeft het vele hoogbeschaafde samenlevingen voortgebracht. Nee weet wat een zinkend schip is... de Amerikaanse hegomonie.

ps. Jullie snappen de relatie tussen 'terrorisme' en 'Amerika steunt dictators' nog steeds niet he?

Welals waar hoogbeschaafd, maar met het nodige bloedvergieten in hun eigen gelederen, de Romeinen hadden dat ook. (zij het in mindere maten)

Ja de relatie snapte we al voordat we op maroc.nl kwamen een jaar of nogwat geleden. Maar als ik moet kiezen tussen twee kwaden kies ik voor het kwaad wat mij het minst kwaad doet, de rest kan me verrekken.

lennart
19-12-03, 19:07
Geplaatst door Blade20
Welals waar hoogbeschaafd, maar met het nodige bloedvergieten in hun eigen gelederen, de Romeinen hadden dat ook. (zij het in mindere maten)

Ja de relatie snapte we al voordat we op maroc.nl kwamen een jaar of nogwat geleden. Maar als ik moet kiezen tussen twee kwaden kies ik voor het kwaad wat mij het minst kwaad doet, de rest kan me verrekken.

Dus jij steunt liever het beleid om Arabische dictators te steunen ipv. Amerika te zeggen dat ze op moeten houden met dat soort geintjes.. Sja de wegen van Blade zijn ondoorgrondelijk.. Kijk en daarom kan het me niets schelen wanneer er weldra wellicht honderden Nederlandse soldaten in Iraq omkomen. If you want to bake an omelet you've got to break a couple of eggs.

Blade20
19-12-03, 21:28
Geplaatst door lennart
Dus jij steunt liever het beleid om Arabische dictators te steunen ipv. Amerika te zeggen dat ze op moeten houden met dat soort geintjes.. Sja de wegen van Blade zijn ondoorgrondelijk.. Kijk en daarom kan het me niets schelen wanneer er weldra wellicht honderden Nederlandse soldaten in Iraq omkomen. If you want to bake an omelet you've got to break a couple of eggs.

idd, dat zeg ik.

an3sdej
19-12-03, 22:21
Lennart, de vraagstelling/probleemstelling die jij hier neerlegt komt voor degeen van wie jij een antwoord verwacht overeen als met de vraag aan een gelovige "kan god een steen maken, die zwaarder is dan hij kan dragen?"

De Shia is in de fundamenten fout, beter gezegd, de religies die fanatiek gevolgd worden, waar mensen elkaar beconcureren met ideeën als dat zij zouden weten wat gods wil is, zijn in principe fout.

De mens met al zijn begrenzingen moet zijn eigen maatstaf zijn, middels afspraken. En daar we weten dat 'de mens' in principe niet te vertrouwen is, maken we strenge afspraken, en daar we ook weten dat de mens hypocriet is, zijn we pragmatisch in de uitvoering van de gemaakte afspraken, en prioriteitsstelling daarvan. En daar we ook weten dat elke mensenleven maar één van de 'zoveel miljard' is, tillen we daar in crisissituaties niet zo zwaar aan als er dan één of een paar 'verloren' gaan. Alleen als ze op onze eigen postzegel komen, dan pas telt een dode meer of minder echt. Zo zit de hypocriete mens zou eenmaal in elkaar :zwaai:

Goodnight
19-12-03, 22:25
Geplaatst door Puk
Werp een Arabier een Euro toe en hij danst voor je...

:rolleyes:

P.S. Trotse Arabier... bedoel ik.

Werp een PUK een 50 euro cent toe en hij praat niets anders dan vuiligheid :boos: