PDA

Bekijk Volledige Versie : autochtone nederlander krijgt 12 jaar cel voor vermoorden van marokkaan in hoorn



powerplay
19-12-03, 16:08
de Nederlander nico visser heeft 12 jaar cel gekregen (in hoger beroep)voor het vermoorden van een marokkaanse jongeman(berber) een goede vriend van mij die ik verloren heb..............snik snik!!

moeten we nu alle autochtone nederlanders op 1hoop gooien dat het moordenaars zijn?? is dit nou de bedoeling van deze samenlevingwat zich democratie noemt.

De media heeft hier nauwelijks op ingespeelt.....als een marokkaanse jongenman iemand vermoord dan vliegen de media er op..maar betreft het een autochtoon dan hoor je er weinig tot niets van......

ondanks het verlies van een goede vriend.....ben ik niet anders tegen Nederlanders aan gaan kijken .............dankzij het geloof dat dagelijks door die nederlanders wordt neergesabeld de"ISLAM"...daat put ik alle hoop uit........alhamdoellilah.

Julien
19-12-03, 16:35
gecondoleerd ten eerste.

maar ik denk niet dat het zo is als jij denkt. Nieuws is natuurlijk nooit geheel objectief maar je kan de Nederlandse media niet beschuldigen van een anti-allochtonen campagne.

volgens mij is het juist het tegenenovergestelde; de media twijfelt vaak of ze de etnische achtergrond van de dader moeten zeggen.

Meestal zeggen ze "een man heeft..." ipv "Een marokkaanse man heeft.."
Maar als het een Nederlander was zeggen ze wel vaak "Een Nederlandse man heeft.."

En hoe erg dit nieuws ook is, moorden gebeuren er zo veel.. of het nou door een Hollander of allochtoon gebeurt maakt niks uit. Een enkele moord is nu eenmaal niet zo groot nieuws.