PDA

Bekijk Volledige Versie : Zij is een mooie baby



Sawda
20-12-03, 08:09
Zij is een mooie baby.

:strik:

bron: planet.nl

850
20-12-03, 14:20
Laten we eerlijk zijn, dat kindje ziet er veel te bruin uit om een kind te zijn willempie alexander. maxima is weliswaar exotisch maar ze is toch best wel witjes. Maar dat kind daarintegen is wel erg bruin. Volgens mij heeft maxima buiten de pot gepist......

Tomas
20-12-03, 14:27
Geplaatst door 850
Laten we eerlijk zijn, dat kindje ziet er veel te bruin uit om een kind te zijn willempie alexander. maxima is weliswaar exotisch maar ze is toch best wel witjes. Maar dat kind daarintegen is wel erg bruin. Volgens mij heeft maxima buiten de pot gepist......

Veel babies hebben geelzucht omdat hun nieren... of lever... (wat is het ookweer?) nog niet goed op gang is gekomen. Dat gaat vanzelf over en wat dan vaak helpt is veel zonlicht geven. Ja, ja... Dat soort komen dan opeens weer boven drijven...

Maar je kan ook gelijk hebben, hoor.

850
20-12-03, 14:33
Het zou me niks verbazen als zon zwak koningskindje allerlei kwaaltjes heeft maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat maxima het bed met die gast gedeeld heeft. Ik krijg er rillingen van bij het idee.
Laten we hopen dat het hummeltje kerngezond is en dat het zo bruin blijft.
Kan geen kwaad om eens wat meer bruin in die melkwitte oranjes te hebben................... :handbang:

Zwarte Schaap
20-12-03, 14:38
Geplaatst door 850
Laten we eerlijk zijn, dat kindje ziet er veel te bruin uit om een kind te zijn willempie alexander. maxima is weliswaar exotisch maar ze is toch best wel witjes. Maar dat kind daarintegen is wel erg bruin. Volgens mij heeft maxima buiten de pot gepist......

Tazz.....niks te zeggen of zo?

850
20-12-03, 14:40
:o I remain