PDA

Bekijk Volledige Versie : Scholier(en) op foto met Lul.



Royce
20-12-03, 16:43
Scholier biedt Balkenende excuus aan

Een 11-jarige Utrechtse scholier heeft een excuusbrief geschreven aan premier Balkenende. In de brief verontschuldigt de jongen zich voor het opsteken van twee vingers achter het hoofd van de premier tijdens een bezoek aan zijn school.

http://images.fok.nl/upload/balkenende_vingers.jpg

De jongen schrijft dat het hem diep spijt dat hij de vingers omhoog stak toen er een foto werd gemaakt. De minister-president bezocht de openbare basisschool Overvecht vorige week. Volgens schooldirecteur Van Straalen zou het kattekwaad helemaal verkeerd zijn gevallen bij de overige leerlingen van groep 7/8. Na gesprekken met zijn klas besloot de jongen de brief te schrijven.

"Afgezien van wat spelfoutjes die ik heb verbeterd, is het helemaal zíjn brief", zegt directeur Van Straaten van de school. "Nee, de leerling krijgt geen straf meer. De klas vond dat hij dit moest doen en zelf zag hij ook wel in dat het niet goed was wat hij gedaan heeft."

Premier Balkenende heeft de brief nog niet ontvangen. Maar zijn woordvoerder is blij met de brief. "Het is heel belangrijk in de omgang met elkaar toe te kunnen geven dat je iets niet goed doet. Premier Balkenende was op die school om te spreken over waarden en normen, hoe je problemen op kunt lossen. Dit is daar een mooi voorbeeld van."

Fok©

Waterval
20-12-03, 16:45
:melig:

Simon
20-12-03, 16:48
"Premier Balkenende heeft de brief nog niet ontvangen" staat hierboven maar hij heeft er al wel op gereageerd in "het gesprek met de minister-president" op TV. Kijk daar houdt de premier zich graag mee bezig: normen en waarden. Welnu, hij vond dat de jongen was uitgelokt door de fotograaf die had opgeroepen vingers op te steken. Maar die foto waarop hij in zijn hemd staat is andere koek ...

Alcatraz
20-12-03, 16:54
Scholier biedt Balkenende excuus aan

Een 11-jarige Utrechtse scholier heeft een excuusbrief geschreven aan premier Balkenende. In de brief verontschuldigt de jongen zich voor het opsteken van twee vingers achter het hoofd van de premier tijdens een bezoek aan zijn school.

De jongen schrijft dat het hem diep spijt dat hij de vingers omhoog stak toen er een foto werd gemaakt. De minister-president bezocht de openbare basisschool Overvecht vorige week. Volgens schooldirecteur Van Straalen zou het kattekwaad helemaal verkeerd zijn gevallen bij de overige leerlingen van groep 7/8. Na gesprekken met zijn klas besloot de jongen de brief te schrijven.

"Afgezien van wat spelfoutjes die ik heb verbeterd, is het helemaal zíjn brief", zegt directeur Van Straaten van de school. "Nee, de leerling krijgt geen straf meer. De klas vond dat hij dit moest doen en zelf zag hij ook wel in dat het niet goed was wat hij gedaan heeft."

Premier Balkenende heeft de brief nog niet ontvangen. Maar zijn woordvoerder is blij met de brief. "Het is heel belangrijk in de omgang met elkaar toe te kunnen geven dat je iets niet goed doet. Premier Balkenende was op die school om te spreken over waarden en normen, hoe je problemen op kunt lossen. Dit is daar een mooi voorbeeld van."

Fok©

Ik zou het netjes vinden als de fotograaf ook zijn excuses zou aanbieden. Hij was uiteindelijk degene die de kinderen aanspoorde hun vingers op te steken

Leuke titel. Ik was opzoek naar die lul, maar vond het niet. totdat ik zag dat het naar boven zit te grijzen :haha:

samirxx
20-12-03, 17:44
:melig2:
hahahahah die foto heb ik hier ook op mn kamer mijn broertje staat er ook op

Victory
20-12-03, 17:46
Het spijt de leerling helemaal niet, en hij haat balkenstende nu veel meer dan ooit. LOL... Hij is gewoon gedwongen door zijn leraar om het briefje te schrijven...

Ja.... ik herinner me nog de dictatoriale leraren/leraressen van de basischool nog wel. Stelletje lijers....

:fpetaf:

Targuisti
20-12-03, 18:00
Haha,dit is nou een typische voorbeeld van politiekers uit Nederland die zich met zo'n futuliteiten bezighouden....Hier in Belgie maken ze er niet elke keer een crisis van,hier zouden ze ermee lachen,man toch wat zijn ze bij jullie kleinzerig.Ik heb medelijden met jullie daar :stout:

Marsipulami
20-12-03, 20:23
Geplaatst door Targuisti
Haha,dit is nou een typische voorbeeld van politiekers uit Nederland die zich met zo'n futuliteiten bezighouden....Hier in Belgie maken ze er niet elke keer een crisis van,hier zouden ze ermee lachen,man toch wat zijn ze bij jullie kleinzerig.Ik heb medelijden met jullie daar :stout:

Jij klinkt wel als een Belg :p, zou je niet verwachten van iemand met roots in Tarquist. Ik dacht dat anti-Hollandse sentimenten niet voorkwamen nieuwe Belgen.

samir_re
20-12-03, 21:49
Geplaatst door Marsipulami
Jij klinkt wel als een Belg :p, zou je niet verwachten van iemand met roots in Tarquist. Ik dacht dat anti-Hollandse sentimenten niet voorkwamen nieuwe Belgen.

Het is een deel van van het integratieproces :D

Marsipulami
20-12-03, 21:54
Geplaatst door samir_re
Het is een deel van van het integratieproces :D

:D is wel grappig om te constateren.

Simon
20-12-03, 22:21
Geplaatst door samirxx
:melig2:
hahahahah die foto heb ik hier ook op mn kamer mijn broertje staat er ook op

Ja ik zie het je lijkt op hem !

barfly
20-12-03, 22:48
Geplaatst door Targuisti
Haha,dit is nou een typische voorbeeld van politiekers uit Nederland die zich met zo'n futuliteiten bezighouden....Hier in Belgie maken ze er niet elke keer een crisis van,hier zouden ze ermee lachen,man toch wat zijn ze bij jullie kleinzerig.Ik heb medelijden met jullie daar :stout:

Awwwwwwwww, Mars heeft aanhangers! :lole: