PDA

Bekijk Volledige Versie : Ahmad = Freya = An3sdej



freya
20-12-03, 18:23
Wat lees ik nu op een ander forum :eek:


Onderwerp: Ban voor Ahmad = Freya = An3sdej

Met in een andere post:
een stelletje gebanden die onder deze naam posten (waaronder o.a. andries en circe).

Ik ergerde mij er al een tijdje aan dat op dat forum iemand aktief was onder mijn nick en nog wel precies hetzelfde gespeld. (Dat is geen toeval dus, want normaal wordt het als freija geschreven)

Maar nu blijkt dus dat dat onze an3iesje was :mad:

En volgens gebruikers van dat forum is Andries ook circe

En ik weet dat circe = ahmad = dahlia = nefertiti

Volgen jullie het nog? het is een triest MPS gevalletje :moe:

An3iesdej is dan dus dezelfde als nefertiti. Dat had ik nog niet door, ze zijn wel beiden even irritant dom, maar er zijn toch ook knappe nuance verschillen.


Beheer?!

Zoek dat nou eens uit en tel dan de strafpunten bij elkaar op :strik:

freya
20-12-03, 18:28
Nefertiti geeft iig toe dat ze overal op haar eigen wijze aktief is :


Geplaatst door nefertiti

Wie zegt je dat ik aan verschillende forae deelneem om mijn standpunten aan te passen?
Misschien zijn die standpunten reeds aangepast?
Misschien ben ik aan dit avontuur met een veel soepeler kijk begonnen en zit ik nu - na verschillende jaren - in een meer vasthoudend standpunt, dank zij de vasthoudendheid of het gebrek aan debatteermogelijkheden van de moslimposters?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=81318&perpage=15&display=&pagenumber=1

mark61
20-12-03, 18:29
Pfff je moet hier ook nog detective zijn ook. Die mpsjes ook. :nerd: :staart: :alien:

Joesoef
20-12-03, 18:35
Is Andries niet psychiater? :maf:

mark61
20-12-03, 18:39
Nee, patient :verrassin

Joesoef
20-12-03, 18:43
Geplaatst door mark61
Nee, patient :verrassin


Misschiem nu dan wel, toen nog niet. (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=993702&highlight=psychiater#post993702)

mark61
20-12-03, 18:58
Geplaatst door Joesoef
Misschiem nu dan wel,toen nog niet.

Dat was een heftige thread. Anyway, psycho's gaan ook wel eens dat vak doen omdat ze zich zelf niet helemaal lekker voelen. Maar of het wat helpt...

Joesoef
20-12-03, 19:19
Nu geloof ik niet dat je zomaar psych wordt hoor. Als ik het goed heb eerst 6 jaar medicijnen en dan nog de studie en wat jaartjes praktijk.

In die goede oude begin tijd van maroc kon je nog het ip-adres zien van een ieder die prikte. Ik heb nu vaak een soort dejavú gevoel over me.

mark61
20-12-03, 19:25
Geplaatst door Joesoef
Nu geloof ik niet dat je zomaar psych wordt hoor. Als ik het goed heb eerst 6 jaar medicijnen en dan nog de studie en wat jaartjes praktijk.

Ik bedoelde het sarcastisch mbt de opinies die an3sdej hier af en toe ventileert, dat begreep je hoop ik wel. Niet meteen de hele professie.


In die goede oude begin tijd van maroc kon je nog het ip-adres zien van een ieder die prikte. Ik heb nu vaak een soort dejavú gevoel over me. [/B]

Nou beheer kan toch de eis stellen dat elke deelnemer in principe te traceren is (voor het 'bevoegd gezag' zullen we maar zeggen)?

Ik ben zo te vinden. Met ADSL heb je trouwens een vaste IP. Leve de vooruitgang, zei G. Tennant

mark61
20-12-03, 19:28
Tenzij je natuurlijk inlogt in een internetcafé in Quetta, haha

Joesoef
20-12-03, 20:05
Geplaatst door mark61
Ik ben zo te vinden. Met ADSL heb je trouwens een vaste IP.


Beheer ga u gang :nerd:

Mark
20-12-03, 20:21
Ik snap er niks meer van........

Vroeger was alles makkelijk.... iedereen was Marsipulami........

lennart
20-12-03, 21:32
van Nefertiti heb ik altijd gedacht dat het 151jes is.

Orakel
20-12-03, 22:33
Iemand Ron nog gezien?

Joesoef
20-12-03, 22:39
Ik kom niet meer op Maghreb. Van Farid moet ik altijd :kotsen:

Orakel
20-12-03, 22:44
Geplaatst door Joesoef
Is Andries niet psychiater? :maf:

"Rijp voor.." misschien. Naahh, Driesje heeft in een verpleeghuis gewerkt.

an3sdej
20-12-03, 23:57
Kom net binnen, en zie deze thread. Freya heb jij patent of aandelen in die naam. Inderdaad was ik Freya op MO, maar ene Ahmad ken ik niet.

En wat is er tegen om op meerdere forums te schrijven? Nou ja, maakt niet uit.
Maar Freya, weet jij iets meer van queen Latifa? Van Samira? Van Laila?
Dat zijn MSN hackertjes die inbreken, en dan verdere correspondentie onderscheppen. Geen goed gezelschap Freya!!

Royce
20-12-03, 23:58
Geplaatst door an3sdej
Kom net binnen, en zie deze thread. Freya heb jij patent of aandelen in die naam. Inderdaad was ik Freya op MO, maar ene Ahmad ken ik niet.

En wat is er tegen om op meerdere forums te schrijven? Nou ja, maakt niet uit.
Maar Freya, weet jij iets meer van queen Latifa? Van Samira? Van Laila?
Dat zijn MSN hackertjes die inbreken, en dan verdere correspondentie onderscheppen. Geen goed gezelschap Freya!!


Geniet van je laatste uurtjes hier pik!

an3sdej
21-12-03, 00:00
Waarom Royce? Wat doe ik verkeerd hier? Heb ik weer wat fouts gezegd?

Royce
21-12-03, 00:02
Geplaatst door an3sdej
Waarom Royce? Wat doe ik verkeerd hier? Heb ik weer wat fouts gezegd?


I`m evil :hihi:

an3sdej
21-12-03, 00:05
Ik niet, wie moet er dan vrezen voor zijn laatste uur? :engel:

freya
21-12-03, 00:49
Geplaatst door an3sdej
Kom net binnen, en zie deze thread. Freya heb jij patent of aandelen in die naam. Inderdaad was ik Freya op MO, maar ene Ahmad ken ik niet.

En wat is er tegen om op meerdere forums te schrijven? Nou ja, maakt niet uit.
Maar Freya, weet jij iets meer van queen Latifa? Van Samira? Van Laila?
Dat zijn MSN hackertjes die inbreken, en dan verdere correspondentie onderscheppen. Geen goed gezelschap Freya!!

Nee hoor ik heb er geen patent op.
Maar het is wel heel kinderachtig om mensen die op beide fora komen in de war te brengen door onder 'mijn' naam heel andere dingen te zeggen dan ik hier doe. Dat is gewoon misselijk.

Hoopte je echt dat mensen mij daar op zouden aanvallen? :kotsen2:

En er is ook niks op tegen om op verschillende fora te schrijven, maar misbruik daar niet de nick van een ander voor.


Ik heb geen last van MPS, ben in mijn 'forumcarriere' 1 x van nick gewisseld omdat er was ingebroken in mijn MSN en hotmail met die naam en deze dus onbruikbaar werden. Ik hou me niet bezig met dat soort kinderachtige spelletjes.
En IK MSN hacken??? weet je wel tegen wie je het hebt zielig tiepje? :kwaad:

T.A.F.K.A.Z
21-12-03, 00:51
Wat een wereldschokkend nieuws. Oproer in de forumwereld!!!!

mark61
21-12-03, 00:52
Geplaatst door aQua
wat was de naam voor je reïncarnatie..? :knipoog:

Bedoel je toen ik nog in Quetta woonde? Of straks, als ik dit niet overleef? Dat hoor je dan wel... :melig:

mark61
21-12-03, 00:56
Geplaatst door Orakel
Iemand Ron nog gezien?

Menèèr Eissens voor jou :bril:

Zwarte Schaap
21-12-03, 01:01
Geplaatst door freya
Nee hoor ik heb er geen patent op.
Maar het is wel heel kinderachtig om mensen die op beide fora komen in de war te brengen door onder 'mijn' naam heel andere dingen te zeggen dan ik hier doe. Dat is gewoon misselijk.

Hoopte je echt dat mensen mij daar op zouden aanvallen? :kotsen2:

En er is ook niks op tegen om op verschillende fora te schrijven, maar misbruik daar niet de nick van een ander voor.


Ik heb geen last van MPS, ben in mijn 'forumcarriere' 1 x van nick gewisseld omdat er was ingebroken in mijn MSN en hotmail met die naam en deze dus onbruikbaar werden. Ik hou me niet bezig met dat soort kinderachtige spelletjes.
En IK MSN hacken??? weet je wel tegen wie je het hebt zielig tiepje? :kwaad:

Ik vind het zoiezo al vreemd dat een man een vrouwennaam neemt om te prikken, nog gekker is het als hij daar ook nog onder een andere naam prikt.

Dit zaakje stinkt.

MocroStyle
21-12-03, 01:02
Geplaatst door mark61
Menèèr Eissens voor jou :bril:

Ik denk dat ze die Ron Haalbier ofzo bedoelt..

T.A.F.K.A.Z
21-12-03, 01:03
Geplaatst door MocroStyle
Ron Haalbier


:wohaa: :wohaa:

freya
21-12-03, 01:07
Geplaatst door MocroStyle
Ik denk dat ze die Ron Haalbier ofzo bedoelt..

:hihi:


Ronnie is al lang niet meer hier geweest, hij zal toch niet ziek zijn ofzo?

freya
21-12-03, 01:11
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Wat een wereldschokkend nieuws. Oproer in de forumwereld!!!!

:moe:

het gaat mij niet om MPS gevallen, het gaat erom dat onder mijn nick ( en nee idd daar heb je geen patent op natuurlijk) allerlei belachelijke dingen zijn gepost op een vergelijkbaar (zouden ze daar graag willen althans) forum
Dat ging dus zo ver dat de persoon is geband daar :moe:

T.A.F.K.A.Z
21-12-03, 01:13
Geplaatst door freya
:moe:

het gaat mij niet om MPS gevallen, het gaat erom dat onder mijn nick ( en nee idd daar heb je geen patent op natuurlijk) allerlei belachelijke dingen zijn gepost op een vergelijkbaar (zouden ze daar graag willen althans) forum
Dat ging dus zo ver dat de persoon is geband daar :moe:


:haha:

mark61
21-12-03, 01:14
Geplaatst door MocroStyle
Ik denk dat ze die Ron Haalbier ofzo bedoelt..

wazzun geintjuh

Mark
21-12-03, 01:15
Ik ga me maar eens onder een paar namen registreren bij de concurrent... lachen :)

freya
21-12-03, 01:15
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
:haha:

Ja dat is pas echte humor :alien:

T.A.F.K.A.Z
21-12-03, 01:22
Geplaatst door freya
Ja dat is pas echte humor :alien:

Tsja, wat wil je. Ik vind het wel geestig dat een spirituele dame als uzelve op het internet erachter moet komen dat de mens een verachtelijk wezen is.

freya
21-12-03, 01:31
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Tsja, wat wil je. Ik vind het wel geestig dat een spirituele dame als uzelve op het internet erachter moet komen dat de mens een verachtelijk wezen is.


Daar ben ik al lang lang geleden achter gekomen, alleen deze variant had ik zelf nog niet kunnen bedenken.

T.A.F.K.A.Z
21-12-03, 01:32
Geplaatst door freya
Daar ben ik al lang lang geleden achter gekomen, alleen deze variant had ik zelf nog niet kunnen bedenken.

Tegenstrijdige muts

freya
21-12-03, 01:33
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Tegenstrijdige muts

:strik:

Maarten
21-12-03, 02:42
Geplaatst door an3sdej
Inderdaad was ik Freya op MO

Dat is al ziek zat.

Maarten
21-12-03, 02:51
Geplaatst door Royce
Geniet van je laatste uurtjes hier pik!

Filkker 'm er maar af Royce!

Die vent zit hier dus doelbewust verwarring te zaaien, gebruikmakend van de zwakke plekken in Fora. De man is een beetje ziek. Niet de eerste keer wel? Gewoon laten opzouten.. IP gelogd? Dan maak er maar een IPban van.

an3sdej
21-12-03, 09:35
Maarten, ik was al 'Freya' op een 'christelijk' forum voordat ik op Marokkaanse sites terechtkwam. Kijk eens op de vele forums in Nederland hoe vaak daar de naam Freya voorkomt. Zijn al die mensen voortaan verboden op Maroc.nl?
Waarom zou ik eraf gegooid moeten worden Maarten? Heb ik fraude gepleegd? Sinds wanneer is het dragen van een bepaalde naam op een totaal ander forum een strafbaar feit, dat gestraft moet worden met verwijdering van dit forum? WAT EEN ONZIN ZEG

En Freya, dat jij denkt dat ik verwarring wil zaaien, is voor jou die gedachte. Freya was een pré historische godheid, wiens naam zeer geliefd is onder forumgangers. Heeft niets met jou te maken, dus je hoeft echt niet achterdochtig te zijn.

Schaap zoals ik al zei was Freya een god in een pre-historische tijd. Een god is toch mannelijk noch vrouwelijk? En wat is er dan nog ziek aan om een vrouwelijke naam te hebben op een forum? Als ik mij "Wil" noem op een forum, of "Jannetje" wie bepaald dan of dat vrouwelijk of mannelijk is?
Gewoon dikke stierestront, het is gemakkelijk om virtuele tegenstanders de mond te snoeren door ze belachelijk te maken, en buiten te sluiten.

an3sdej
21-12-03, 09:38
allerlei belachelijke dingen zijn gepost op een vergelijkbaar (zouden ze daar graag willen althans) forum

Freya, welke belachelijke zaken heeft Freya daar gepost? Laat eens zien? Als dat soort priksels hier geplaatst zouden worden, werd je daarvoor niet gebanned.
Er heerst daar een zeer selectief banbeleid, daar kunnen Simon, Dave en anderen over meepraten!

freya
21-12-03, 10:13
Geplaatst door an3sdej
Freya, welke belachelijke zaken heeft Freya daar gepost? Laat eens zien? Als dat soort priksels hier geplaatst zouden worden, werd je daarvoor niet gebanned.
Er heerst daar een zeer selectief banbeleid, daar kunnen Simon, Dave en anderen over meepraten!


Belachelijk in die zin dat het alles wat ik hier zeg tegensprak.

Idd allemaal stupide andriess posts.

freya
21-12-03, 10:25
Geplaatst door an3sdej
Maarten, ik was al 'Freya' op een 'christelijk' forum voordat ik op Marokkaanse sites terechtkwam. Kijk eens op de vele forums in Nederland hoe vaak daar de naam Freya voorkomt. Zijn al die mensen voortaan verboden op Maroc.nl?
WAT EEN ONZIN ZEG

Freya met Y komt niet zoveel voor en is een spelfout.

En het is een kinderachtige grap dat jij een paar maanden geleden bent begonnen met op een ander marocforum te posten onder precies dezelfde naam.
En het is niet kies om zoiets te doen als je weet dat iemand onder die naam elders heel aktief is en een tegengestelde mening uitdraagt, terwijl je ook weet dat veel forumbezoekers op beide fora komen.



En Freya, dat jij denkt dat ik verwarring wil zaaien, is voor jou die gedachte. Freya was een pré historische godheid, wiens naam zeer geliefd is onder forumgangers. Heeft niets met jou te maken, dus je hoeft echt niet achterdochtig te zijn.

Zie boven


Schaap zoals ik al zei was Freya een god in een pre-historische tijd. Een god is toch mannelijk noch vrouwelijk? En wat is er dan nog ziek aan om een vrouwelijke naam te hebben op een forum? Als ik mij "Wil" noem op een forum, of "Jannetje" wie bepaald dan of dat vrouwelijk of mannelijk is?

Freya is een GodIN, in het heidendom wordt bewust een duidelijk onderscheid gemaakt tussen het mannelijk en het vrouwelijk aspect van het Goddelijke.
En Freya is dan nog wel de meest vrouwelijke Godin van het hele Asartu pantheon.



Gewoon dikke stierestront, het is gemakkelijk om virtuele tegenstanders de mond te snoeren door ze belachelijk te maken, en buiten te sluiten.

Precies het is heel makkelijk om mensen virtueel belachelijk te maken, als je geen argumenten hebt om een discussie van ze te winnen.
Dan laat je ze lekker ergens anders precies zeggen wat jij wilt, als infantiele wraakoefening.

Voer voor psychologen :moe:

Maarten
21-12-03, 10:41
Geplaatst door an3sdej Maarten, ik was al 'Freya' op een 'christelijk' forum voordat ik op Marokkaanse sites terechtkwam.


Dan heb ik niks gezegd. Dat is inderdaad een ander verhaal.


Kijk eens op de vele forums in Nederland hoe vaak daar de naam Freya voorkomt. Zijn al die mensen voortaan verboden op Maroc.nl?

Sinds wanneer is het dragen van een bepaalde naam op een totaal ander forum een strafbaar feit, dat gestraft moet worden met verwijdering van dit forum?


Lees je wat je schrijft ??
Strafbaar feit? Op elk forum ben je te gast bij de organisatie. Die maken zelf uit wie ze houden of schrappen. Daar hoef je niet een strafbaar feit voor te plegen.

“Totaal” ander forum? Zeg maar gerust gewoon een ander forum, maar dan juist een behoorlijk verwant forum. Er zijn maar een paar Marokkaanse fora, en de deelnemers schrijven regelmatig op meerdere. En MO is zelfs bijna het enige vergelijkbare. Dus zaait het wel degelijk verwarring, en ik vind eigenlijk dat je dat kunt weten. En hier begon je ook niet als Freya, wel?

freya
21-12-03, 10:51
Geplaatst door Maarten
En hier begon je ook niet als Freya, wel?

Hij was op MO al lang als an3sdej aktief, pas sinds kort kwam daar ineens 'freya' bij.

Hij heeft al zoveel verschillende nicks versleten, maar nu moest 'freya' hoognodig uit de kast getrokken worden. Rara waarom :moe:

nefertiti
21-12-03, 12:05
http://belgianbabes.t35.com/Freya%20Vandebossche/sfreya18.jpg

Freya Van den Bossche! Belgisch Minister! de stouterd! hoe durft ze die naam gebruiken!

http://www.freyaweb.be/photo/freya2.jpg

Recht voor de raap
Freya doet wat ze denkt en denkt wat ze doet. En dat geeft duidelijkheid. Voor Freya geen blabla, ze zegt het zoals het is. En ze doet het ook. Want woorden omzetten in daden, daar gaat het toch om.

Waterval
21-12-03, 12:14
Voordat er allerlei janktopics geopend worden... Ik hoop dat jullie beseffen dat dit gezeik in ieder geval niet op het NVDD- forum thuishoort..


Met verveeld e groeten,

-Wv-

Case closed ...