PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu Villa Achterwerk



taouanza
21-12-03, 09:17
Zit te wachten wanneer ze nou een kind een Marokko laten zien krijg ik dit.
Een zielig zielig verhaaltje.
Ik wil best geloven dat dat arme kind zoooooo zielig is maar het commentaar en de achtergrond muziek zijn een beetje te.:moe:

freya
21-12-03, 09:27
Geplaatst door taouanza
Zit te wachten wanneer ze nou een kind een Marokko laten zien krijg ik dit.
Een zielig zielig verhaaltje.
Ik wil best geloven dat dat arme kind zoooooo zielig is maar het commentaar en de achtergrond muziek zijn een beetje te.:moe:

Zo toepasselijk ook die Indiase zang :moe:

freya
21-12-03, 09:32
Geplaatst door freya
Zo toepasselijk ook die Indiase zang :moe:

Vond het commentaar wel meevallen, vrij feitelijk, maar de feiten zijn gewoon triest.


Ik werd niet goed van het gezever van die ouders.
die moeder die zichzelf tegenspreak: Hij wil zelf graag werken <> hij zegt als ik naar school ga hoefde ik niet zo hard te werken :moe:

En die vader: Ja jongen , het leven is hard, alles zal wel goed komen :moe:

Ik vraag me altijd af of er dan echt geen enkele andere mogelijkheid is om geld te verdienen.
Commentaarstem: De vader is ziek, verdient af en toe alleen iets bij als stenensjouwer.

Als stenensjouwer!!! en dan zegt die moeder: ja mijn man heeft geen kracht meer :cheefbek:


:moe:

taouanza
21-12-03, 09:33
Geplaatst door freya
Vond het commentaar wel meevallen, vrij feitelijk, maar de feiten zijn gewoon triest.


Ik werd niet goed van het gezever van die ouders.
die moeder die zichzelf tegenspreak: Hij wil zelf graag werken <> hij zegt als ik naar school ga hoefde ik niet zo hard te werken :moe:

En die vader: Ja jongen , het leven is hard, alles zal wel goed komen :moe:

Ik vraag me altijd af of er dan echt geen enkele andere mogelijkheid is om geld te verdienen.
Commentaarstem: De vader is ziek, verdient af en toe alleen iets bij als stenensjouwer.

Als stenensjouwer!!! en dan zegt die moeder: ja mijn man heeft geen kracht meer :cheefbek:


:moe:


Kijk jij begrijpe wat ik bedoel.:moe: