PDA

Bekijk Volledige Versie : Boot met 60 illegalen zinkt voor kust Rhodos



Marsipulami
21-12-03, 14:20
Boot met 60 illegalen zinkt voor kust Rhodos

MARMARIS 21/12 (BELGA/AG) = Een boot met ongeveer 60 illegale asielzoekers is gezonken voor de kust van het Griekse eiland Rhodos. Hoeveel doden er precies zijn, is nog niet bekend. Voorlopig spreken de autoriteiten van slechts één overlevende.De Turkse kustwacht zoekt momenteel nog naar andere drenkelingen. Ze vonden al enkele reddingsvesten en het roer van het gezonken schip. Een 37-jarige Irakees is voorlopig de enige overlevende. Hij werd opgepikt door een ferry toen hij tussen de brokstukken van het schip aan het spartelen was. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis. Volgens de Irakees vertrok de boot uit Marmaris in Turkije en bevonden zich illegalen uit Irak, Jordanië en Afghanistan aan boord. (LVR).

000NobelPrizes
21-12-03, 22:18
Oh, daar het niemand blijkbaar iets kan schelen wat er met deze moslimbroeders gebeurt of is gebeurd, haal ik 'm nog een keer naar boven.
Wie weet.

Mark
21-12-03, 22:27
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh, daar het niemand blijkbaar iets kan schelen wat er met deze moslimbroeders gebeurt of is gebeurd, haal ik 'm nog een keer naar boven.
Wie weet.

Nee sorry, mij kan het nog steeds niet boeien.

Marsipulami
21-12-03, 22:27
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh, daar het niemand blijkbaar iets kan schelen wat er met deze moslimbroeders gebeurt of is gebeurd, haal ik 'm nog een keer naar boven.
Wie weet.

Ja, dat soort posts worden maar heel mager becommentarieerd hier op het forum. Dat heb ik al wel vaker gemerkt Waarschijnlijk is dat omdat zowel de autochtonen als de allochtonen zich er ongemakkelijk bij voelen.

De autochtonen omdat ze hun grenzen egoïstich sluiten voor haveloze vluchtelingen die op gammele bootjes op de oceaan dobberen op zoek naar een beter leven.

De allochtonen die moeten toegeven dat ondanks hun kritiek op Europa, het hier toch nog niet zo slecht is en dat het in hun geïdialiseerde herkomstland ook niet allemaal koek en ei is.

Marsipulami
21-12-03, 22:28
Geplaatst door Mark
Nee sorry, mij kan het nog steeds niet boeien.

reddings-boeien ?

Mark
21-12-03, 22:32
Geplaatst door Marsipulami
Ja, dat soort posts worden maar heel mager becommentarieerd hier op het forum. Dat heb ik al wel vaker gemerkt Waarschijnlijk is dat omdat zowel de autochtonen als de allochtonen zich er ongemakkelijk bij voelen.

De autochtonen omdat ze hun grenzen egoïstich sluiten voor haveloze vluchtelingen die op gammele bootjes op de oceaan dobberen op zoek naar een beter leven.

De allochtonen die moeten toegeven dat ondanks hun kritiek op Europa, het hier toch nog niet zo slecht is en dat het in hun geïdialiseerde herkomstland ook niet allemaal koek en ei is.

vergeet niet dat de VS en Israel er niks mee te maken hebben :)

Mark
21-12-03, 22:32
Geplaatst door Marsipulami
reddings-boeien ?

Als God het had gewild, dan had ie reddingsboeien gegooid. Ik ga niet tegen de wil van God in.

000NobelPrizes
21-12-03, 22:33
Geplaatst door Mark
Nee sorry, mij kan het nog steeds niet boeien.


[moslim-modus] het zijn ook niet jouw moslimbroeders. je weet wel, de 'broeders' voor wie je alles over hebt, voor wie je te hoop loopt, voor wie je altijd opkomt, met wie je sympathiseert, voor wie je wil vechten, voor wie je alles, alles wilt doen. [/moslim-modus]

barfly
21-12-03, 22:47
Geplaatst door 151 NobelPrizes
[moslim-modus] het zijn ook niet jouw moslimbroeders. je weet wel, de 'broeders' voor wie je alles over hebt, voor wie je te hoop loopt, voor wie je altijd opkomt, met wie je sympathiseert, voor wie je wil vechten, voor wie je alles, alles wilt doen. [/moslim-modus]

Je moet ook vooral de katholieken niet weg cijferen. Als je echte extremen wilt dan is katholicisme je keus! :fplet:

000NobelPrizes
21-12-03, 22:55
Geplaatst door barfly
Je moet ook vooral de katholieken niet weg cijferen. Als je echte extremen wilt dan is katholicisme je keus! :fplet:

De laatste katholieken die met een schip zijn gezonken zaten voor zover ik weet op de Titanic.

What's your point?

Iglo
21-12-03, 23:17
Geplaatst door Mark
vergeet niet dat de VS en Israel er niks mee te maken hebben :) Mensen, wat ben jij naief. Natuurlijk zaten de VS/Israel er wel achter.