PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb schijt,kerst of geen kerst ik werk door voor 100% in kerstdagen.



ALIGHATAR
22-12-03, 10:14
Iedereen heeft recht op 200% als hij in kerstdagen werkt.
Omdat ik moslim ben kan ik niet voor 200% werken omdat kerst geen islamatische feestdag is.
Mijn baas en collegas zeggen dat ik een dief ben van mijn eigen portomonee.

Waterval
22-12-03, 10:21
Geplaatst door ALIGHATAR
Iedereen heeft recht op 200% als hij in kerstdagen werkt.
Omdat ik moslim ben kan ik niet voor 200% werken omdat kerst geen islamatische feestdag is.
Mijn baas en collegas zeggen dat ik een dief ben van mijn eigen portomonee.


Hebben ze wel meer dan 1000x met je onderhandeld....


:gniffel:

Sjakie
22-12-03, 10:45
Geplaatst door Waterval
Hebben ze wel meer dan 1000x met je onderhandeld....


:gniffel:

Nee, dat waren alleen zijn dates...:D

$J@K|€

Donna
22-12-03, 11:05
Geplaatst door ALIGHATAR
Iedereen heeft recht op 200% als hij in kerstdagen werkt.
Omdat ik moslim ben kan ik niet voor 200% werken omdat kerst geen islamatische feestdag is.
Mijn baas en collegas zeggen dat ik een dief ben van mijn eigen portomonee.

Waarom zou je niet voor 200 % kunnen werken?

Is er dan in de islam een regel dat je geen extra geld mag krijgen op bepaalde dagen?

nefertiti
22-12-03, 12:25
Je kan natuurlijk wel 200% ontvangen het hetgeen je volgens jou teveel vindt uitdelen aan mensen die voor anderen een mooie kerstmis willen bezorgen: vb. het leger des Heils.

Op die manier doe je twee goede daden: je geeft aan een arme en je zorgt er bovendien nog voor dat ze kerstmis kunnen vieren.

Royce
22-12-03, 12:34
Ik ga echt niet werken. Ik ga `n hollands gezin zoeken en met die mensen kerst vieren, in het kader van de integratie. Uitnodigingen via pm.

nefertiti
22-12-03, 13:06
Geplaatst door Marruecos
Probeer eens nogmaals je zinnetjes te formuleren. :moe:

ok! sorry!

Na correctie klinkt het dan als volgt:

Geplaatst door nefertiti
Je kan natuurlijk wel 200% van je loon ontvangen van je werkgever, en dan hetgeen je volgens jou teveel gekregen hebt (100%) uitdelen aan mensen die aan anderen een mooie kerstmis willen bezorgen: vb. het leger des Heils.

Op die manier doe je twee goede daden: je geeft aan een arme en je zorgt er bovendien nog voor dat ze kerstmis kunnen vieren.

Is het zo duidelijker?

freya
22-12-03, 13:20
Geplaatst door Royce
Ik ga echt niet werken. Ik ga `n hollands gezin zoeken en met die mensen kerst vieren, in het kader van de integratie. Uitnodigingen via pm.

Moet je die nu nog zoeken??!!

MocroStyle
22-12-03, 13:36
Geplaatst door ALIGHATAR
Iedereen heeft recht op 200% als hij in kerstdagen werkt.
Omdat ik moslim ben kan ik niet voor 200% werken omdat kerst geen islamatische feestdag is.
Mijn baas en collegas zeggen dat ik een dief ben van mijn eigen portomonee.

Dat is nog eens voor je principes staan :wohaa:




net echt... :knipoog:

Royce
22-12-03, 19:30
Geplaatst door freya
Moet je die nu nog zoeken??!!

Ik had nog hoop, Donna heeft me niet gebeld, geen PM van Panthera. Tomas leest gemakshalve over mijn posts heen. Angkor haat me, Jaja heeft me uitgenodigd, maar ik ga niet met Ronny Nafthaniel aan 1 tafel zitten. Dat wordt dan meer `n Chanoeka diner dan dat ik kerst vieren ga. Ik ben nog te boeken.

Blade20
22-12-03, 19:59
Tja, dat je als Moslim geen 200% krijgt uitbetaald, ik hoor het nu voor het eerst, maar het is wel logisch, het is voor moslims geen belangrijke dag. (zoals bij Christenen)
Wel vreemd, jouw bedrijf gaat dus niet dicht tijdens kerstmis (dat redelijk normaal), ging het bedrijf wel dicht met kerstmis vanwege de kerstmis (das ook redelijk normaal), dan had je, als je wel moest werken wellicht wel geld gekregen zonder zonder dat je hebt gewerkt. In het kader van 'jullie kunnen niet werken omdat wij dicht zijn' of zoiets. (het woordje nationale feestdag doolt in mijn hoofd rond)

Joesoef
22-12-03, 20:06
Geplaatst door nefertiti
ok! sorry!

Na correctie klinkt het dan als volgt:

Geplaatst door nefertiti
Je kan natuurlijk wel 200% van je loon ontvangen van je werkgever, en dan hetgeen je volgens jou teveel gekregen hebt (100%) uitdelen aan mensen die aan anderen een mooie kerstmis willen bezorgen: vb. het leger des Heils.

Op die manier doe je twee goede daden: je geeft aan een arme en je zorgt er bovendien nog voor dat ze kerstmis kunnen vieren.

Is het zo duidelijker?

Ik geloof dat het deze hypocriete christenen zijn die 95% van de giften nodig hebben om hun "leger" in stand te houden zodat er maar 5% bij de behoeftigen komt.

Vertrouw nooit een uniform.

barfly
22-12-03, 21:04
Geplaatst door Royce
Ik had nog hoop, Donna heeft me niet gebeld, geen PM van Panthera. Tomas leest gemakshalve over mijn posts heen. Angkor haat me, Jaja heeft me uitgenodigd, maar ik ga niet met Ronny Nafthaniel aan 1 tafel zitten. Dat wordt dan meer `n Chanoeka diner dan dat ik kerst vieren ga. Ik ben nog te boeken.

Tja als je nou gezellig mee zou zuipen?

Ik had namelijk gedacht aan vooraf een Hollandse garnalen cocktail met een lekker wit wijntje erbij, iets Zuid-Afrikaans, daarna gebraden wild zwijn in dikke jus met sla, rood Frans wijntje erbij.
En als achterafje een lekker ijsje met wat nootjes en een beetje Italiaanse Grapa eroverheen. En daarna een lekkere Irish coffee.... :D

barfly
22-12-03, 21:08
Geplaatst door ALIGHATAR
Iedereen heeft recht op 200% als hij in kerstdagen werkt.
Omdat ik moslim ben kan ik niet voor 200% werken omdat kerst geen islamatische feestdag is.
Mijn baas en collegas zeggen dat ik een dief ben van mijn eigen portomonee.

Ik begrijp misschien niet goed wat je bedoelt?

Als je werkt met kerst dan hoor je 200% of iets dergelijks te krijgen en als jij zegt; ik ben moslim ik hoef geen 200%?
Dan moet je nodig integreren bij je Nederlandse medemens want die werken graag tijdens suikerfeest voor 200% als ze de kans krijgen...

Money makes the world go round, weet je nog wel? ;)

Zwarte Schaap
22-12-03, 21:54
Geplaatst door ALIGHATAR
Iedereen heeft recht op 200% als hij in kerstdagen werkt.
Omdat ik moslim ben kan ik niet voor 200% werken omdat kerst geen islamatische feestdag is.
Mijn baas en collegas zeggen dat ik een dief ben van mijn eigen portomonee.

Wat ik me afvraag is hoe serieus je bent in je geloof, je werk en in deze vraag? Hoe kan iemand die op tv zegt dat hij meer als 1000 dates heeft gehad zich nu druk maken om zoiets pietlutterigs zoals een extra verhoging waarvoor hij gewerkt heeft.

Beter ga je maar weer terug naar WBDS daar kun je wellicht nog wat tienerers shockeren met dit soort lege grappen.

~Panthera~
22-12-03, 21:55
Geplaatst door Royce
Ik had nog hoop, Donna heeft me niet gebeld, geen PM van Panthera. Tomas leest gemakshalve over mijn posts heen. Angkor haat me, Jaja heeft me uitgenodigd, maar ik ga niet met Ronny Nafthaniel aan 1 tafel zitten. Dat wordt dan meer `n Chanoeka diner dan dat ik kerst vieren ga. Ik ben nog te boeken.
-------------------------

:zweep: Te LAAT !
Anders had ik je nog wel in mijn koffer kunnen stoppen. :D
Helaas. :moe:

Royce
22-12-03, 21:57
Geplaatst door barfly
Tja als je nou gezellig mee zou zuipen?

Ik had namelijk gedacht aan vooraf een Hollandse garnalen cocktail met een lekker wit wijntje erbij, iets Zuid-Afrikaans, daarna gebraden wild zwijn in dikke jus met sla, rood Frans wijntje erbij.
En als achterafje een lekker ijsje met wat nootjes en een beetje Italiaanse Grapa eroverheen. En daarna een lekkere Irish coffee.... :D


Waar moe`k zijn?

~Panthera~
22-12-03, 21:59
Geplaatst door Royce
Waar moe`k zijn?
--------------------------------

:lol: :lol: :stout:

taouanza
22-12-03, 22:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat ik me afvraag is hoe serieus je bent in je geloof, je werk en in deze vraag? Hoe kan iemand die op tv zegt dat hij meer als 1000 dates heeft gehad zich nu druk maken om zoiets pietlutterigs zoals een extra verhoging waarvoor hij gewerkt heeft.

Beter ga je maar weer terug naar WBDS daar kun je wellicht nog wat tienerers shockeren met dit soort lege grappen.


:hihi:

Royce
22-12-03, 22:01
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------------

:lol: :lol: :stout:


Ga je mee?

~Panthera~
22-12-03, 22:02
Geplaatst door Royce
Ga je mee?
--------------------------------------

:schok:

*ben zeer verlegen* weet je toch ? :moe:



:engel:

barfly
22-12-03, 22:04
Geplaatst door Royce
Waar moe`k zijn?

Hillywood, *sugt* die lui integreren hier waar je bij staat!

Royce
22-12-03, 22:05
Geplaatst door barfly
Hillywood, *sugt* die lui integreren hier waar je bij staat!

Hilversum. Wanneer, hoelaat. Adres. Mag ik vrienden meenemen?

~Panthera~
22-12-03, 22:06
Geplaatst door barfly
Hillywood, *sugt* die lui integreren hier waar je bij staat!
----------------------------

:lol:

barfly
22-12-03, 22:12
Geplaatst door Royce
Hilversum. Wanneer, hoelaat. Adres. Mag ik vrienden meenemen?

je mag alleen komen, en ik heb gelogen, je krijgt boerenkoolstampot met spekkies wegtespoelen met bier :hihi:

sadeeQ
23-12-03, 08:27
Geplaatst door barfly
je mag alleen komen, en ik heb gelogen, je krijgt boerenkoolstampot met spekkies wegtespoelen met bier :hihi:

geen hutspot of spruitjes???



dan kom ik ook :boogie: