PDA

Bekijk Volledige Versie : Haagsche held



Tafrout
22-12-03, 18:09
Haagse mensenredder Akif Çakin is verkozen tot dé held van 2003
HILVERSUM | Akif Çakin uit Den Haag is tijdens de rechtstreeks uitgezonden finale van KRO's heldenverkiezing verkozen tot De Held van 2003. De 27-jarige Akif werd samen met de inmiddels overleden Marre Wieffer en broeder Antoon van Noije door het publiek gekozen tot de ultieme held van het afgelopen jaar.



Akif Çakin.
(archieffoto)


Uiteindelijk waren het de overige genomineerden uit de drie voorronden die de keuze maakten voor de 'klassieke' held, de man die met gevaar voor eigen leven twee jonge kinderen uit een brandend huis redde. In totaal kwamen er voor de heldenverkiezing ruim 80.000 stemmen binnen via telefoon, sms en internet, waarvan 50.000 voor de finale. Akif Çakin zegt overdonderd en verrast te zijn door de uitslag van de verkiezing.
'Mensenredder' Akif Çakin (27) uit de Haagse Schilderswijk zag begin dit jaar op weg naar het plaatselijke koffiehuis rook uit de zijdeuren van een huis komen. Toen hij door de brievenbus naar binnen keek, kreeg hij een steekvlam in zijn gezicht. Geschrokken liep Akif naar het raam, waar hij door de lamellen heen twee kleine kinderen tegen elkaar aangeklampt in de keuken zag staan. De kinderen durfden zich niet te verroeren, dus probeerde Akif de deur in te trappen. Na vele pogingen gaf de deur eindelijk mee en Akif rende zonder aarzelen het brandende huis in om de twee jonge kinderen te redden.
Uiteindelijk heeft hij met de kinderen (1 en 6 jaar) de weg naar buiten gevonden. Alledrie waren vrijwel ongedeerd. Hun haren waren geschroeid en Akifs schoenen waren gesmolten.
Later bleek dat de moeder even weg was voor een boodschap, terwijl de vader op zijn werk was. De Haagse brandweer was zo onder de indruk van het kordate optreden van de Turkse tuinbouwmedewerker, dat hem gevraagd is te solliciteren.

KRO-directeur Ton Verlind ziet de verkiezing van Akif als een mooi statement voor het einde van het jaar. "Zo blijkt maar weer eens dat het publiek behoefte heeft aan goed nieuws; deze verhalen geven weer moed voor de toekomst."

Tafrout
22-12-03, 18:10
bron http://www.haagschecourant.nl/regioportal/HC/1,3112,1553-Voorpagina-Voorpagina!!__1932332_,00.html

mark61
22-12-03, 18:21
Jaaa Tafrout, Turken zijn ook mensen (zei de huisturkoloog) . :hihi: Maar je kan er op wachten dat er mensen op dit forum zijn die gaan zeggen dat dit een (vanuit het BUITENLAND misschien ook nog) georkestreerde actie was om de Turkse 'kandidaat' te laten winnen.

Eindelijk verwaardigen de kranten zich eens goed nieuws te plaatsen.

Tafrout
22-12-03, 18:30
Geplaatst door mark61

Eindelijk verwaardigen de kranten zich eens goed nieuws te plaatsen. [/B]

Niet alle kranten zijn zoals de Telegraaf.

mark61
22-12-03, 18:36
Geplaatst door Tafrout
Niet alle kranten zijn zoals de Telegraaf.

Nouou, meer dan jij en ik leuk vinden. Ze doen het misschien subtieler. OF zie anders dat topic hier over de klacht tegen het Parool.

freya
22-12-03, 18:37
Geplaatst door mark61
Maar je kan er op wachten dat er mensen op dit forum zijn die gaan zeggen dat dit een (vanuit het BUITENLAND misschien ook nog) georkestreerde actie was om de Turkse 'kandidaat' te laten winnen.



Hahahahaha je steekt lennart naar de kroon!


Had jij die al bedacht lennart? Welke groep zal daar achter zitten?

lennart
22-12-03, 18:41
Geplaatst door freya
Hahahahaha je steekt lennart naar de kroon!


Had jij die al bedacht lennart? Welke groep zal daar achter zitten?

Deze is na aanleiding van de franse hoofddoekjes discussie, waar buitenlandse organisaties achter de demonstraties zouden zitten... geloof ik.

Domme muts :p

mark61
22-12-03, 18:47
Geplaatst door freya
Hahahahaha je steekt lennart naar de kroon!
Had jij die al bedacht lennart? Welke groep zal daar achter zitten?

Ehhh, da was toch Julien en Lennart die daartegen in het geweer kwam? Ff checku....gecheckt, twazzo.

Ja eh Freya wel ff goed opletten. En Lennart, niet meteen op je teentjes getrapt. Ze vergiste zich even denk ik. :love2:

Pffff....ik kan wel gaan solliciteren naar moderator annex psychotherapeut. Hoewel, als ik aan de macht was vlogen er meteen een paar van het forum, dus beter van niet :haha:

lennart
22-12-03, 18:55
Ik ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt hoor..

En Freya is een ongeloveloze muts die het verschil tussen complottheorie en alternatieve complotvoorstellen niet kent :zozo:

mark61
22-12-03, 18:57
Ik snap het niet meer en zal me er niet meer mee bemoeien. andere carriere maar

freya
22-12-03, 20:00
Geplaatst door lennart
Deze is na aanleiding van de franse hoofddoekjes discussie, waar buitenlandse organisaties achter de demonstraties zouden zitten... geloof ik.

Domme muts :p

het is tegenstrijdige muts :ego:



Dommerd :p

freya
22-12-03, 20:02
Geplaatst door lennart

het verschil tussen complottheorie en alternatieve complotvoorstellen

vertel! :gek:



















:slapen:

barfly
22-12-03, 20:13
Geplaatst door Tafrout
Haagse mensenredder Akif Çakin is verkozen tot dé held van 2003
HILVERSUM | Akif Çakin uit Den Haag is tijdens de rechtstreeks uitgezonden finale van KRO's heldenverkiezing verkozen tot De Held van 2003. De 27-jarige Akif werd samen met de inmiddels overleden Marre Wieffer en broeder Antoon van Noije door het publiek gekozen tot de ultieme held van het afgelopen jaar.



Akif Çakin.
(archieffoto)


Uiteindelijk waren het de overige genomineerden uit de drie voorronden die de keuze maakten voor de 'klassieke' held, de man die met gevaar voor eigen leven twee jonge kinderen uit een brandend huis redde. In totaal kwamen er voor de heldenverkiezing ruim 80.000 stemmen binnen via telefoon, sms en internet, waarvan 50.000 voor de finale. Akif Çakin zegt overdonderd en verrast te zijn door de uitslag van de verkiezing.
'Mensenredder' Akif Çakin (27) uit de Haagse Schilderswijk zag begin dit jaar op weg naar het plaatselijke koffiehuis rook uit de zijdeuren van een huis komen. Toen hij door de brievenbus naar binnen keek, kreeg hij een steekvlam in zijn gezicht. Geschrokken liep Akif naar het raam, waar hij door de lamellen heen twee kleine kinderen tegen elkaar aangeklampt in de keuken zag staan. De kinderen durfden zich niet te verroeren, dus probeerde Akif de deur in te trappen. Na vele pogingen gaf de deur eindelijk mee en Akif rende zonder aarzelen het brandende huis in om de twee jonge kinderen te redden.
Uiteindelijk heeft hij met de kinderen (1 en 6 jaar) de weg naar buiten gevonden. Alledrie waren vrijwel ongedeerd. Hun haren waren geschroeid en Akifs schoenen waren gesmolten.
Later bleek dat de moeder even weg was voor een boodschap, terwijl de vader op zijn werk was. De Haagse brandweer was zo onder de indruk van het kordate optreden van de Turkse tuinbouwmedewerker, dat hem gevraagd is te solliciteren.

KRO-directeur Ton Verlind ziet de verkiezing van Akif als een mooi statement voor het einde van het jaar. "Zo blijkt maar weer eens dat het publiek behoefte heeft aan goed nieuws; deze verhalen geven weer moed voor de toekomst."

Duidelijk een Hagenees! Hulde aan deze jongen! Hagenezen zijn lui met ruggegraat :duim:

mark61
22-12-03, 20:18
Geplaatst door barfly
Duidelijk een Hagenees! Hulde aan deze jongen! Hagenezen zijn lui met ruggegraat :duim:

Sorry, ik las eerst alleen: Hagenezen zijn lui. Ja, dacht ik, dat is ook mijn ervaring :fpiraat: t zijn ook lui met een grote mond. :wink:

Nee maar serieus, wat doet een zichzelf respecterende TurkoNLer in de tuinbouwsector, daar werken toch alleen illegalen voor een hongerloontje? Dus als de brandweer hem nou zo graag wil hebben, regelen ze dan ook een werk/verblijfsvergunning voor 'm? Benieuwd hoe dat aflaup. Hah je me op de haugte Harry?

Orakel
22-12-03, 20:45
Geplaatst door Tafrout

KRO-directeur Ton Verlind ziet de verkiezing van Akif als een mooi statement voor het einde van het jaar. "Zo blijkt maar weer eens dat het publiek behoefte heeft aan goed nieuws; deze verhalen geven weer moed voor de toekomst."

:confused:

Orakel
22-12-03, 20:47
Geplaatst door barfly
Duidelijk een Hagenees! Hulde aan deze jongen! Hagenezen zijn lui met ruggegraat :duim:

http://www.komma.net/kommapuntlog/archives/haags_toetsenbordklein.jpg

barfly
22-12-03, 21:00
Geplaatst door Orakel
http://www.komma.net/kommapuntlog/archives/haags_toetsenbordklein.jpg

Weit je wel dat ik dat ding vreiselijk moes ùitvegraute voâh ik wis wat twas? èkel?

Orakel
22-12-03, 21:07
Geplaatst door barfly
Weit je wel dat ik dat ding vreiselijk moes ùitvegraute voâh ik wis wat twas? èkel?

:D Skeelt mie weer een hoop wark. Kwist nie hoekut veurmekoar moes kriejen om dat ploagien uut te vergrootun.

barfly
22-12-03, 21:10
Geplaatst door Orakel
:D Skeelt mie weer een hoop wark. Kwist nie hoekut veurmekoar moes kriejen om dat ploagien uut te vergrootun.

:haha:

Krèg nâh tandjes! Daah heppie weâh zaun boeâh....

Waar komt u dan wel niet vandaan? ;)

Orakel
22-12-03, 21:26
Geplaatst door barfly
:haha:

Krèg nâh tandjes! Daah heppie weâh zaun boeâh....

Waar komt u dan wel niet vandaan? ;)

:boer: Ben een product van Herman en Dolly. Ze noemen me ook wel es ossehaas.

barfly
22-12-03, 22:06
Geplaatst door Orakel
:boer: Ben een product van Herman en Dolly. Ze noemen me ook wel es ossehaas.

Van buiten de Randstad dus? :jammer:

Ach als je flink je best doet mag je misschien ooit ook in de Randstad wonen. :p

sadeeQ
23-12-03, 07:20
Geplaatst door barfly
Van buiten de Randstad dus? :jammer:

Ach als je flink je best doet mag je misschien ooit ook in de Randstad wonen. :p

Amsterdam is vol. laat ze maar lekker in HELversum gaan wonen of Naarden :schrik:

Tafrout
23-12-03, 13:35
Geplaatst door barfly
Duidelijk een Hagenees! Hulde aan deze jongen! Hagenezen zijn lui met ruggegraat :duim:

Warschijnlijk komt de luiheid door de bezetting van de regering in Den Haag.