PDA

Bekijk Volledige Versie : Domme Nederlanders



Marsipulami
23-12-03, 09:12
Diamanten in oud papier

Ongeveer 165 Nederlanders hebben de afgelopen weken een diamant met het oud papier weggegooid. De steentjes zaten in een brief die de Apeldoornse juwelier Johan de Boer begin december aan tweehonderd mensen stuurde.


De zaak van De Boer bestaat tien jaar. Naast de tweehonderd diamanten stuurde hij ook 3.800 namaakdiamanten. In de begeleidende mailing nodigde De Boer de ontvangers uit om naar zijn zaak te komen en hun steentje te laten testen op echtheid.

Tot zijn verbazing kwamen er maar weinig mensen opdagen. Toen De Boer een paar klanten contacteerde, bleek dat de meesten de mailing meteen hadden weggegooid. ,,Ik ben ontzettend naïef geweest'', zegt de juwelier. ,,Mensen vertrouwen het niet meer als ze zoiets over de post ontvangen.''


23/12/2003

©Copyright De Standaard

Goodnight
23-12-03, 09:21
Geplaatst door Marsipulami
Diamanten in oud papier

Ongeveer 165 Nederlanders hebben de afgelopen weken een diamant met het oud papier weggegooid. De steentjes zaten in een brief die de Apeldoornse juwelier Johan de Boer begin december aan tweehonderd mensen stuurde.


De zaak van De Boer bestaat tien jaar. Naast de tweehonderd diamanten stuurde hij ook 3.800 namaakdiamanten. In de begeleidende mailing nodigde De Boer de ontvangers uit om naar zijn zaak te komen en hun steentje te laten testen op echtheid.

Tot zijn verbazing kwamen er maar weinig mensen opdagen. Toen De Boer een paar klanten contacteerde, bleek dat de meesten de mailing meteen hadden weggegooid. ,,Ik ben ontzettend naïef geweest'', zegt de juwelier. ,,Mensen vertrouwen het niet meer als ze zoiets over de post ontvangen.''


23/12/2003

©Copyright De Standaard

Shit, ik dacht dat het gewoon van die domme reclame was.

Nederlanders zijn inderdaad dom, misschien moeten we meer met Belgen gaaan assimileren...

Dutchguy
23-12-03, 09:31
Geplaatst door Goodnight


Nederlanders zijn inderdaad dom, misschien moeten we meer met Belgen gaaan assimileren...

Geen behoefte om naast dom ook nog eens lelijk te worden. :D

Goodnight
23-12-03, 09:33
Geplaatst door Dutchguy
Geen behoefte om naast dom ook nog eens lelijk te worden. :D

Ooohh...daarom zie je in die bladen dat veel van die plastische chirurgie klinieken in Belgie opereren... :giechel:

Dutchguy
23-12-03, 09:45
Geplaatst door Goodnight
Ooohh...daarom zie je in die bladen dat veel van die plastische chirurgie klinieken in Belgie opereren... :giechel:

Precies!

Sjakie
23-12-03, 09:58
Geplaatst door Goodnight
Ooohh...daarom zie je in die bladen dat veel van die plastische chirurgie klinieken in Belgie opereren... :giechel:

Adam & Pat wonen niet zomaar in België...:hihi:

$J@K|€

Goodnight
23-12-03, 10:44
Geplaatst door Sjakie
Adam & Pat wonen niet zomaar in België...:hihi:

$J@K|€

Wonen die daar dan?
Dat verklaart een hoop natuurlijk...
alleen denk ik dat ze een chirurg in opleiding hadden genomen...gezien het effect... :lol:

mark61
23-12-03, 11:50
Geplaatst door Goodnight
Wonen die daar dan?
Dat verklaart een hoop natuurlijk...
alleen denk ik dat ze een chirurg in opleiding hadden genomen...gezien het effect... :lol:

De Belgische gezondheidszorg is ook veel goedkoper dan de Nederlandse. Misschien dat dat wat verklaart.