PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit krijg je er van als je prikkers bant..



Waterval
23-12-03, 11:59
Dreigende posters tegen Van der G. in Rotterdam

Uitgegeven: 23 december 2003 11:20

ROTTERDAM - In de binnenstad van Rotterdam hangen tientallen posters met daarop de beeltenis van Volkert van der G. en de tekst 'jachtseizoen geopend op 6 mei 2014'. Op zijn gezicht is een vizier van een geweer getekend. Een onbekende actiegroep heeft de affiches opgehangen. Justitie in Rotterdam gaat de zaak onderzoeken, aldus dinsdag persofficier B. den Hartigh.

Volkert van der G. komt naar verwachting op 6 mei 2014 vrij, als hij zijn straf heeft uitgezeten voor de moord op Pim Fortuyn. Het gerechtshof in Amsterdam veroordeelde hem in juli tot achttien jaar cel.

Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit treedt op als spreekbuis namens de actievoerders. Smit benadrukt dat hij verder niets met de actie te maken heeft. “De actievoerders willen een signaal aan Volkert van der G. afgeven dat hij in 2014 niet rustig met zijn oude leventje verder kan gaan. Het is niet vergeten wat hij heeft gedaan, het leeft nog steeds.”

nu.nl



Ik miste Puk al.....

plexus
23-12-03, 12:05
Geplaatst door Waterval
Dreigende posters tegen Van der G. in Rotterdam

Uitgegeven: 23 december 2003 11:20
....
Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit treedt op als spreekbuis namens de actievoerders. Smit benadrukt dat hij verder niets met de actie te maken heeft.


dit geloof ik wel... want lijkt me erg sterk dat michiel zo snugger is om al dit op te zetten!

sadeeQ
23-12-03, 12:15
:zweep:

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/4731bk.jpg


Watjeval :stomp:

mrz
23-12-03, 12:59
Ach ruim voor die tijd moet er al iets rechtgezet zijn gok ik. En nee dat is geen bedreiging richting van der G.