PDA

Bekijk Volledige Versie : de maroc.nl toiletjuffrouw Kenneth heeft een mening..



MocroStyle
23-12-03, 14:28
Wie is die Kenneth toch? Een aantal van zijn berichten gequote met daaronder mijn response. Beheer, hebben we nog een enkeltje in de aanbieding voor dit hoopje frustratie?:biraat:


Erg he die Nederlandse bevolking, ik zou zeggen emigreer maar naar Marrokko. En van sexuele bevrediging heb jij als onzijdige en moslim totaal notie Evenals die calvinisten trouwens


Ik emigreer zodra het grondbeginsel vrijheid van meningsuiting wordt afgeschaft. Zolang dat nog niet het geval is maak ik daar volop gebruik van. Of die uitingen al dan niet in jouw straatje passen zal me een worst wezen.

:zwaai:


Ik dacht wel dat dat de enige reden zou zijn dat je hier kou zou willen lijden.
Erg simpel, maar ja dat is bekend van jullie met zo'n achtergrond
Ik zou eerder de grondwet willen aanpassen op vrijheid van geloofsovertuiging; dan zou je waarschijnlijk met vele van die andere ali's vertrekken


Ik ben hier gelukkig in Nederland, heb geen plannen om onze mooie polderlandschappen te verruilen voor iets anders. Leer ermee leven, want met zoveel haat word je nooit gelukkig.

Met vriendelijke groet!

een medelander.


Jij snapt niet wat het is om medelander te zijn, als jij Nederlander bent dan ben ik een arabier. En in tegenstelling tot jou zou ik het geluk niet buiten mijzelf in een vreemd en een niet bij mij passend land maar in mezelf. En sorry wat ik heb heet geen haat maar afschuw.


Noem me zoals het je uitkomt, ik ben moslim en die identiteit kan in ieder geval niemand mij ontnemen. Nederland is voor mij geen vreemd land, met begrip voor elkaars cultuur, waarden en normen weet ik er in ieder geval iets van te maken..voor jou blijft het een lijdensweg, leven met zoveel afschuw.

zoek een (Hollandse) psychiater op, misschien kan er bij jou ooit nog eens glimlachje vanaf. succes en sterkte daarmee!


Ja ja je bent een moslim en je verveelt me, zoek het heil bij een zg hogere macht, zwakkeling. En noem iedereen die dat niet zoekt maar ziek. Maar de islam is de verzieker van alle maatschappijen en ik ga steeds meer een bijdrage leveren om dat hier te verhinderen. Over en uit.


Dromen mag, maar word vooral niet wakker.

Tomas
23-12-03, 14:36
Kenneth? Nog nooit gezien... Hier op nvdd?

MocroStyle
23-12-03, 14:41
Het waren PM's..vergeten bij te zeggen. :nerveus:

MocroStyle
23-12-03, 14:47
Geplaatst door Tomas
Zijn ze allemaal zo. Of zitten er ook geile tussen?

Ik heb je vriendin beloofd ze niet te publiceren :engel:

(just joking:))

Tomas
23-12-03, 14:55
Geplaatst door MocroStyle
Ik heb je vriendin beloofd ze niet te publiceren :engel:

(just joking:))

Vriendin? Welke?

Goodnight
23-12-03, 15:03
Geplaatst door Tomas
Vriendin? Welke?

Tomas, je had me beloofd niet vreemd te gaan...

Tomas
23-12-03, 15:19
Geplaatst door Goodnight
Tomas, je had me beloofd niet vreemd te gaan...

Jou ook al?

Maargoed. Typisch vrouwen. Ik ben de kwaaie pief en zelf zitten ze geile mailtjes te pm-en naar Mocrostyle...

MocroStyle
23-12-03, 15:41
Geplaatst door Joesoef
Lijkt mij eerder een gefrustreerde geilneef die op zijn lazer gehad heeft van een knaapje en zich nu afreageerd.

Ook met zulke mensen wil ik de dialoog aangaan, maar dan moeten ze daar wel voor openstaan.

(heb een 8 gehaald voor men inburgeringstentamen :cool: )

MocroStyle
23-12-03, 15:42
Waarom een 8? We hadden een varken als docent. :haha:

sadeeQ
23-12-03, 15:47
Geplaatst door MocroStyle
Waarom een 8? We hadden een varken als docent. :haha:

:verward: GJ ???

MocroStyle
23-12-03, 16:17
Geplaatst door sadeeQ
:verward: GJ ???

denk je? :argwaan:

MocroStyle
24-12-03, 11:56
He Kenneth, kijk eens een topic speciaal voor jou. :tik: