PDA

Bekijk Volledige Versie : wat wij moslims moeten doen!



youssef_007
23-12-03, 15:06
er schiet mij net een idee te binnen dat al onze problemen zal oplossen,

we moeten gewoon Noord Korea aanvallen,

binnen 24 uur zal de westerse media ons doen transformeren van terroristen tot dappere vrijheidsstrijders die strijden voor het goede.
En de Islam zal weer als een oplossing in plaats van een probleem gezien worden.

We zullen niet langer als extremisten gezien worden die 'hun vrouwen onderdrukken, barbaarse sharia wetten willen invoeren en hopeloos aan een achterhaalde cultuur vasthouden'.

Ons geloof zal weer (al dan niet tijdelijk) gerespecteerd worden als een moderne manier van leven. En zo kunnen we weer in rust ins geloof practiseren.

Alhoewel, nadat Noord Korea verslagen zal zijn we toch weer aan de beurt. Kunnen we beter net zo goed meteen de islam verdedigen tegen deze media oorlog.

victory will be ours in shaa a laah,

youssef_007
23-12-03, 15:13
Geplaatst door aQua
Met of zonder VN :argwaan:

liefst met de amerikanen natuurlijk...hmmm...er zullen dan wel onwijs veel gevallen van 'friendly fire' voorkomen maar dat geeft natuurlijk niet. :stout:

000NobelPrizes
23-12-03, 15:34
Nog meer geweld. Een zegen voor het imago, inderdaad.

youssef_007
23-12-03, 15:35
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nog meer geweld. Een zegen voor het imago, inderdaad.

ga nou niet ineens de scheinheilige pasifist uithangen, want dat beeld pas al HELLEMAAL NIET bij jouw

000NobelPrizes
23-12-03, 15:41
Geplaatst door youssef_007
ga nou niet ineens de scheinheilige pasifist uithangen, want dat beeld pas al HELLEMAAL NIET bij jouw

Bij jouw wat?

Mijn vermeende pacifisme heeft hier net zoveel mee te maken als pindakaas.
Organiseer jij maar een invasie voor Noord-Korea hoor. Veel plezier ermee.

taouanza
23-12-03, 15:52
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Bij jouw wat?

Mijn vermeende pacifisme heeft hier net zoveel mee te maken als pindakaas.
Organiseer jij maar een invasie voor Noord-Korea hoor. Veel plezier ermee.


Ben je nu boos? :verrassin

000NobelPrizes
23-12-03, 15:54
Geplaatst door taouanza
Ben je nu boos? :verrassin

Nobelientje is niet boos. Nobelientje is verdrietig.

Arvid
23-12-03, 15:56
Welk land moet dan de raketten leveren aan Pakistan, Iran en Syrie??

taouanza
23-12-03, 15:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nobelientje is niet boos. Nobelientje is verdrietig.


Nobelientje mag ook komen hoor.:strik:

000NobelPrizes
23-12-03, 15:59
Geplaatst door taouanza
Nobelientje mag ook komen hoor.:strik:
Doei: dat Noord Korea valt die Youssef maar lekker zelf aan.

Simon
23-12-03, 16:01
Geplaatst door youssef_007
er schiet mij net een idee te binnen dat al onze problemen zal oplossen,

we moeten gewoon Noord Korea aanvallen,

Wat naïef. Saddam Hoessein heeft toch ook Iran aangevallen? Zelfs het gebruik van chemische wapens door Saddam tegen Iran deed deze steun niet verminderen. Integendeel: De VS regering liet Saddam weten dat het in het openbaar hier tegen zou moeten protesteren maar dat het in wezen betere relaties met Saddam nastreefde. Dat staat in de New York Times van vandaag:
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=81608
Interessant is ook de rol die Rumsfeld toen speelde.

Nee de Islam is en blijft gewoon duivels.

taouanza
23-12-03, 16:01
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Doei: dat Noord Korea valt die Youssef maar lekker zelf aan.

Ik had het over iets anders hoor.:moe:

000NobelPrizes
23-12-03, 16:02
Geplaatst door taouanza
Ik had het over iets anders hoor.:moe:
Weet ik ;)

an3sdej
23-12-03, 16:11
En de Islam zal weer als een oplossing in plaats van een probleem gezien worden.

:wohaa: :stout:

youssef_007
23-12-03, 16:58
Geplaatst door Simon
Wat naïef. Saddam Hoessein heeft toch ook Iran aangevallen? Zelfs het gebruik van chemische wapens door Saddam tegen Iran deed deze steun niet verminderen. Integendeel: De VS regering liet Saddam weten dat het in het openbaar hier tegen zou moeten protesteren maar dat het in wezen betere relaties met Saddam nastreefde. Dat staat in de New York Times van vandaag:
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=81608
Interessant is ook de rol die Rumsfeld toen speelde.

Nee de Islam is en blijft gewoon duivels.


en wat de islam met de hier genoemde duivelse acties te maken heeft....joost mag het weten.
het is nog altijd het westen die de massavernietigingswapens heeft uigevonden en gebruikt (hiroshima weet je nog).

en de grootste duivel ben je zelf stuk onbenul dat je bent,
de islam hier beetje lopen uitschelden, en zelf de grootste tering rotzooi lopen trappen.

En het is ook niet de islam die kolonisatie en slavernij heeft uitgevonden, dus als je opzoek bent naar de duivel dan zou ik allereerst bij jouw thuis gaan kijken.

hellemaal gek geworden...islam duivels...tfoe

an3sdej
23-12-03, 21:51
Nou nou nou Simon :D

De duivel bestaat toch niet? :engel:

Maar Ed heeft een punt, zeg gewoon wat je slecht vindt aan de islam. :student:

Zwarte Schaap
23-12-03, 21:58
Toch denk ik niet dat simon dat serieus zegt, eerder cynisch. Ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat wat je ook doet de Islam blijft in het beeld als duivels. Geen positieve toekomstbeeld voor de moslims maar goed simon geeft wel aan dat het dus gezocht moet worden in hen die de Islam als duivels blijven zien. Zo bezien zie ik het meer als eeen oproep naar zelfkritiek aan hen die Islam maar als duivels blijven af schilderen.

Maurice
23-12-03, 22:47
Geplaatst door youssef_007


En de Islam zal weer als een oplossing in plaats van een probleem gezien worden.




Oplossing voor wát allemaal?