PDA

Bekijk Volledige Versie : Henadi Jeradet , een heldin en voorbeeld van opoffering !!



Hudhaifa
24-12-03, 11:43
GAZA CITY, October 5 (IslamOnline.net) – Hanadi Jaradat, the 29-year-old Muslim Mujahida Palestinian female lawyer who carried out Haifa Matyrdom operation on Saturday, October 4, was avenging her brother Fady and cousin Saleh who were gunned down by Jewish NAZIONIST Terrorist occupation forces in June, her sister told IslamOnline.net.


"We are proud of her; she restored our dignity and solaced our broken hearts. Thank God, Fady's blood did not go unavenged," Fadya said.

Ms. Jaradat attacked the popular Maxim restaurant in the northern port city of Haifa, killing 20 Nazionist Terrorist, including herself.

"Hanadi has very much changed since Fady won martyrdom…She started sitting alone for long hours and pledged to avenge her brother and other Mujahideen Muslim Palestinians killed by the Jewish NAZIONIST Terrorist occupation army," he sister added.

She said that Ms. Jaradat was singled out for her unprecedented courage, feared nothing and had strong personality.

"But she was at the same time sociable, lovable and notable for her altruism," Fadya said in tears.

Ms. Jaradat was born on September 22, 1975, in the West Bank city of Jenin. She studied law in the Apostate Country of Jordanian Jerash University and graduated in 1999.

Last Memories

Fadya said that the night before Hanadi's martyrdom they spent the night talking about the upcoming wedding of a third sister.

"Our father asked Hanadi to get some sleep but she told him she would first finish her reading of the Qur'an," recalled the sister.

Ms. Jaradat left her home at around 7:30 (5:30 GMT) on Saturday morning and did not say good bye.

As clocks ticked towards the bombing, the Jewish NAZIONIST Terrorist radio said that a Mujahida Muslim Palestinian female carried out the operation in the packed restaurant.

Hanadi is the sixth female martyr since the start of Al-Aqsa Intifada in September 2000.

Wafa Edris kicked off the female martyr operations on January 28, 2002 in West Jerusalem. At least two people were killed, including herself, and more than seventy people were injured.

Dareen Abu Eisha blew herself up in an Jewish NAZIONIST Terrorist checkpoint north of the West Bank on February 27, 2002, leaving three Jewish NAZIONIST Terrorist soldiers killed.

On March 29, 2002, Ayat al-Akhras blew herself up in a popular market in West Jerusalem, killing two Jewish NAZIONIST Terrorist and injuring dozens.

Andaleeb Takata, from Bethlehem, carried out her operation on April 12, 2002, killing six Jewish NAZIONIST Terrorist and injuring 85 others in occupied Jerusalem.

Heba Azem Draghema, who was a student in Al-Quds Open University, detonated her explosives belt in the Jewish NAZIONIST Terrorist coastal town of Netanya on May 19, 2002, killing three Jewish NAZIONIST Terrorist soldiers and injuring 56 others.

mark61
24-12-03, 11:57
Ehhh...was Maxim's restaurant niet in gezamelijke handen van een Joodse en een Arabische familie? Waren de helft van de slachtoffers niet (christelijke) Arabieren? Waren er niet veel kleine kinderen bij? Je kan natuurlijk zeggen dat dat allemaal collaborateurs zijn. Deze info heb ik van een (overigens zeer ranzig) 2Vandaag item dat ik deze week zag. Zou het niet beter om voor zulke acties doelwitten uit te kiezen die exlusief joods en/of militair zijn? Wordt hiermee bovendien een politieke strijd niet teruggebracht tot bloedwraak?

Dit zijn allemaal open vragen. Ik houd me aanbevolen voor commentaar & correcties.

Mark
24-12-03, 12:11
Geplaatst door mark61
Ehhh...was Maxim's restaurant niet in gezamelijke handen van een Joodse en een Arabische familie? Waren de helft van de slachtoffers niet (christelijke) Arabieren? Waren er niet veel kleine kinderen bij? Je kan natuurlijk zeggen dat dat allemaal collaborateurs zijn. Deze info heb ik van een (overigens zeer ranzig) 2Vandaag item dat ik deze week zag. Zou het niet beter om voor zulke acties doelwitten uit te kiezen die exlusief joods en/of militair zijn? Wordt hiermee bovendien een politieke strijd niet teruggebracht tot bloedwraak?

Dit zijn allemaal open vragen. Ik houd me aanbevolen voor commentaar & correcties.

Kleine kinderen moet je opblazen, zodat ze je niet kunnen aanvallen als ze groot zijn. christelijke arabieren zijn verraders die later toch in het vuur branden, no big loss dus.

Merry Christmas.

Puk
24-12-03, 12:15
En wanneer ga je haar voorbeeld volgen Hudhaifa?

Is ontploffen een Heilige Plicht voor moslims trouwens?

Gewoon effe een vraagje tussendoor...

Blade20
24-12-03, 12:25
Bestrijd geweld met geweld. Goh wat intelligent, hoogbegaafd en vooral kenmerk van een beschaving die hun god zo hoog in de vaandel heeft.....:moe:

Ze moest eens weten hoeveel mensen haar verachten in de wereld vanwege de wandaad. (wat niet weglaat dat diezelfde mensen ook Israel verachten)

Een zeer oude wijsheid zegt dat twee fout nog geen goed maakt Hudhaifa, kun je zien hoeweinig kennis de vrouw heeft.

an3sdej
24-12-03, 12:54
Waarom niet gewoon rotjes tijdens oudejaarsnacht? :melig2:

Julien
24-12-03, 12:55
1 zin:

ik kots op deze imbecielen (mensen die onschuldigen vermoorden).

lennart
24-12-03, 12:59
Ja van mij mogen al die mensen die onschuldigen doden tegen de muur worden gezet!

Wat zal de aarde een rustige planeet worden

Julien
24-12-03, 13:10
Geplaatst door lennart
Ja van mij mogen al die mensen die onschuldigen doden tegen de muur worden gezet!

Wat zal de aarde een rustige planeet worden

De Klaagmuur? :engel:

Cohen
24-12-03, 13:19
Geplaatst door Julien
1 zin:

ik kots op deze imbecielen (mensen die onschuldigen vermoorden).

Ik kots op landrovers, kindermoordenaars, waarheidsverdraaiers, hoogmoedige, moge God de meest verhevene zijn toorn eens flink over hen heen laten komen. Zodat iedereen vrij met zijn kinderen en familie kan lopen, bidden, lachen (vrij leven), zonder dat er een avondklok is of granaatscherven door de muur heenkomen.

Mensen die verzet bieden tegen de bezettende onderdrukkers, die eer ik op 4 mei, of ze dat deden in 40-45 of in het heden.

Mark
24-12-03, 13:21
Geplaatst door Cohen
(vrij leven),.

niet TE vrij he :hihi:

Cohen
24-12-03, 13:23
Geplaatst door Mark
niet TE vrij he :hihi:

Bestaat er dan zoiets? Hm, volgens mij niet of bedoel je............. jij ouwe snoeperd

Julien
24-12-03, 13:27
Geplaatst door Cohen
Ik kots op landrovers, kindermoordenaars, waarheidsverdraaiers, hoogmoedige, moge God de meest verhevene zijn toorn eens flink over hen heen laten komen. Zodat iedereen vrij met zijn kinderen en familie kan lopen, bidden, lachen (vrij leven), zonder dat er een avondklok is of granaatscherven door de muur heenkomen.

Mensen die verzet bieden tegen de bezettende onderdrukkers, die eer ik op 4 mei, of ze dat deden in 40-45 of in het heden.

Ja dus..
zowel de Palestijnse terroristen als de het Israelische (terroristische)leger.

Of er nou een Arabisch christelijk kind overlijd door een Palestijnse aanslag of een Palestijns kind door een Israelische aanslag is even erg.

En aangezien het hier gaat over een Palestijnse aanslag, kots ik op deze mensen.

ronald
24-12-03, 13:55
Geplaatst door lennart
Ja van mij mogen al die mensen die onschuldigen doden tegen de muur worden gezet!

Wat zal de aarde een rustige planeet worden


Hoe wil je dat nu doen?
Ach denk maar aan dat arme wanhopige mens....die zit nu in duizenden stukjes weg te rotten.

observer
24-12-03, 19:08
Geplaatst door ronald
Hoe wil je dat nu doen?
Ach denk maar aan dat arme wanhopige mens....die zit nu in duizenden stukjes weg te rotten. en terecht wie op 2 families af kan lopen de kinderen aanspreken en ze dan vermoorden heeft geen ziel

wie zulke daden goedkeurd is gek

wat nu gaan nu de israeli's haar zus afschieten oid of wat

lost niets op

barfly
24-12-03, 21:15
Ik heb voor Fluthaifa nog een leuk stukje lingerie gevonden :stout:

http://www.crowdsafe.com/Images/NewsAndViews/Israel_belt_bomb.JPG

Cohen
25-12-03, 12:13
Geplaatst door Julien

Of er nou een Arabisch christelijk kind overlijd door een Palestijnse aanslag of een Palestijns kind door een Israelische aanslag is even erg.

<<Mee eens.>>

En aangezien het hier gaat over een Palestijnse aanslag, kots ik op deze mensen.

<<Ho w8 stop, men dient wel objectief te kijken naar de situatie, dus, zeg nou zeg, het IDF das toch niet te verglijken met een handje vol Palestijnen die zich verzetten tegen de koloniale bezetting in optima forma? David-Goliath verhouding vind je niet? Komt bij dat de Palestijnen verdreven worden door immigranten die vanwege religieuze overtuiging claimen dat zij rechten hebben en de autochtone bewoners niet, beetje krom, vindt je niet? Maar goed, ik hoor je alweer, de 200 milj. arabieren willen de joden de zee in drijven pfff de gebruikelijke retoriek, trouwens alsof de zee ze niet zou uitkosten.

Julien
25-12-03, 12:46
Geplaatst door Cohen
<<Ho w8 stop, men dient wel objectief te kijken naar de situatie, dus, zeg nou zeg, het IDF das toch niet te verglijken met een handje vol Palestijnen die zich verzetten tegen de koloniale bezetting in optima forma? David-Goliath verhouding vind je niet? Komt bij dat de Palestijnen verdreven worden door immigranten die vanwege religieuze overtuiging claimen dat zij rechten hebben en de autochtone bewoners niet, beetje krom, vindt je niet? Maar goed, ik hoor je alweer, de 200 milj. arabieren willen de joden de zee in drijven pfff de gebruikelijke retoriek, trouwens alsof de zee ze niet zou uitkosten.

w8 ff cohen.. je bent tegenstrijdig. je keurt het toch af als onschuldige joodse/ arabische kinderen worden gedood door aanslagen??

Dat is precies wat hier gebeurt! En daar hoor je op te kotsen (figuurlijk dan ;) )

Wat jij zegt is zker waar, het is een David-Goliath situatie! Maar dan vind ik dat de Palestijnse vrijheidsstrijders zich moeten richten op schuldige Israelische soldaten. Maak het hen maar moeilijk!! Maar ik vind het GEEN RESPECT en ZEER LAAG BIJ DE GROND als je doelbewust families met kleine kinderen in een restaurant te Haifa, een stad waar Joden en Palestijnen wél vredig leven!, opblaast. Nee, bij ieder normaal mens kun je dan niet op sympathie rekenen!

Al Sawt
25-12-03, 15:20
Geplaatst door observer
en terecht wie op 2 families af kan lopen de kinderen aanspreken en ze dan vermoorden heeft geen ziel

wie zulke daden goedkeurd is gek

wat nu gaan nu de israeli's haar zus afschieten oid of wat

lost niets op Dus de Israelische misdaden zijn jou bekend.

En toch heb je sympathie voor die racistische k.ankergezwel.

Net zo verwerpelijk, als ik sympathie zou hebben voor Nazi-Duitsland.

Al Sawt
25-12-03, 15:28
Ik vraag mij af, waarom die Palestijnse aanslagen zo verachtend zijn?

Als een partij zou zijn, die vollledig schuldig is aan de doden aan beide kanten, dan is het Israel wel.

Een Palestijn die zich gaat opblassen in een restaurant is misschien misdadig bezig, maar geheel in de lijn van zijn lijdensweg en de Israelische politiek.

Voorts is het niet echt zo misdadig als het lijkt. De Israeliers hebben de luxe om een gewone leven, terwijl de zelfde Israeliers de Palestijnen de zelfde leven ontnemen. Dus die aanslagen zijn ook geheel terecht!

Al Sawt
25-12-03, 15:31
Geplaatst door Julien
te Haifa, een stad waar Joden en Palestijnen wél vredig leven!, opblaast. Nee, bij ieder normaal mens kun je dan niet op sympathie rekenen! Zo vredig leven de Palestijnen en Israeliers daar ook niet.

De verleden is zeer pijnlijk bij de Palestijnen in Israel. Ze moeten tot de dag van vandaag afvragen wanneer ze hun families in Palestijnse vluchtelingenkampen kunnen zien. Ook moeten ze denken aan de misdadige en bloedige inpalming van Haifa door de uitverkoren volk.

mark61
25-12-03, 15:34
Geplaatst door Al Sawt
Ik vraag mij af, waarom die Palestijnse aanslagen zo verachtend zijn? Voorts is het niet echt zo misdadig als het lijkt. De Israeliers hebben de luxe om een gewone leven, terwijl de zelfde Israeliers de Palestijnen de zelfde leven ontnemen. Dus die aanslagen zijn ook geheel terecht!

Kijk, nu begint pas de discussie die ik wilde. Denk jij dat het dan handig is om een restaurant te nemen waar ook christelijke Arabieren in zitten? Zijn dat geen Palestijnen? Vind je het automatisch collaborateurs als ze in Israel wonen?

In Haifa schijnen joden en Arabieren/Palestijnen redelijk naast elkaar te leven. Als je aanslagen pleegt juist in gematigde gebieden, maak je dan een toekomstige verzoening niet nog moeilijker, omdat alleen de extremisten aan beide zijden overblijven? Of is dat de bedoeling?

Dit zijn vragen hoor, wind je niet op maar geef me antwoord.

Al Sawt
25-12-03, 15:59
Geplaatst door mark61
Kijk, nu begint pas de discussie die ik wilde. Denk jij dat het dan handig is om een restaurant te nemen waar ook christelijke Arabieren in zitten? Zijn dat geen Palestijnen? Vind je het automatisch collaborateurs als ze in Israel wonen? Men praat over Christelijke Arabieren, alsof hun levens bij hun Islamitische landgenoten onbelangrijk is. Zij dragen de Palestijnse zaak een warme hart toe net als hun Islamitische landgenoten.

Om jou vraag te beantwoorden, de Palestijnen in Israel voelen zich meer Palestijns dan Israelisch. Als er bij hun doden vallen is het zeer betreurenswaardig. Maar elke aanslag in Israel, is een mentale klap voor alle Israeliers(exclusief Isr. Arabieren). Als zij hun levenspatroon gaan veranderen ten gevolge van de aanslagen, omdat ze hun waardigheid moeten beschermen. Dan juich ik de effect van de aanslagen toe. Zolang de Palestijnen lijden onder de bezetting, dan moeten zij met hun gevoel van waardigheid betalen.


Geplaatst door mark61
In Haifa schijnen joden en Arabieren/Palestijnen redelijk naast elkaar te leven. Als je aanslagen pleegt juist in gematigde gebieden, maak je dan een toekomstige verzoening niet nog moeilijker, omdat alleen de extremisten aan beide zijden overblijven? Of is dat de bedoeling? Ik heb met veel Palestijnen gesproken die een Israelische staatsburgerschap hebben. Als jij hun verhaal zou horen,over de verscheurde families, racisme, achtergesteldheid, etc etc. Dan zou je de vredige samenleving in een andere daglicht zetten. Vele Palestijnen in Haifa, mogen in vrede leven met hun Joodse stadsbewoners. Maar dat komt omdat ze geen andere optie hebben. Zij moeten tot de dag van vandaag denken aan de bloedige komst van hun Joodse medebewoners en de vlucht van duizenden Palestijnen uit Haifa. Het mag zichtbaar vredig uitzien, maar onderhuids is het alles behalve vredig.


Geplaatst door mark61
Dit zijn vragen hoor, wind je niet op maar geef me antwoord. Sinds wanneer wind ik me op?

an3sdej
25-12-03, 16:07
Al Sawt, het doel heiligt de middelen hè?

Orakel
25-12-03, 16:28
Geplaatst door barfly
Ik heb voor Fluthaifa nog een leuk stukje lingerie gevonden :stout:

http://www.crowdsafe.com/Images/NewsAndViews/Israel_belt_bomb.JPG

:haha: :verliefd:

Julien
25-12-03, 17:34
Geplaatst door Al Sawt
Zo vredig leven de Palestijnen en Israeliers daar ook niet.

De verleden is zeer pijnlijk bij de Palestijnen in Israel. Ze moeten tot de dag van vandaag afvragen wanneer ze hun families in Palestijnse vluchtelingenkampen kunnen zien. Ook moeten ze denken aan de misdadige en bloedige inpalming van Haifa door de uitverkoren volk.

man het is toch absurd om kinderen en vrouwen die onschuldig zijn te vermoorden. sorry hoor maar bij mij gaat dat er echt niet in. en tuurlijk weet ik wel hoe moeilijk die palestijnen het hebben, maar om zelfmoordaanslagen goed te keuren gaat bij mij echt een stap te ver. denk je nou echt dat vrede/ een eigen staat daardoor dichterbij komt? En, zoals Mark61 al zei, Haifa is 1 van de vreedzamere Israelische steden.. dit zet alleen maar aan tot meer extremisme bij de Joden die daar wonen.

Ik rechtvaardig het doden van soldaten, maar niet van onschuldige vrouwen en kinderen. Dat weiger ik te doen of het nou joden zijn of palestijnen.

Al Sawt
25-12-03, 19:21
Julien, het is zeer naief om te stellen dat vrede realiteit is.

Israel is alleen gebaat om de status quo te handhaven.
En dus de bezetting. Zolang die bezetting doorgaat en dat met de zegen van de Israelische electoraat. Kunnnen we de conclusie trekken, dat de Israelische burgers medeplichtig zijn aan de misdaden tegen de Palestijnen. Dus die aanslagen zijn TERECHT!


Geplaatst door an3sdej
Al Sawt, het doel heiligt de middelen hè? Oog om oog, tand om tand.

Julien
25-12-03, 19:52
Geplaatst door Al Sawt
Julien, het is zeer naief om te stellen dat vrede realiteit is.

Israel is alleen gebaat om de status quo te handhaven.
En dus de bezetting. Zolang die bezetting doorgaat en dat met de zegen van de Israelische electoraat. Kunnnen we de conclusie trekken, dat de Israelische burgers medeplichtig zijn aan de misdaden tegen de Palestijnen. Dus die aanslagen zijn TERECHT!

Oog om oog, tand om tand.

Dat gaat bij deze aanslagen niet op. Want er zijn Arabieren gedoodt, en die zullen waarschijnlijk niet het beleid van Sharon steunen, sterker nog de meeste Arabieren hebben geen stemrecht in Israel volgens mij.

Er zijn dus burgers gedood die tegen de bezetting van Israel waren.

En oog om oog, tant om tand vind ik een verkeerde politiek.

Cohen
25-12-03, 19:56
Julien, tuurlijk doet het mij ook pijn als ik zie dat er israelische kleuters omkomen bij een aanslag, tuurlijk word ik dan ook boos, wat denk je nou zelf? Ik ben geen Madeline Albright, alleen waarom.................. gebeurt dat en door wie / wat komt dat.....dat is een ander verhaal. Maar je hebt gelijk, kinderen moeten gespaard worden, trouwens dat is niets nieuws onder de zon, het handboek van de VN onderschrijft dat ook, 3 x raden wie dat ook ondertekend hebt, juistem.......de zionistische staat die dumdum bullets gebruikt tegen schoolkinderen met hun eastpak op hun rug. Pff, waarom is deze wereld zo klote man, ik heb toch echt zo een tiefeshekel aan die agressors.

mzzl

mark61
25-12-03, 23:13
Geplaatst door Al Sawt
Sinds wanneer wind ik me op?

Sorry, ik bedoelde dat 'preventief', voor als je zou vinden dat ik teveel vervelende vragen stel. Ik vroeg me alleen af wat Palestijnen in de bezette gebieden in het algemeen vinden van Palestijnen in Israel.

En ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zou geen moment durven beweren dat Palestijnen in Israel een vredig bestaan hebben. Kijk maar naar wat ik daar ergens anders al over geschreven heb. Maar wat bedoel je met 'hun levenspatroon gaan veranderen'? Dat ze ook in opstand komen? Maar als ze zelf slachtoffer van zo'n aanslag van mede-Palestijnen worden, is dat dan geen mentale klap? En bij deze aanslag kon je er vanuit gaan dat andere Palestijnen het slachtoffer zouden worden. Ik zou zeggen, kies dan een doelwit waarbij je er zeker van bent dat er geen Palestijnen worden getroffen. Op een legerbasis bijvoorbeeld. Maar dat is natuurlijk veel moeilijker.

ronald
26-12-03, 02:02
Geplaatst door Cohen
Julien, tuurlijk doet het mij ook pijn als ik zie dat er israelische kleuters omkomen bij een aanslag, tuurlijk word ik dan ook boos, wat denk je nou zelf? Ik ben geen Madeline Albright, alleen waarom.................. gebeurt dat en door wie / wat komt dat.....dat is een ander verhaal. Maar je hebt gelijk, kinderen moeten gespaard worden, trouwens dat is niets nieuws onder de zon, het handboek van de VN onderschrijft dat ook, 3 x raden wie dat ook ondertekend hebt, juistem.......de zionistische staat die dumdum bullets gebruikt tegen schoolkinderen met hun eastpak op hun rug. Pff, waarom is deze wereld zo klote man, ik heb toch echt zo een tiefeshekel aan die agressors.

mzzl


Het is misschien wel leuk om nu allemaal van die kersttraantjes te horen, maar van Vietnam hebben we toch kunnen leren dat die Amerikaanse soldaten ook genen waren die gefucked werden?
Die deden ook maar "een plicht". De ware strijd speelt zich af, of moet zich afspelen op politiek niveau. Als er na al jaren wordt onderhandeld met twee partijen terwijl het er drie zijn, allerlei terreurbewegingen die zich toch niet aan de verdragen houden, dan blijft de situatie zo.

freya
26-12-03, 09:44
Geplaatst door ronald
Het is misschien wel leuk om nu allemaal van die kersttraantjes te horen, maar van Vietnam hebben we toch kunnen leren dat die Amerikaanse soldaten ook genen waren die gefucked werden?
Die deden ook maar "een plicht". De ware strijd speelt zich af, of moet zich afspelen op politiek niveau. Als er na al jaren wordt onderhandeld met twee partijen terwijl het er drie zijn, allerlei terreurbewegingen die zich toch niet aan de verdragen houden, dan blijft de situatie zo.

Heb jij wel eens van de Black flag wet in Israel gehoord?
Deze houdt in dat elke Israelische soldaat persoonlijk verantwoordelijk gesteld kan worden voor wat hij/zij doet. Een Israelische soldaat kan zich nooit verschuilen achter 'befehl ist befehl', want je hebt altijd het recht om de black flag te 'hijsen' als iets tegen je geweten in gaat.
Dat is wat de soldaten hebben gedaan die weigeren nog langer burgers in de bezette gebieden aan te vallen.

En dat maakt de misdaden begaan door het Israelische leger extra schrijnend.