PDA

Bekijk Volledige Versie : winkels



freya
24-12-03, 12:11
Waarom zijn halal slagerijen en andere islamitische (en joodse) winkels eigenlijk ook dicht met kerstmis?

Het zou die dagen een stuk dragelijker maken als mensen die geen kerst vieren (zoals ik) een beetje zouden kunnen doorgaan met het normale leven. :moe:

Mark
24-12-03, 12:21
Geplaatst door freya
Waarom zijn halal slagerijen en andere islamitische (en joodse) winkels eigenlijk ook dicht met kerstmis?

Het zou die dagen een stuk dragelijker maken als mensen die geen kerst vieren (zoals ik) een beetje zouden kunnen doorgaan met het normale leven. :moe:

doe normaal, alsof winkels en bedrijven open moeten blijven voor die paar mensen die perse geen vrij willen biraat

Tomas
24-12-03, 12:26
Geplaatst door freya
Waarom zijn halal slagerijen en andere islamitische (en joodse) winkels eigenlijk ook dicht met kerstmis?

Het zou die dagen een stuk dragelijker maken als mensen die geen kerst vieren (zoals ik) een beetje zouden kunnen doorgaan met het normale leven. :moe:

Valt me tegen van je freya dat je dit oud germaanse feest ontkent.

freya
24-12-03, 13:19
Geplaatst door Tomas
Valt me tegen van je freya dat je dit oud germaanse feest ontkent.

Volgens oud germaas gebruik werd het feest gespreid over de hele joeltijd van midwinter tot driekoningen duurde dat :)

Geen gezeik van allemaal tegelijk binnen twee dagen gezellig :moe: moeten doen :fplet:



Ik haat het gewoon om 3 dagen van te voren te moeten bedenken wat ik zal eten, vandaar mijn frustratie verveeld

Tomas
24-12-03, 13:24
Geplaatst door freya

Ik haat het gewoon om 3 dagen van te voren te moeten bedenken wat ik zal eten, vandaar mijn frustratie verveeld

Wat dacht je van seksou?

Of vind je dat bisara?

freya
24-12-03, 13:26
Geplaatst door Tomas
Wat dacht je van seksou?

Of vind je dat bisara?


je bedoelt snelkook seksou met spruitjes?

Tomas
24-12-03, 13:29
Geplaatst door freya
je bedoelt snelkook seksou met spruitjes?

Nee, ik had het niet over eten. :moe:

freya
24-12-03, 13:31
Geplaatst door Tomas
Nee, ik had het niet over eten. :moe:

ik lust ook geen spruitje nee :hihi:

mark61
24-12-03, 13:36
Geplaatst door freya
Waarom zijn halal slagerijen en andere islamitische (en joodse) winkels eigenlijk ook dicht met kerstmis?

Kweenie waar je woont maar bij mijn weten zijn in bijv. de Haag sommige 'isl. winkels' gewoon open. Hangt waarschijnlijk af van hoeveel 'autocht' klandizie ze hebben.

Tomas
24-12-03, 13:38
Geplaatst door freya
ik lust ook geen spruitje nee :hihi:

Interessant. :moe:

Wie lust er nog meer iets niet?

freya
24-12-03, 13:43
Geplaatst door mark61
Kweenie waar je woont maar bij mijn weten zijn in bijv. de Haag sommige 'isl. winkels' gewoon open. Hangt waarschijnlijk af van hoeveel 'autocht' klandizie ze hebben.

Nou heel Amsterdam is volgens mij totaal uitgestorven met kerst :(

Echt weird om op 26 dec door het centrum te lopen :alien:

mark61
24-12-03, 13:43
Geplaatst door Tomas
Interessant. :moe:
Wie lust er nog meer iets niet?

Ik lust je rauw. Met knoflooksaus dan.

mark61
24-12-03, 13:51
Geplaatst door freya
Nou heel Amsterdam is volgens mij totaal uitgestorven met kerst :(

Echt weird om op 26 dec door het centrum te lopen :alien:

O de Haag, mooie stad ahtur de dahne...

Eerst even inslaan bij süpermarket Firat, dan heerlijke vis halen bij de Egyptische visboer gleich nebenan en vers brood van de firin...ik zou je bijna uitnodigen als ik al niet (met moslims) op stap ging. :)

Tomas
24-12-03, 13:53
Geplaatst door mark61
Ik lust je rauw. Met knoflooksaus dan.

Ja het wordt spannend de 23e.

mark61
24-12-03, 14:37
Geplaatst door Tomas
Ja het wordt spannend de 23e.

geintjuh. kon het niet laten. En om te voorkomen dat dit de Tipculinair online wordt. :corcky: