PDA

Bekijk Volledige Versie : TOPIC moraal NvdD



mark61
24-12-03, 15:09
Ik zou het wel leuk vinden als iemand die een topic begint niet alleen nieuws knipt en plakt, maar ook meteen een mening erover geeft. Of minstens later nog eens aan de discussie deelneemt. Als iedereen alle berichten uit kranten uit de benelux, plus het hele internet gaat posten wordt het hier wel vol maar nietszeggend. Maar misschien zeik ik. gun mij ook mijn eerste topic. Een zogeheten metatopic :vreemd:

Tomas
24-12-03, 15:11
Dat gezeur altijd over hoe je topic's moet plaatsen enzo... Bah.

Een zogenaamd meta-metareply

mrz
24-12-03, 15:13
Wie is hier A?

onder anderen

mark61
24-12-03, 15:15
Geplaatst door Tomas
Dat gezeur altijd over hoe je topic's moet plaatsen enzo... Bah.

Een zogenaamd meta-metareply

Ik wist niet dat het een traditie was, sorry hoor. Maar ik wil weten wat o.a. Hudhaifa en Mark van hun eigen posts vinden.

meta meta meta

mrz
24-12-03, 15:16
Waar is de 4e?

freya
24-12-03, 15:18
Geplaatst door mark61
Ik wist niet dat het een traditie was, sorry hoor.


Je raakt gewoon al lekker ingeburgerd hier :strik:

Dutchguy
24-12-03, 15:18
Geplaatst door Tomas

Een zogenaamd meta-metareply

:D

Hebben we het nog niet eens over Meta de Vries gehad.

mark61
24-12-03, 15:22
Dank dank, dat wordt vet scoren...

Zijn er ook wedstrijdjes wie de meeste views / langse thread heeft? Krijg je daar ook een prijs voor? Of de meeste in 4 uur bijvoorbeeld?

jah ik wil even snel mijn kennis van de traditie bijspijkeren.

T.A.F.K.A.Z
24-12-03, 16:22
Volgens mij zijn de meeste onderwerpen al zo uitgekauwd en zijn alle reply's gewoon automatische reflexen.

mark61
24-12-03, 17:18
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Volgens mij zijn de meeste onderwerpen al zo uitgekauwd en zijn alle reply's gewoon automatische reflexen.

Ja dat denk ik ook. Kunnen ze het forum net zo goed volgooien met automatisch gegenereerde reacties van de bekenden. Maar misschien is An3sdej al een robotprikker, bedacht door zeg Waterval. Wie deed er hier ook al weer hogere informatica?

Toch lijkt een discussie over 'toegestane' doelwitten van Palestijnen wel leuk.