PDA

Bekijk Volledige Versie : Air France schrapt vluchten naar VS



an3sdej
24-12-03, 19:56
Air France schrapt vluchten naar VS

Op verzoek van de VS heeft Air France alle zes vluchten tussen Parijs en Los Angeles voor vandaag en morgen geschrapt. Premier Raffarin vroeg namens de VS de vluchten te annuleren.

De toestellen blijven in Parijs aan de grond om "veiligheidsredenen". Zondag was in de VS de alarmfase van code geel tot code orange verhoogd in verband met aanwijzingen dat het terreurnetwerk van al-Qaeda nieuwe aanslagen wil plegen.

De tv-zender NBC meldde eerder dat de inlichtendiensten plannen van al-Qaeda hebben onderschept. Met buitenlandse vliegtuigen zouden industriecomplexen moeten worden aangevallen.

plexus
24-12-03, 19:59
plan B - Lufthansa :hihi:

Mark
24-12-03, 20:13
gelieve 6 januari de charters richting Egypte met rust te laten :watte?:

Joesoef
24-12-03, 20:19
Geplaatst door Mark
gelieve 6 januari de charters richting Egypte met rust te laten :watte?:

Ik denk dat we ons meer zorgen moeten gaan maken voor als je terug komt met je tweede vrouw in burka. Jij trouwens ook, en dan doel ik niet op haar baard (of juist wel?).

Julien
24-12-03, 20:21
ik heb zo'n gevoel dat er iets staat te gebeuren morgen.

feit is dat Al Qaida plannen aan het beramen is om met Kerst aanslagen te plegen.

Air France is nu toch samen met KLM? (offtopic)

lennart
24-12-03, 20:25
Er lijkt inderdaad een "terroristische" aanval op stapel te zijn.

Bush en de Neocons hebben een aanval nodig.

Emmanuel Goldstein zal dus weer in actie komen...

barfly
24-12-03, 21:23
Tssk, ik gok erop dat het weer een loos dreigement is van de PR club van AlQaida die een beetje continuiteit proberen te bewerkstelligen...

Met een beetje inzicht kun je bedenken dat Osama allang dood is en dat de AlQaida'isten dat gewoon verzwijgen oid.