PDA

Bekijk Volledige Versie : All in due time...



mrz
25-12-03, 23:43
Amerikaanse ambassade afgesloten

Uitgegeven: 26 december 2003 00:02

DEN HAAG - De politie heeft donderdagavond alle toegangswegen tot de Amerikaanse ambassade in Den Haag afgesloten. Agenten houden onder meer op het Korte en het Lange Voorhout al het verkeer tegen. Een politiewoordvoerder kon nog niet zeggen wat de reden is.

Inmiddels zijn de brandweer en een anti-terreureenheid gearriveerd. Voor het tramverkeer is een rondleiding ingesteld. De Koninklijke Schouwburg waar donderdag de musical Cyrano de Bergerac wordt opgevoerd, is niet ontruimd.

T.A.F.K.A.Z
25-12-03, 23:45
Ja, ik las het net op Teletekst. Zou Al Qaeeda dan toch die gebraden kalkoen afleveren?

mrz
25-12-03, 23:58
http://teletekst.nos.nl/gif/107-01.html

Hmm ik lees bij teletekst expliciet terroristische aanslagen laat maar ik dacht er ander signaal in te moeten lezen, zelfbescherming ofzo. :moe:

Voor je weet gaan mensen gekke dingen denken, en ik maar denken hmm eindelijk klopt er misschien iets beetje... :cheefbek:

T.A.F.K.A.Z
26-12-03, 00:11
Update 01.06
Inmiddels zouden de straten rondom de ambassade weer zijn vrijgegeven en de ingenomen politieposten weer worden verlaten.

Rond 22.00 uur gisteravond zou de politie een melding hebben ontvangen, waarna groot alarm is geslagen. De opgeroepen anti-terreureenheid is vervolgens het gebouw van de ambassade aan het Lange Voorhout binnengegaan.

an3sdej
26-12-03, 10:35
Er zouden drie mensen op het dak gesignaleerd zijn vanuit een aanwezige helicopter.

Is dit weer zo'n fantastische aktie van de AEL? Nabil was jij er weer bij?