PDA

Bekijk Volledige Versie : Saddam niet gevangen genomen door Amerikanen, maar door Koerden.



Marsipulami
27-12-03, 01:37
[Mediawatch] Saddam niet gevangen genomen door Amerikanen, maar door Koerden.


Saddam Hoessein is pas in handen van de Amerikanen gekomen nadat hij door Koerdische troepen gevangen was genomen. Die lieten hem gedrogeerd achter in handen van de Amerikanen. Dat schrijft het Londense zondagsblad Sunday Express. Saddam viel in handen van het Koerdisch Front na te zijn verraden door een lid van de al-Jabour-stam, wiens dochter door Saddams zoon Uday was verkracht, zo meldt de Sunday Express. Het blad claimt een - anonieme - verantwoordelijke van de Britse militaire inlichtingendienst te citeren. Een anonieme bron bij de westelijke inlichtingendiensten in het Nabije Oosten verklaarde tegenover de krant: "Saddam is niet gevangen als gevolg van een actie van de Amerikaanse of Britse geheime diensten. We wisten dat bepaalde figuren zich op hem wilden wreken, het was slechts een kwestie van tijd".

Bron: Belga

850
27-12-03, 01:48
:argwaan: Volgens mij is dit bericht vorige week al zon 4x de ronde gegaan hiero........................

Simon
27-12-03, 07:06
Nou ik heb gehoord dat hij door Aliens in een UFO ontvoerd is en daarna gedrogeerd in een gat in de grond is achtergelaten.

mrz
27-12-03, 11:50
Als ie al in een gat in de grond zat, is er dan nog sprake van gevangen nemen idd? Laat ze die gast lekker naar Guantanamo Bay sturen (...) of werkelijk aan eigen volk uitleveren...

Want sure dat het daar echt om gaat dave20? Ik zou eerder zeggen zal mij een worst zijn wie de boeman is Amerikanen Aliens Saddam Sharon of de Koerden als het maar enigszins klopt.