PDA

Bekijk Volledige Versie : Condoleances voor de slachtoffers in Iran



Goodnight
27-12-03, 11:22
Uit respect voor de slachtoffers en medeleven met de nabestaanden van de Iraanse aardbevingen open ik hier een condoleances topic.
Het is vreselijk wat daar is gebeurd, wij kunnen er ons absoluut niets bij voorstellen....
Mijn gedachten gaan uit naar de overlevenden, de vrijwilligers en de hulpdiensten die moeilijke tijden tegen moet gaan...
Diegenen onder ons die iemand hebben verloren wens ik heel veel sabr ( geduld) toe en geloof in de Almachtige....
Moge Allah hen belonen en vergevingsgezind zijn jegens de zielen van de omgekomenen....

Neem op een dag als vandaag een moment stilte in acht en sta stil bij het leed wat deze mensen heeft getroffen en wat iedereen over de hele wereld kan treffen, hoe sterk de fundamenten van je huis ook zijn.Op zo'n moment zul je beseffen dat niets bestand is tegen de krachten van de natuur...

Goodnight
27-12-03, 11:23
Graag alleen serieuze condoleances, geen grappen, geen discussie's...daarvoor kan men terecht op de andere topics.

mrz
27-12-03, 11:36
Hmm wasn't me, maar om nou te zeggen mooi zo? No can do. Geen grap geen discussie geen condoleances wel ergernis over de zielloosheid bij sommigen... :moe:

Puk
27-12-03, 11:37
Mijn innige deelneming met de slachtoffers en de nabestaanden...

Joesoef
27-12-03, 11:43
width='550'height='400'

plexus
27-12-03, 11:59
..in dat geval kunnen we iedere dag 10-tallen condoleances-registers openen!

Goodnight
27-12-03, 12:03
Geplaatst door plexus
..in dat geval kunnen we iedere dag 10-tallen condoleances-registers openen!
is het zo moeilijk voor sommigen om even hun ego's op zij te zetten of op zijn minst goed te lezen.
Plexus je bent vrij om dagelijks condoleanceregisters te openen.
Deze heb ik geopend om dat ik ook even stil wil staan bij de slachtoffers en niet alleen wiens hulp Iran nu wel of niet hadden moeten aanvaarden. Dus please: condoleances of niets...

Mark
27-12-03, 12:27
Gecondoleerd met het menselijke en culturele verlies verveeld

barfly
27-12-03, 19:07
Mijn oprechte medeleven gaat uit naar de nabestaanden en de slachtoffers van deze gruwelijke ramp :(

~Panthera~
27-12-03, 19:35
Mijn gevoelens gaan uit naar de nabestaanden in de bittere kou.
En het verdriet in hun hart. :droef: