PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanneer krijgen we deze afbeeldingen te zien in Irak?..



Hudhaifa
27-12-03, 23:24
[-Wv-]

Goodnight
27-12-03, 23:29
Geplaatst door Hudhaifa

Gelieve geen barbaarse en onsmakelijke foto's te citeren (Extra werk weetjewel.) [-Wv-] ..

barbaars en onsmakelijk :mad:

Joesoef
27-12-03, 23:31
Ikke stomme buitenlander. Ikke geen ene fukke van fuckhaifa ene zijne redenatie begrijpe...

Hudhaifa
27-12-03, 23:39
ik ook nie begrijpe waarom onderscheid wordt gemaakt ...

Saddam die gekeurd wordt door de AMerikanen mag wel.

Maar Amerikanen die meegesleurd worden door Somaliers mag niet...

Goodnight
27-12-03, 23:44
Geplaatst door Hudhaifa
ik ook nie begrijpe waarom onderscheid wordt gemaakt ...

Saddam die gekeurd wordt door de AMerikanen mag wel.

Maar Amerikanen die meegesleurd worden door Somaliers mag niet...

Sorry hoor,maar die vergelijking gaat niet helemaal op vriend.

saddam was een dictator en het was beter geweest als hij door eigen volk was gepakt en de Amerikanen zitten ten onrechte in Irak en spelen misschien een vies spelletje.Maar om dan zoiets als dit te plaatsen getuigt naar mijn smaak van bad taste.

Niemand verdient het zo behandeld te worden als die soldaat op de foto.bovendien is dictator Saddam niet zo behandeld, snap niet waarom je zoŽn symphatie voor die gast voelt'.het was niet een van de aardigste mijnheren.

Hudhaifa
27-12-03, 23:59
Dus een dictator die wordt vernedert op foto's mag wel en AMerikaanse bezetters die worden vernederd mag niet?...

Dutchguy
28-12-03, 00:00
Geplaatst door Hudhaifa
ik ook nie begrijpe waarom onderscheid wordt gemaakt ...

Saddam die gekeurd wordt door de AMerikanen mag wel.

Maar Amerikanen die meegesleurd worden door Somaliers mag niet...

:moe:

Zolang je het verschil tussen die dingen niet snapt zou ik maar ff niets plaatsen qua plaatjes.

Joesoef
28-12-03, 00:30
Geplaatst door Hudhaifa
ik ook nie begrijpe waarom onderscheid wordt gemaakt ...


Dat is nu de kern van het hele probleem, jij ziet dingen anders dan als dat ze daadwerkelijk zijn.

Het is nogal een verschil of een dictator die honderdenduizenden doden op zijn geweten heeft wordt geknipt en geschoren of een arme drommel uit de VS die gewoon wat geld probeert te verdienen door een stel inboorlingen wordt gelynched.

Je bent gezakt voor je inburgeringscursus en je kan terug naar de steen waaronder je vandaan bent gekropen.

Hudhaifa
28-12-03, 01:21
Het is nogal een verschil of een dictator die honderdenduizenden doden op zijn geweten heeft wordt geknipt en geschoren of een arme drommel uit de VS die gewoon wat geld probeert te verdienen door een stel inboorlingen wordt gelynched.

Ik zie het verschil niet tussen deze twee huurmoordenaars. De ene werd door de Amerikaanse overheid gesteund en de andere steunt de Amerikaanse overheid bij het binnenvallen in een Afrikaanse land...

Ik misjgien bij jouw misjgien lesj krijgen?

EDENAAR
28-12-03, 01:58
WELKE AFBEELGINGEN?

Blade20
28-12-03, 11:10
Geplaatst door Hudhaifa
Ik zie het verschil niet tussen deze twee huurmoordenaars. De ene werd door de Amerikaanse overheid gesteund en de andere steunt de Amerikaanse overheid bij het binnenvallen in een Afrikaanse land...

Ik misjgien bij jouw misjgien lesj krijgen?

Teveel versimpeling van de zaak. Waarschijnlijk om je punt te maken. Iraakese soldaten waren dus ook huurlingen, Israelische ook, etc, etc.

Goeie poging, geen suc6, kom maar met de volgende redenatie.

Hudhaifa
28-12-03, 12:21
Iraakese soldaten waren dus ook huurlingen, Israelische ook, etc, etc.

Irakese soldaten zijn geen bezetters (sinds Koeweit en Iran) , Joodszionistsche en Amerikaanse soldaten echter wel..

Maarre als moderator deze foto's niet accepteert van AMerikanen dan zou ik ook graag willen dat hij ook de foto's van de Iraakse president die vernedert wordt door de bezetters verwijdert insjallah.

Royce
28-12-03, 12:22
Geplaatst door Hudhaifa
Irakese soldaten zijn geen bezetters (sinds Koeweit en Iran) , Joodszionistsche en Amerikaanse soldaten echter wel..

Maarre als moderator deze foto's niet accepteert van AMerikanen dan zou ik ook graag willen dat hij ook de foto's van de Iraakse president die vernedert wordt door de bezetters verwijdert insjallah.


Wont happen.

Hudhaifa
28-12-03, 12:24
Dank voor Uw begrip aboeras :moe:

Royce
28-12-03, 12:26
Geplaatst door Hudhaifa
Dank voor Uw begrip aboeras :moe:

Zijn 2 totaal verschillende situaties, maar ik neem aan dat jij dat ook begrijpt.

Julien
28-12-03, 13:43
Hudhaifa, wanneer ga je besluiten jezelf op te blazen? Je verheerlijk namelijk die mensen en Ben Laden steeds.

Ben je nou echt zo dom om te begrijpen dat het vermoorden van soldaten en hun lijken door de straten te slepen onder het oog van miljoenen cnn-kijkers een andere brutere soort van vernedering is dat een stokje in iemand zn bek douwen.

En daarnaast hebben we het in het laatste geval over een dictator die schuldig is aan tienduizenden doden, een dictator a la H.i.t.l.e.r.
Van mij mag ie nog veel meer vernederd worden, deze ex-president.

Hudhaifa
28-12-03, 14:16
het vermoorden van soldaten en hun lijken door de straten te slepen onder het oog van miljoenen cnn-kijkers een andere brutere soort van vernedering is dat een stokje in iemand zn bek douwen.

Nee ik zie het verschil niet. Behalve dat de ene dood is en niks van de vernedering merkt.

en de andere een levende President van een land doelbewst door een staatsmedia van een bezettingsmacht wordt vernederd door hem als een zwarte slaaf te behandelen met zijn Amerikaanse slavenhouder die hem nacheckt..

Julien
28-12-03, 14:51
Geplaatst door Hudhaifa
Nee ik zie het verschil niet. Behalve dat de ene dood is en niks van de vernedering merkt.

en de andere een levende President van een land doelbewst door een staatsmedia van een bezettingsmacht wordt vernederd door hem als een zwarte slaaf te behandelen met zijn Amerikaanse slavenhouder die hem nacheckt..

hoeveel bloed heeft die 'president' aan zijn handen?? En jij zit een beetje te zeiken over een stokje in z'n bek.

En je geeft zelf al aan wat het verschil is. De 1 is vermoord, de ander (Sadam) krijgt een normale behandeling van een gevangene.

En dat je begint met "bezettingsmacht die een levende predident vernederd"... ja eh, zo gaat dat in oorlogen.

Wat denk dat Sadam gedaan had als Bush gevangen was genomen? Nu heeft Amerika gewonnen, en degene die de oorlog wint rekent af met de vijand. Als je daar niet tegen kunt, moet je elke oorlog afkeuren.

Al Sawt
28-12-03, 14:54
Geplaatst door Julien

En daarnaast hebben we het in het laatste geval over een dictator die schuldig is aan tienduizenden doden, een dictator a la H.i.t.l.e.r.
Van mij mag ie nog veel meer vernederd worden, deze ex-president. Is het niet te veel eer voor Saddam, om hem met H.itler te vergelijken? Saddam zou beter passen in het rijtje van Pol en Sharon.

Maslov
28-12-03, 14:59
en de andere een levende President van een land doelbewst door een staatsmedia van een bezettingsmacht wordt vernederd door hem als een zwarte slaaf te behandelen met zijn Amerikaanse slavenhouder die hem nacheckt..

http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/07-minister.jpg

In dienst bij deze man geweest Hudhaifa? :engel:
Je krijgt de slag steeds beter te pakken, jouw retoriek doet in nietszeggendheid bijna niets meer onder voor die van hem :p

Dutchguy
28-12-03, 14:59
Ik kan me vergissen, maar als ik naar de plaatjes van Hudhaifa's onderschrift kijk heb ik het gevoel dat het hier om sexuele voorlichting gaat. Let op de vingers! Heb ik het goed? :knipoog:

Julien
28-12-03, 15:08
Geplaatst door Maslov
http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/07-minister.jpg


hehehe nu je het zegt, tlijkt er wel veel op.