PDA

Bekijk Volledige Versie : Blair pijnlijk op zijn smoel!



Simon
28-12-03, 12:46
Blunder Bremer pijnlijk voor Blair

***********
LONDEN De Amerikaanse bewindvoerder in
Irak,Paul Bremer,heeft zijn bondgenoot
Tony Blair in verlegenheid gebracht met
een interview op de Britse zender ITV.

Bremer ontkende het bestaan van geheime
Iraakse laboratoria voor de productie
van massavernietigingswapens.De Britse
premier zei deze week juist dat daar
"overstelpende bewijzen" voor zijn.
"Ik weet niet wie dat beweert,maar dat
is niet wat ik in het onderzoeksrapport
gelezen heb",zei Bremer."Het lijkt mij
nogal misleidend".Toen Bremer hoorde
dat Blair dit had gezegd,krabbelde hij
terug door te verklaren dat "er wel
veel informatie openbaar is gemaakt."

Wizdom
28-12-03, 15:30
Bremer weerlegt bewering Blair over massavernietigingswapens

Uitgegeven: 28 december 2003 16:20
Laatst gewijzigd: 28 december 2003 16:24

LONDEN - De Amerikaanse bestuurder in Irak, Paul Bremer, heeft de bewering van de Britse premier Blair tegengesproken dat er in Irak een netwerk van geheime laboratoria voor de productie van massavernietigingswapens bestond. Bremer deed dit in een interview met een Britse televisiestation, zonder te weten van wie de uitspraak over de laboratoria was.

Blair zei in zijn kerstboodschap voor de Britse troepen overal ter wereld, dat er bewijzen zijn ontdekt voor het bestaan van de laboratoria. Bremer werd in het interview met de zender ITV1 geconfronteerd met de bewering, zonder dat daarbij de bron werd gemeld.

Waterval
28-12-03, 20:02
Up....



:student:

000NobelPrizes
28-12-03, 20:11
Yeah... ik zag het ook op het nieuws net; TE genant gewoon :duizelig:
Gelukkig is dit een westerse blunder. In menig land had Bremer's lichaam nou gevierendeeld in een ouwe loods gelegen terwijl de varkens aan de mootjes kloven.

mark61
28-12-03, 20:15
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Yeah... ik zag het ook op het nieuws net; TE genant gewoon :duizelig:
Gelukkig is dit een westerse blunder. In menig land had Bremer's lichaam nou gevierendeeld in een ouwe loods gelegen terwijl de varkens aan de mootjes kloven.

Ach...jij dacht dat Bremer een glanzende carriere tegemoet gaat onder Bush II. Remember April Glaspie. Wat doet die ook alweer op het moment? Of hoe zat het ook weer met die vrouw die de CIA uitgelazerd werd omdat haar man was komen rapporteren dat itt wat ze graag wilden horen op het Pentagon etc. Irak geen uranium in Niger had gekocht?

000NobelPrizes
28-12-03, 20:20
Geplaatst door mark61
Ach...jij dacht dat Bremer een glanzende carriere tegemoet gaat onder Bush II. Remember April Glaspie. Wat doet die ook alweer op het moment? Of hoe zat het ook weer met die vrouw die de CIA uitgelazerd werd omdat haar man was komen rapporteren dat itt wat ze graag wilden horen op het Pentagon etc. Irak geen uranium in Niger had gekocht?

hallo... :loog:

Ik zei alleen dat ik net het nieuws heb gekeken; is dat een reden om me met een boek van Tom Clancy om de oren te slaan?

taouanza
28-12-03, 20:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Yeah... ik zag het ook op het nieuws net; TE genant gewoon :duizelig:
Gelukkig is dit een westerse blunder. In menig land had Bremer's lichaam nou gevierendeeld in een ouwe loods gelegen terwijl de varkens aan de mootjes kloven.


yep westerse blunders vallen altijd mee.:moe:

theemuts
28-12-03, 20:30
Westerse blunders vallen niet altijd mee, maar de gevolgen zijn wat milder voor hen dan voor leiders/politici in landen met dictaturen zoals in MO als er fouten gemaakt worden.

mark61
28-12-03, 20:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Tom Clancy

Wies da? :loog:

taouanza
28-12-03, 20:40
Geplaatst door theemuts
Westerse blunders vallen niet altijd mee, maar de gevolgen zijn wat milder voor hen dan voor leiders/politici in landen met dictaturen zoals in MO als er fouten gemaakt worden.


wie was dat ook al weer die in de bosjes is gevonden?
hij dad een meisjesnaam

mark61
28-12-03, 20:46
Geplaatst door taouanza
wie was dat ook al weer die in de bosjes is gevonden?
hij dad een meisjesnaam

Marilyn Monroe? Monica Lewinsky? :hihi: