PDA

Bekijk Volledige Versie : Gewapend toezicht op Britse vluchten



Maslov
28-12-03, 19:40
Gewapend toezicht op Britse vluchten

De Britse regering gaatl gewapende veiligheidsbeambten meesturen op mogelijk gevaarlijke vluchten. Dat heeft het ministerie van Transport verklaard.

De maatregel volgt op de verhoging van de alarmfase voor terreuraanslagen van code geel naar code oranje in de VS. De 'sky marshals' moeten op de vluchten kapingen voorkomen.

In Saudi-Arabië zijn gisteren 2 mannen gearresteerd die een zelfmoordaanslag wilden plegen op een vliegtuig van British Airways, zo heeft The Mail on Sunday gemeld. Twee moslimpiloten wilden zich met vliegtuigjes op het vliegveld van Riyad op een BA-toestel storten.

Bofko
28-12-03, 21:31
Het zou zo maar kunnen zijn dat code oranje voor de VS en Groot Brittannie is ingesteld naar aanleiding van het afluisteren van telefoongesprekken die tot deze mislukte actie geleid hebben.

theemuts
28-12-03, 21:55
Gelukkig, mijn broer gaat met BA naar Zuid Afrika met vakantie, dat zal nu vast zonder kapers goed gaan :boogie:

taouanza
28-12-03, 22:00
Geplaatst door theemuts
Gelukkig, mijn broer gaat met BA naar Zuid Afrika met vakantie, dat zal nu vast zonder kapers goed gaan :boogie:

Tenzij de kapers verkleed zijn als gewapende veiligheidsbeambten....... :argwaan:

Joesoef
28-12-03, 22:05
Is dit een berichtje uit '02 of zo?

ZbaqZbaq
28-12-03, 22:54
toemaar... 2 MOSLIMpiloten wilden zich met vliegtuigjes op het vliegveld van Riyad op een BA-toestel storten.

Dus we kunnen verwachten dat de kranten consequent zullen zijn en voortaan spreken over JOODSEbezetters....of CHRISTENkolonialisten ??

theemuts
28-12-03, 23:08
toemaar... 2 MOSLIMpiloten wilden zich met vliegtuigjes op het vliegveld van Riyad op een BA-toestel storten.

Vaak melden deze mensen dat ze terreur plegen in naam van Allah en de islam.

Orakel
28-12-03, 23:13
Geplaatst door theemuts
Vaak melden deze mensen dat ze terreur plegen in naam van Allah en de islam.

Ik ben Napoleon en ik eis Waterloo terug. :vreemd:

theemuts
28-12-03, 23:18
Ik ben Napoleon en ik eis Waterloo terug.

Lieverd (ik weet niet of je man of vrouw bent), ik ben niet erg intelligent, wat bedoel je daarmee? Wat heeft Napoleon in dit verband voor betekenis?

Orakel
28-12-03, 23:29
Geplaatst door theemuts
Ik ben Napoleon en ik eis Waterloo terug.

Lieverd (ik weet niet of je man of vrouw bent), ik ben niet erg intelligent, wat bedoel je daarmee? Wat heeft Napoleon in dit verband voor betekenis?

Tis dezelfde onzinnigheid als te spreken over moslimterroristen, omdat die randdebielen claimen in naam van Allah aanslagen te willen plegen.
Heb nog geen Koranvers kunnen ontdekken waarin staat:

Gij zult in tijden van globalisered imperialisme een Boeing 747 kapen ende stelen, en deze doen nederdalen op de verwepelijke hoofden van de afgedwaalde ongelovigen.

mark61
29-12-03, 03:07
Geplaatst door Maslov
Gewapend toezicht op Britse vluchten

In Saudi-Arabië zijn gisteren 2 mannen gearresteerd die een zelfmoordaanslag wilden plegen op een vliegtuig van British Airways, zo heeft The Mail on Sunday gemeld. Twee moslimpiloten wilden zich met vliegtuigjes op het vliegveld van Riyad op een BA-toestel storten.

Wat gaan die christenveiligheidsbeambten dan doen? Een raampje van hun christen/atheo747 intikken en christenraketten afvuren op moslimpiloten in moslimvliegtuigen die verdacht dicht in de buurt komen? Doen ze ook christenfregatten afzinken die moslimAirbussen neerhalen? Wat doen we met een hindoemoslimAirIndiaAirbus?