PDA

Bekijk Volledige Versie : Bomaanslag?



Idrissi_1
28-12-03, 19:17
Wie weet er wat over die welgerespecteerde Islamitische slagerij die in Den Bosch op eerste kerstdag plotseling is ontplof?

ik suggereer niets, ik wil alleen weten wat er bekend over is.

Ik vindt t wel typisch.........

Bofko
28-12-03, 19:52
Gesmokkeld vuurwerk afgegaan tijdens het slachten .....??

Simon
28-12-03, 19:59
Ik las als laatste dat de oorzaak niet bekend is. Dus ... afwachten maar ... Overigens suggereer je van alles door de titel van de topic ....

Julien
28-12-03, 20:11
Zelfmoordactie van de SGP? :maf2:

theemuts
28-12-03, 20:28
Afleidingsmanoevre van de AEL?

Hallo iedereen.

ZbaqZbaq
28-12-03, 21:48
Hamas schaapje misschien ?

gekke riffi
28-12-03, 23:24
Bin Laden is waarschijnlijk opgedoken ...:lole:

Timoesh
28-12-03, 23:43
Verdachte explosie slagerij gepakt

De politie in Tilburg heeft vrijdag een 27-jarige man opgepakt, die verdacht wordt van betrokkenheid bij de explosie in een islamitische slagerij in Den Bosch. Dat heeft een woordvoerder van de politie vandaag bekendgemaakt.

De politie trof de gewonde verdachte aan op een plein in Tilburg. De man zei bij een explosie gewond te zijn geraakt. Hij is overgebracht naar een gevangenisziekenhuis in Scheveningen.

In de nacht van donderdag op vrijdag werden de voor- en achtergevel van de slagerij volledig verwoest door een explosie. Eerder heeft de politie gezegd niet uit te gaan van opzet.

Idrissi_1
29-12-03, 01:50
Geplaatst door Simon
Ik las als laatste dat de oorzaak niet bekend is. Dus ... afwachten maar ... Overigens suggereer je van alles door de titel van de topic ....

zoals ik al zei, ik suggereer niets

mijn titel zegt wat ik denk

was t een joodse slager geweest dan had de media en mede anti-maroc/islam prikkers het vast wat erger aangedikt met bijbehorende leugens en al

Idrissi_1
29-12-03, 01:54
heel leuk al die grapjes

in deze tijd wordt men maar al te graag vrolijk van ellende

jammer

vergeet niet dat iedereen te zijner tijd zijn/haar rekening opgediend krijgt, succes er mee

Circe
29-12-03, 08:28
Toch vervelend dat ze iemands afkomst er niet bij willen vermelden.

Nu staat de weg open voor vooroordelen en gissingen.

Goodnight
29-12-03, 08:33
snap niet waar je je druk om maakt idrissi...
Trek niet te snel conclusies, want voor hetzelfde geld wilde de eigenaar de verzekering een pootje lichten....
Misschien waren het wel concurrenten die de eigenaar niet welgezind waren?
Misschien was het een gaslek...
Misschien had de eigenaar explosieven waarmee hij een verpletterende indruk bij de plaatselijke bank wilde maken
En zolang de oorzaak niet duidelijk is kan je alleen amar lopen gissen...

mulan
29-12-03, 11:16
Nou er is in ieder geval een verdachte opgepakt en werd een gaslek vanaf het begin al uitgesloten.

Ik wil niet in de doornsee hoeplala vervallen maar feit blijft dat dit en andere gebeurtenissen minder aandacht krijgen dan als het bijv. een andere groep ;) zou overkomen.

Julien
29-12-03, 13:07
vergeet niet dat iedereen te zijner tijd zijn/haar rekening opgediend krijgt, succes er mee

In sprookjes zeker