PDA

Bekijk Volledige Versie : Terroristische aanslag jegens moslims in Tilburg



Shaheed
29-12-03, 01:27
Verdachte explosie slagerij gepakt

De politie in Tilburg heeft vrijdag een 27-jarige man opgepakt, die verdacht wordt van betrokkenheid bij de explosie in een islamitische slagerij in Den Bosch. Dat heeft een woordvoerder van de politie vandaag bekendgemaakt.

De politie trof de gewonde verdachte aan op een plein in Tilburg. De man zei bij een explosie gewond te zijn geraakt. Hij is overgebracht naar een gevangenisziekenhuis in Scheveningen.

In de nacht van donderdag op vrijdag werden de voor- en achtergevel van de slagerij volledig verwoest door een explosie. Eerder heeft de politie gezegd niet uit te gaan van opzet.

sadeeQ
29-12-03, 01:34
:loog:

Volgens mij is de enige slachtoffer de dader zelf :hihi:
was het geen aanslag tegen zichzelf dus??

T.A.F.K.A.Z
29-12-03, 01:49
Wat is de nationaliteit van de dader?

Idrissi_1
29-12-03, 02:44
Geplaatst door sadeeQ
:loog:

Volgens mij is de enige slachtoffer de dader zelf :hihi:
was het geen aanslag tegen zichzelf dus??

de winkeleigenaar,klanten en de Islamitische gemeenschap lijken mij de grootste slachtoffers

lijkt t me niet meer dan terecht dat hij/zij nadat ie zn billen heeft gebrand, op de blaren moet zitten in de cel!

desbetreffende personen/......lakken die zich terecht aangesproken voelen heb ik een koekje van eigen deeg voor: het over een kam heen scheren, zwart maken van een soort ras(germaans/nederlands/westers/untermenschen/ hollands/heidens/romeins/ongelovige/vuuraanbidders ) is een trend, mode, modern,vrijheid van meningsuiting.

Met ons neerlandsche grondwet valt niet te spotten
leve de liberale gedachten