PDA

Bekijk Volledige Versie : Wacko Jacko misbruikt.



Royce
29-12-03, 22:16
Michael Jackson klaagt over ruwe behandeling

Uitgegeven: 29 december 2003 13:53

NEW YORK - De wegens seksueel misbruik aangeklaagde popster Michael Jackson zegt dat politieagenten hem hebben mishandeld. Hij heeft dit gezegd in een vraaggesprek dat zondag werd uitgezonden door de Amerikaanse zender CBS.

Jackson meldde zich eind november bij de politie, nadat justitie een arrestatiebevel tegen hem had uitgevaardigd. De politie sloeg de 45-jarige artiest direct in de boeien. "Ze behandelden me erg ruw, mijn schouder raakte uit de kom doordat ze de handboeien te strak deden." Jackson zei nog steeds last te hebben van zijn arm en rug.

Seksueel misbruik

Jackson is aangeklaagd voor het herhaaldelijk seksueel misbruiken van een minderjarige jongen. Justitie verdenkt hem ook van het toedienen van alcohol aan de jongen met het doel hem te misbruiken. Volgens Jackson gaat het om een 13-jarige jongen, die ****** heeft. De jongen was een van de kinderen die hij ontving op zijn landgoed Neverland, waar ze zijn privé-pretpark en dierentuin konden bezoeken.

Jackson ontkent dat hij de jongen seksueel heeft misbruikt. Wel geeft hij toe dat zij in dezelfde slaapkamer hebben geslapen, al zegt Jackson nadrukkelijk dat ze niet in hetzelfde bed lagen.

Kinderverkrachter

Vorige week werd al bekend dat de popster het normaal vindt om zijn slaapkamer te delen met kinderen. "Daar is niks mis mee, als je geen kinderverkrachter of een moordenaar bent. Als ouder heb ik er geen problemen mee als een van mijn drie kinderen bij een volwassen man op de kamer slaapt. Tenminste, niet als ik de betrokken man ken en vertrouw."

Volgens de 'King of Pop' is de aanklacht tegen hem ingegeven door hebzucht. "Het gaat de ouders van de jongen om geld. Ik hem hem goed, het zit niet in zijn karakter om mij vals te beschuldigen. Kinderen doen gewoon wat hun ouders ze vertellen."

Verder vertelde Jackson dat hij niet meer wil wonen op Neverland. "De agenten hebben mijn hele huis overhoop gehaald. Ze sloten mijn medewerkers buiten het huis en zijn hun gang gegaan. Ze hebben overal gekeken, zelfs in kamers waar ze geen toestemming voor hadden. Zelfs mijn matras is opengesneden met een mes."

"Neverland is nu gewoon een huis, het is niet langer mijn thuis." De politiewoordvoerder in Los Angeles wilde op televisie niet ingaan op de uitlatingen van Jackson. Volgens Amerikaanse media kan Jackson als hij schuldig wordt bevonden maximaal 24 jaar cel krijgen. De zanger moet zich 16 januari voor het eerst melden voor de rechtbank.

Nu.nlŠ

Orakel
29-12-03, 22:32
http://www.kicken.com/funnyfiles/WackoJacko.swf

Simon
29-12-03, 23:16
Nou ik zag ergens ook een foto van zijn arm vlak na zijn vrijlating en deze was inderdaad zeer gehavend. Ik neem aan dat zijn advocaten dit direct door een arts hebben laten vastleggen en vele foto's hebben gemaakt. Dit om in court te kunnen aantonen dat het niet alleen om geldzuchtige ouders gaat die hem willen afpersen maar ook om een politiekorps dat hem vijandig gezind is. Ik heb verder nog niet zo'n oordeel over de affaire omdat ik het bewijsmateriaal niet ken. Maar ik neem aan dat er een 'dreamteam' opgezet wordt net als bij O.J.. en dat Michael Jackson daarop vrijgesproken wordt. Vervolgens zal hij wel ergens anders een woning zoeken waar hij niks met dit politiekorps te maken heeft. Met een leuke indianentent in de achtertuin waarin hij met sommige jongens een dutje doet.

MokroMike
29-12-03, 23:45
Volgens Amerikaanse media kan Jackson als hij schuldig wordt bevonden maximaal 24 jaar cel krijgen. De zanger moet zich 16 januari voor het eerst melden voor de rechtbank.

sommige mensen krijgen meer dan 30 jaar voor een paar gram wiet in dat klote land.....

maar als je je schuldig maakt aan "witte"-delicten krijg je maximaal 24 jaar.

Simon
30-12-03, 09:31
Geplaatst door MokroMike
sommige mensen krijgen meer dan 30 jaar voor een paar gram wiet in dat klote land.....

maar als je je schuldig maakt aan "witte"-delicten krijg je maximaal 24 jaar.

Als je er toch een rassenkwestie van wil maken: Hoezo is het een "wit" delict als een neger een jongen misbruikt?

jada
30-12-03, 10:16
Geplaatst door Dave20
Maak het nou niet zo moeilijk voor Nabil! Michael Jackson is toch geen neger meer? :hihi:


Jawel, een witte neger. :haha: