PDA

Bekijk Volledige Versie : Moskee lokt gelovigen met auto en motor



sadeeQ
30-12-03, 20:41
Kerk in VS lokt gelovigen met auto en motor



HOUSTON - Een kerk in de Amerikaanse stad Galveston gaat woensdag een auto en een motor weggeven aan bezoekers van de oudejaarsavonddienst. Het is het hoogtepunt van een actie om meer gelovigen te trekken. Bezoekers van de kerk hebben sinds 30 november voor elke dienst die zij hebben bijgewoond, een lot gekregen. Vaste bezoekers die een gast meenamen, kregen zelfs twee loten per keer.


De trekking voor de nieuwe Chrysler PT Cruiser en de Harley Davidson Sportster vindt plaats aan het einde van de oudejaarsdienst in de Abundant Life Christian Center in Galveston, meldde de Houston Chronicle dinsdag. Dominee Walter Hallam zei tegen de krant dat hij wel twaalf auto's en motoren zou willen weggeven als de kerk het zou kunnen betalen.

"Ik vertel de mensen dat ik niet in de autobusiness of de motorbusiness zit. Ik zit in de Jezusbusiness en de mensenbusiness. De actie is een aanmoediging om mensen te helpen op deze speciale avond naar de kerk te komen."

Het is niet de eerste keer dat de kerk prijzen uitlooft voor kerkgangers. Gewoonlijk gaat het echter om voedsel, zoals hammen en kalkoenen. Om het kerkbezoek aantrekkelijker te maken heeft de kerk begin dit jaar een Starbuck's koffiebar geopend.

Joesoef
30-12-03, 20:45
Gokken in God's huis. Dat kan alleen maar in de VS.....

sadeeQ
30-12-03, 20:50
Geplaatst door Joesoef
Gokken in God's huis. Dat kan alleen maar in de VS.....

:fucyc: valt wel mee dat ze niet een prostituee hebben gebruikt om meer bezoekers aan te treken.


De beste gelovige mag twee wipjes maken of zo :lol:

Goodnight
30-12-03, 20:50
hallo...het ging toch om een moskee!!!

sadeeQ
30-12-03, 20:53
Geplaatst door Goodnight
hallo...het ging toch om een moskee!!! een kerk is ook een moskee :boer:

mos·kee (de ~ (v.), ~ën)
1 gebedshuis

Mark
31-12-03, 10:08
Geplaatst door sadeeQ
:fucyc: valt wel mee dat ze niet een prostituee hebben gebruikt om meer bezoekers aan te treken.


De beste gelovige mag twee wipjes maken of zo :lol:

Topless priesteressen die showtjes geven :corcky:

bekeer me maar! :bril:

sadeeQ
31-12-03, 10:16
Geplaatst door Mark
Topless priesteressen die showtjes geven :corcky:

bekeer me maar! :bril:

:moe: je weet dat je dan toch eerst langs "de dokter " moet om kapsel van je jonge heer wat bij te knippen,eerder kom je niet in :wijs:

mark61
31-12-03, 12:24
Geplaatst door Mark
Topless priesteressen die showtjes geven :corcky: bekeer me maar! :bril:

Daarvoor moet je naar, hoe kan het ook ander, Afrikaaaaaaaa :chef: