PDA

Bekijk Volledige Versie : Van Aartsen: Allochtonen zijn RAMP voor Nederland



ZbaqZbaq
31-12-03, 11:17
'Mislukken integratie schuld PvdA'

Uitgegeven: 31 december 2003 08:07
Laatst gewijzigd: 31 december 2003 08:51

DEN HAAG - VVD-fractievoorzitter Van Aartsen verwijt de PvdA "een vals soort tolerantie" die onder meer heeft geleid tot mislukkingen bij de integratie van allochtonen. Dat zegt hij in een woensdag gepubliceerd vraaggesprek in De Telegraaf.

"Je hebt kunnen zien welke ramp er zich heeft voltrokken doordat er in het verleden geen grenzen zijn gesteld aan de immigratie. Dat is een vals soort tolerantie die ik bij de PvdA aantref. En kijk waar dat beleid toe heeft geleid: veel kansarme allochtonen, terreur, anti-joodse gedragingen in de hoofdstad en rampen bij de integratie van allochtonen in grote steden", aldus Van Aartsen.

Wallage

De VVD-fractievoorzitter doet deze uitlatingen naar aanleiding van de brief die PvdA'er Wallage, de burgemeester van Groningen, hem onlangs stuurde over het optreden van VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. Die zou volgens Wallage door haar aanvallen op de islam geweld uitlokken.

Ook aan het adres van PvdA-leider Bos bezigt Van Aartsen harde woorden. "Ik mis leiderschap bij Bos. Ons voorstel om de islamitische scholen aan te pakken omdat zij de integratie niet bevorderen kon eerst wel op steun van de PvdA rekenen. Maar vervolgens zijn ze weer afgehaakt en beschuldigt Bos de VVD ervan anti-islam te zijn. Dat vind ik dus echt een valse en lage beschuldiging van hem", aldus de VVD-fractievoorzitter.

ZbaqZbaq
31-12-03, 11:25
En altijd maar de zionistische-tactiek toepassen van net zolang blijven roepen dat islamitische scholen integratie belemmerend werken todat iedereen het gaat geloven, ondanks dat onderzoeken anders hebben aangetoond.

taouanza
31-12-03, 11:30
Geplaatst door ZbaqZbaq
'Mislukken integratie schuld PvdA'

Uitgegeven: 31 december 2003 08:07
Laatst gewijzigd: 31 december 2003 08:51

DEN HAAG - VVD-fractievoorzitter Van Aartsen verwijt de PvdA "een vals soort tolerantie" die onder meer heeft geleid tot mislukkingen bij de integratie van allochtonen. Dat zegt hij in een woensdag gepubliceerd vraaggesprek in De Telegraaf.

"Je hebt kunnen zien welke ramp er zich heeft voltrokken doordat er in het verleden geen grenzen zijn gesteld aan de immigratie. Dat is een vals soort tolerantie die ik bij de PvdA aantref. En kijk waar dat beleid toe heeft geleid: veel kansarme allochtonen, terreur, anti-joodse gedragingen in de hoofdstad en rampen bij de integratie van allochtonen in grote steden", aldus Van Aartsen.

Wallage

De VVD-fractievoorzitter doet deze uitlatingen naar aanleiding van de brief die PvdA'er Wallage, de burgemeester van Groningen, hem onlangs stuurde over het optreden van VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. Die zou volgens Wallage door haar aanvallen op de islam geweld uitlokken.

Ook aan het adres van PvdA-leider Bos bezigt Van Aartsen harde woorden. "Ik mis leiderschap bij Bos. Ons voorstel om de islamitische scholen aan te pakken omdat zij de integratie niet bevorderen kon eerst wel op steun van de PvdA rekenen. Maar vervolgens zijn ze weer afgehaakt en beschuldigt Bos de VVD ervan anti-islam te zijn. Dat vind ik dus echt een valse en lage beschuldiging van hem", aldus de VVD-fractievoorzitter.


Waar gaat dit heen?:droef:

gami
31-12-03, 11:32
Ik ken van Aartsen persoonlijk

De Nederlandse taal is nooit zijn sterkste vak geweest. :ego:
Om specifieker te zijn vooral voor dictee en "hoe bouw je een correcte zin op" waren onderdelen waar hij steenvast een onvoldoende voorhaalde
Ik heb hem gesproken en hij zei ik wou eigenlijk zeggen: bandiet

RAMP voor Nederland zonder Allochtonen

Want in economie was hij wel erg goed :hihi:

Julien
31-12-03, 11:36
belachelijk

zomaar alle allochtonen op 1 hoop gooien, ik hou niet van overdreven politieke correctheid, maar dit gaat te ver!

ZbaqZbaq
31-12-03, 11:47
En kijk waar dat beleid toe heeft geleid: veel kansarme allochtonen, terreur, anti-joodse gedragingen in de hoofdstad en rampen bij de integratie van allochtonen in grote steden", aldus Van Aartsen.

terreur ? toe maar


dat word mag natuurlijk niet ontbreken in zijn statements

Simon
31-12-03, 11:52
Zeg Zakbak kan je nu eens een topic titel verzinnen die wél de lading dekt? Je Telegraaf stijl doet nogal goedkoop aan.

mark61
31-12-03, 12:08
Mark61 says: van Aartsen is een RAMP voor Nederland. Was hij maar de enige.

Simon, hij zegt wel degelijk dat de immigratie een ramp was. Of kan ik niet lezen? De gemiddelde lezer zal het zo toch wel lezen

Simon
31-12-03, 13:45
Geplaatst door mark61

Simon, hij zegt wel degelijk dat de immigratie een ramp was. Of kan ik niet lezen? De gemiddelde lezer zal het zo toch wel lezen

Hij zegt dat er problemen zijn ontstaan doordat er geen grenzen zijn gesteld aan de immigratie. Dat is heel wat anders dan de topic titel doet vermoeden. En Zakbak doet dat eigenlijk bij alle topics die hij plaatst.

freya
31-12-03, 13:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
"Je hebt kunnen zien welke ramp er zich heeft voltrokken doordat er in het verleden geen grenzen zijn gesteld aan de immigratie. Dat is een vals soort tolerantie die ik bij de PvdA aantref. En kijk waar dat beleid toe heeft geleid: veel kansarme allochtonen, terreur, anti-joodse gedragingen in de hoofdstad en rampen bij de integratie van allochtonen in grote steden", aldus Van Aartsen.




Immigratie betekent dus terreur en anti-joodse gedragingen volgens deze mijnheer.

Kan je iemand nou niet voor zoiets aanklagen?

Het IS een dicriminerende en stigmatiserende uitlating. Toch?

freya
31-12-03, 13:56
Geplaatst door Simon
Hij zegt dat er problemen zijn ontstaan doordat er geen grenzen zijn gesteld aan de immigratie. Dat is heel wat anders dan de topic titel doet vermoeden. En Zakbak doet dat eigenlijk bij alle topics die hij plaatst.

Immigratie levert allochtonen

Immigratie is een ramp

1+1=2

Alochtonen = ramp


titel correct


:moe:

RinC
31-12-03, 13:57
Zat VVD dan ook niet in het Paars kabinet?

-Y-

Simon
31-12-03, 14:03
Geplaatst door freya
Immigratie levert allochtonen

Immigratie is een ramp

1+1=2

Alochtonen = ramp


titel correct


:moe:

Freya is niet zo snugger

1+1=2

Freya is een vrouw

=

Vrouwen zijn niet zo snugger

Royce
31-12-03, 14:04
Geplaatst door freya

Alochtonen = ramp


titel correct


:moe:


Je spelling niet...:p

freya
31-12-03, 14:06
Geplaatst door Simon
Freya is niet zo snugger

1+1=2

Freya is een vrouw

=

Vrouwen zijn niet zo snugger

:haha:





Bijna goed, bevat maar 1 foutje :duim:

freya
31-12-03, 14:09
Geplaatst door Simon
Freya is niet zo snugger

1+1=2

Freya is een vrouw

=

Vrouwen zijn niet zo snugger

BTW scheve vergelijking


moet zijn:


Alle mannen zijn dom


Simon is een man

dus

Simon is dom



Het begint met een veralgemenisering :moe:

plexus
31-12-03, 14:12
..was deze monkey ook niet onlangs gekozen tot politicus van het jaar!
Verklaart veel!

Donna
31-12-03, 14:13
Sinds wanneer heeft Nederland geen grezen gesteld aan immigratie?

De nieuwe onmenselijk strenge vluchtelingenwet is nota bene een gevolg van het beleid van Job Cohen op justitie. En ik geloof niet dat Nederland ooit het beleid heeft gekend dat iedereen die dat maar wilde hier kon komen wonen.

En idd. Je moet gewoon heel vaak roepen dat islamitische scholen integratie tegenwerken, dan gaan mensen het vanzelf geloven.

Pfff... wat een butt statements weer.....

an3sdej
31-12-03, 15:40
Tja van Aartsen wordt steeds populairder. Als de VVD eenmaal de grootste zou worden door deze man, dan zouden velen terugverlangen naar het CDA van JP :knipoog:

Goodnight
31-12-03, 15:45
Geplaatst door Simon
Freya is niet zo snugger

1+1=2

Freya is een vrouw

=

Vrouwen zijn niet zo snugger

PARDON?
Ha snel je mond spoelen hoor!!! :fpuh:

Zwarte Schaap
31-12-03, 18:53
Geplaatst door Simon
Zeg Zakbak kan je nu eens een topic titel verzinnen die wél de lading dekt? Je Telegraaf stijl doet nogal goedkoop aan. Maar wat vind je nu van de uitspraken van van aartsen? Dat vind ik veel belangrijker.

Orakel
31-12-03, 19:01
Geplaatst door an3sdej
Tja van Aartsen wordt steeds populairder. Als de VVD eenmaal de grootste zou worden door deze man, dan zouden velen terugverlangen naar het CDA van JP :knipoog:

Kijk, nu ben je es een keer duidelijk Andries. Daarmee zeg je dus eindelijk es dat de VVD maar een klotepartij is.

Royce
31-12-03, 19:36
Ik begrijp nooit over welke problemen dit soort mensen het hebben... :gek:

an3sdej
31-12-03, 19:36
Orakel, volgens mij spreken wij zeer verschillende talen :(

Waar zeg ik dat de VVD een klote partij zou zijn? Ik zeg dat de VVD met van Aartsen erg populair zal worden, en als zij (de VVD) dan de grootste zouden zijn, sommigen terug zullen verlangen naar de hier vaak verguisde Balkenende.

Royce
31-12-03, 19:47
Geplaatst door Gerrit Jan
Als ik nou het inkoppertje in het doel leg heeft dat weer zijn weerslag op mijn integratieproblemen bij maroc.nl, dus ik doe het niet.


Nou. Scoor eens. Open doel!

Royce
31-12-03, 19:51
Geplaatst door Gerrit Jan
Vanavond ben ik veel te vergevingsgezind. In het nieuwe jaar gaan we vrolijk verder.


:moe:Flashback!

Orakel
31-12-03, 21:27
Geplaatst door an3sdej
Orakel, volgens mij spreken wij zeer verschillende talen :(

Waar zeg ik dat de VVD een klote partij zou zijn? Ik zeg dat de VVD met van Aartsen erg populair zal worden, en als zij (de VVD) dan de grootste zouden zijn, sommigen terug zullen verlangen naar de hier vaak verguisde Balkenende.

:gniffel: My point exactly.

CDA = verguisd = klotepartij.

VVD populair = verlangen naar CDA

Verlangen naar een klotepartij (CDA) = populaire VVD is nog erger dan CDA

=som: VVD is wel een heel erge klotepartij.

an3sdej
31-12-03, 21:53
JA hoor :fplayer:

+2 plus +2 = -3

Hogere wiskunde :blowen:

Zwarte Schaap
31-12-03, 22:30
Geplaatst door Gerrit Jan
Als je het goed leest dan is Van Aartsen niet tegen allochtonen maar legt hij de vinger op de problemen die veroorzaakt worden door slechte integratie. Van die problemen geeft hij de PvdA de schuld, en ik denk terecht.

Zelf denk ik dat van al die problemen de allochtonen zelf nog het meest last hebben. Het is dus in ieders belang dat die problemen onderkend worden en dat er wat aan gedaan wordt. Waarom zou ik niet goed lezen dan? Ik wilde simons mening weten over het krantebericht. Dat kan ik nergens lezen, jij wel?

Begrijp je dan dat ik van jouw verontwaardiging en aansporing tot goed lezen niets snap?

En met jou of met de VVD over allochtonen discusseren is verspilde moeite, de bejegening van de vvd zegt mij al genoeg. Ik ben niet doof en blind en laat me door jou zeker niet in slaap sussen. Alsof jij of de VVD om het welzijn van de allochtonen geven.

Elk redelijk weldenkend mens weet/snapt wat er aan de hand is in Nederland. Daar hoef je maar 2 commentaren van jou of de VVD op na te lezen.

Blauwwitje3
01-01-04, 11:04
Geplaatst door Donna
[knip...]
En idd. Je moet gewoon heel vaak roepen dat islamitische scholen integratie tegenwerken, dan gaan mensen het vanzelf geloven.



Als je maar vaak genoeg roept dat het allemaal zionistische tactieken zijn, dan gaan de mensen het vanzelf geloven. Netzo als in 1938...

sadeeQ
01-01-04, 11:15
Geplaatst door Blauwwitje3
Als je maar vaak genoeg roept dat het allemaal zionistische tactieken zijn, dan gaan de mensen het vanzelf geloven. Netzo als in 1938...

Net zovaak janken en roepen dat zionisten zielig zijn en een veilige thuishaven nodig hebben,dan gaan de mensen het vanzelf geloven.

Zwarte Schaap
01-01-04, 12:50
Geplaatst door Gerrit Jan
Ik ben niet verontwaardigd en ik beweer ook niet dat je niet goed leest.

Waarom zeg je dan : Als je het goed leest dan is Van Aartsen niet tegen allochtonen...bla...bla....... .

En waarom richtte je je reaktie aan mij toe terwijl ik helemaal niets over het gepubliceerde artikeltje gezegd heb.

Als zoiets simpels nog een punt van discussie is dan snap je waarom ik zeg dat discusseren met jou of de vvd verspilde moeite is.