PDA

Bekijk Volledige Versie : Leidenaren wilden slachtoffer vergassen



sadeeQ
31-12-03, 15:36
Leidenaren wilden slachtoffer vergassen

Uitgegeven: 31 december 2003 14:21

LEIDEN - De politie heeft de afgelopen dagen vier Leidse mannen van 20, 22, 23 en 41 jaar aangehouden op verdenking van poging tot doodslag op een 25-jarige plaatsgenoot. Het viertal wilde de man vergassen, zo heeft het Openbaar Ministerie woensdag bekendgemaakt.

Het slachtoffer werd in de nacht van zaterdag 20 op zondag 21 december in een Leidse woning langdurig door de vier verdachten geslagen en geschopt.

Hierna zetten de verdachten bij het slachtoffer een gasslang in de mond waarna zij de gaskraan opendraaiden. Het slachtoffer kwam er uiteindelijk vanaf met blauwe plekken over zijn hele lichaam. Een meningsverschil over geld zou de aanleiding zijn geweest voor de geweldpleging.

sadeeQ
31-12-03, 15:39
:giechel: :giechel:

rare Volk die leidenaren :verward:

Goodnight
31-12-03, 15:39
Geplaatst door sadeeQ
Leidenaren wilden slachtoffer vergassen

Uitgegeven: 31 december 2003 14:21

LEIDEN - De politie heeft de afgelopen dagen vier Leidse mannen van 20, 22, 23 en 41 jaar aangehouden op verdenking van poging tot doodslag op een 25-jarige plaatsgenoot. Het viertal wilde de man vergassen, zo heeft het Openbaar Ministerie woensdag bekendgemaakt.

Het slachtoffer werd in de nacht van zaterdag 20 op zondag 21 december in een Leidse woning langdurig door de vier verdachten geslagen en geschopt.

Hierna zetten de verdachten bij het slachtoffer een gasslang in de mond waarna zij de gaskraan opendraaiden. Het slachtoffer kwam er uiteindelijk vanaf met blauwe plekken over zijn hele lichaam. Een meningsverschil over geld zou de aanleiding zijn geweest voor de geweldpleging.

was er sprake van eerwraak?

gami
31-12-03, 16:13
Zou dat ook een reden zijn dat nieuwbouw huizen geen gas hebben ???

mark61
31-12-03, 16:19
stel je voor dat ik in Amsterdam woonde, had ik elke dag wel wat te verklaren. Eerwraak nieuwe stijl denk ik. Normaal is dat met een pistool.

http://www.click-smilies.de/sammlung0903/spezial/kdchat/wasntme.gif

mark61
31-12-03, 16:23
Bemiddelingspoging Noord tevergeefs

Woensdagmiddag is in Floradorp is op initiatief van Leefbaar Amsterdam een bemiddelingspoging gedaan. Burgemeester Cohen, de politie en het stadsdeel boden de bewoners een alternatieve kerstbomenverbranding aan. Maar daar heeft men negatief op gereageerd.
Ondertussen is er een alternatief feest georganiseerd. Alleen zijn daarvoor maar 130 kaarten beschikbaar, maar dit is volgens de bewoners te weinig en dus ook een bron van onrust geworden.
De geruchtenstroom gaat ondertussen gewoon door. Een daarvan is dat de ME Floradorp vanavond geheel zal gaan afsluiten.

Kzou maar gaan emigreren nu het nog kan. :auw:

Goodnight
31-12-03, 18:32
Geplaatst door mark61
Bemiddelingspoging Noord tevergeefs

Woensdagmiddag is in Floradorp is op initiatief van Leefbaar Amsterdam een bemiddelingspoging gedaan. Burgemeester Cohen, de politie en het stadsdeel boden de bewoners een alternatieve kerstbomenverbranding aan. Maar daar heeft men negatief op gereageerd.
Ondertussen is er een alternatief feest georganiseerd. Alleen zijn daarvoor maar 130 kaarten beschikbaar, maar dit is volgens de bewoners te weinig en dus ook een bron van onrust geworden.
De geruchtenstroom gaat ondertussen gewoon door. Een daarvan is dat de ME Floradorp vanavond geheel zal gaan afsluiten.

Kzou maar gaan emigreren nu het nog kan. :auw:

f**k...zit vanavond in Noord om het nieuwe jaar in te gaan....

noreaga
31-12-03, 19:40
dat zijn allemaal fatu verhalen dat jullie deze toriez geloven hahahah sang heb je niks beters te vertellen met alle respect maar ik geloof die torie niet peace

sadeeQ
31-12-03, 19:48
Geplaatst door Goodnight
f**k...zit vanavond in Noord om het nieuwe jaar in te gaan....

:argwaan: wouuuw


kom je meteen ff langs.ik kijk over heel amsterdam en floradorp .dubbel pret dus.

noreaga
31-12-03, 19:52
wa gaat dang gebeuren

sadeeQ
31-12-03, 19:55
Geplaatst door noreaga
wa gaat dang gebeuren

:wohaa: kliene etterige kaaskoppen die een fikkie willen steken en in elkaar worden gerost door gewapende kaaskoppen .

Joesoef
31-12-03, 21:02
Geplaatst door Goodnight
f**k...zit vanavond in Noord om het nieuwe jaar in te gaan....

In Floradorp wonen alleen Fortuin en Janmaat groupy's. Jij kan hooguit in de verte de sirenes horen.

Pixelshade
01-01-04, 02:44
Geplaatst door noreaga
dat zijn allemaal fatu verhalen dat jullie deze toriez geloven hahahah sang heb je niks beters te vertellen met alle respect maar ik geloof die torie niet peace

yasmina praat :moe: