PDA

Bekijk Volledige Versie : Stadionverbod voor 'blote vriend' van Deetman



sadeeQ
31-12-03, 18:21
Stadionverbod voor 'blote vriend' van Deetman

Uitgegeven: 31 december 2003 17:54
Laatst gewijzigd: 31 december 2003 17:54

DEN HAAG - Voetbalclub ADO Den Haag heeft de supporter die zich begin november met ontbloot geslachtsdeel op de foto liet zetten met burgemeester Deetman, een stadionverbod opgelegd. Dat heeft algemeen directeur R. Langenbach van de eredivisionist woensdag laten weten.

"Voor ons is daarmee de zaak afgedaan", aldus Langenbach. Deetman laat het hier niet bij. Hij deed begin december aangifte wegens schending van de openbare eerbaarheid en belediging. Justitie heeft de zaak nog in behandeling.

De 'oneerbare' foto is gemaakt na afloop van een overleg tussen ADO-supporters en de burgemeester. De man vroeg of Deetman met hem op de foto wilde en de burgemeester stemde daarmee in. Later bleek dat het geslachtsdeel van de supporter uit zijn gulp hing. Wie de foto heeft genomen is niet bekend. Het portret stond in enkele kranten en circuleerde enige tijd op internet.


zie foto
LET OP: mini kleine onbesneden piekje te zien op foto.nou ja naar nederlandse begrippen een enorme paal volgens an3sdej. :schrik: :schrik:
FOTO (http://www.kicken.com/images2/kicken.com-met.deetman.op.de.foto.jpg)

Goodnight
31-12-03, 18:28
Geplaatst door sadeeQ
Stadionverbod voor 'blote vriend' van Deetman

Uitgegeven: 31 december 2003 17:54
Laatst gewijzigd: 31 december 2003 17:54

DEN HAAG - Voetbalclub ADO Den Haag heeft de supporter die zich begin november met ontbloot geslachtsdeel op de foto liet zetten met burgemeester Deetman, een stadionverbod opgelegd. Dat heeft algemeen directeur R. Langenbach van de eredivisionist woensdag laten weten.

"Voor ons is daarmee de zaak afgedaan", aldus Langenbach. Deetman laat het hier niet bij. Hij deed begin december aangifte wegens schending van de openbare eerbaarheid en belediging. Justitie heeft de zaak nog in behandeling.

De 'oneerbare' foto is gemaakt na afloop van een overleg tussen ADO-supporters en de burgemeester. De man vroeg of Deetman met hem op de foto wilde en de burgemeester stemde daarmee in. Later bleek dat het geslachtsdeel van de supporter uit zijn gulp hing. Wie de foto heeft genomen is niet bekend. Het portret stond in enkele kranten en circuleerde enige tijd op internet.


zie foto

FOTO (http://www.kicken.com/images2/kicken.com-met.deetman.op.de.foto.jpg)

gatverdariie,
niet besneden ook nog! :aftel:

sadeeQ
31-12-03, 18:36
Geplaatst door Goodnight
gatverdariie,
niet besneden ook nog! :aftel:

:vreemd: oeps ,was vergeten dat bij te melden :schrik:


:maf2: heb het nu aangepast,zo goed?


Geplaatst door sadeeQ

zie foto
LET OP: mini kleine onbesneden piekje te zien op foto.nou ja naar nederlandse begrippen een enorme paal volgens an3sdej. :schrik: :schrik:
FOTO (http://www.kicken.com/images2/kicken.com-met.deetman.op.de.foto.jpg)

Goodnight
31-12-03, 18:41
Geplaatst door sadeeQ
:vreemd: oeps ,was vergeten dat bij te melden :schrik:


:maf2: heb het nu aangepast,zo goed?

Nee deze shock kom ik niet emer te boven...wat was dat walgelijk sjeg!

sadeeQ
31-12-03, 18:43
Geplaatst door Goodnight
Nee deze shock kom ik niet emer te boven...wat was dat walgelijk sjeg!

:hihi: zal ik ff die foto bewerken en die arme ziel een fatsoenlijke apparaat geven dan :fpotver:

Goodnight
31-12-03, 18:45
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: zal ik ff die foto bewerken en die arme ziel een fatsoenlijke apparaat geven dan :fpotver:

ja doe dat, anders is het helemaal zielig voor hem.
En een stadionverbod en een nouja wat zal ik zeggen... :confused:

sadeeQ
31-12-03, 18:48
Geplaatst door Goodnight
ja doe dat, anders is het helemaal zielig voor hem.
En een stadionverbod en een nouja wat zal ik zeggen... :confused:

Uit medelijden met hem hebben ze hem maar een stadioverbod gegeven.denk ik zo, was het nou een mokro geweest,had ie wel een stadverbod gekregen

Goodnight
31-12-03, 18:52
Geplaatst door sadeeQ
Uit medelijden met hem hebben ze hem maar een stadioverbod gegeven.denk ik zo, was het nou een mokro geweest,had ie wel een stadverbod gekregen

Waarom denk je dat ze niet worden toegelaten in discotheken duuuh!!