PDA

Bekijk Volledige Versie : Gelukkig nieuwjaar!



barfly
01-01-04, 00:03
http://www.dekroo.nl/images/vuurwerk.jpg

Moge voorspoed etc over iedereen komen :D

T.A.F.K.A.Z
01-01-04, 00:10
Pokkevuurwerk!



Edoch, een gelukkig nieuwjaar aan een ieder toegewenst!

sadeeQ
01-01-04, 00:20
:fparty: gelukkig nieuwjaar en hopelijke voorspoedige en geitelijke 2004 :zwaai:

Orakel
01-01-04, 00:37
Iedereen een enorm prikkerig, gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst!

an3sdej
01-01-04, 00:54
Iedereen, en dan bedoel ik ook echt iedereen, een gezond en goed 2004 :jumping:

~Panthera~
01-01-04, 01:30
Iedereen een BETER jaar dan afgelopen jaar !!!!!! :D


:zwaai:

Joesoef
01-01-04, 01:36
Al het beste voor iedereen (en natuurlijk voor jullie prikaholics).

Timoesh
01-01-04, 02:01
Wens alle prikkers het beste en een gezond 2004!



Gelukkig nieuwjaar!

mark61
01-01-04, 03:16
Gelukkig Nieuwjaar en een vrolijk & interessant 2004! :fpetaf:

Simon
01-01-04, 10:09
Een heel voorspoedig 2004 toegewenst aan alle prikkers !

Simon

Dutchguy
01-01-04, 10:50
Ik wens alle prikkers op maroc een heel goed en gezond 2004 toe.

Goodnight
01-01-04, 11:08
Gielloekieg Neeuw Jaaar Allemaaaal!!!

heel veel voorspoed, liefde, geluk en vooral : verdraagzaamheid en meer begrip voor elkaar...ja ik ben idealistisch en misschien een beetje naief i know...maar ik hoop dat men toch meer begrip voor elkaar zal kunnen opbrengen of een poging daartoe doet...

Hele fijne 2004!! :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping:

Royce
01-01-04, 11:29
:moe:

freya
01-01-04, 11:30
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Mijn motto voor het nieuwe jaar:

We don't make mistakes, we just have happy accidents :D

Royce
01-01-04, 11:35
Kutnieuwjaar. Kutoudjaar. Alles is kut.

Goodnight
01-01-04, 11:37
Geplaatst door Royce
Kutnieuwjaar. Kutoudjaar. Alles is kut.

Oh boy, der heeft iemand zijn Prozac vergeten in te nemen... :verward:

Joesoef
01-01-04, 11:39
Geplaatst door Royce
Kutnieuwjaar. Kutoudjaar. Alles is kut.

Ook goedemorgen.

denk eerder dat het een gebrek aan k*t is

Royce
01-01-04, 11:39
Geplaatst door Goodnight
Oh boy, der heeft iemand zijn Prozac vergeten in te nemen... :verward:


Neuh. Gewoon slecht geslapen, na `n 2e bak koffie is dit verdwenen. Dan ga ik in de sneeuw spelen..:wohaa:

Royce
01-01-04, 11:39
Geplaatst door Joesoef
Ook goedemorgen.

denk eerder dat het een gebrek aan k*t is

Zou je denken? :hihi:

Goodnight
01-01-04, 11:47
Geplaatst door Joesoef
Ook goedemorgen.

denk eerder dat het een gebrek aan k*t is

Nooit van de 'roze buurt' gehoord? :rolleyes:

Goodnight
01-01-04, 11:48
Geplaatst door Royce
Neuh. Gewoon slecht geslapen, na `n 2e bak koffie is dit verdwenen. Dan ga ik in de sneeuw spelen..:wohaa:

dat noem je toch geen sneeuw?
Die paar vlokjes kom op zeg... :fplet:

Circe
01-01-04, 12:02
Ik was er niet in geslaagd om een witte kerst te voorzien, vandaar een wit nieuw jaar!

Aan alle prikkers een succesvol 2004 toegewenst

vanwege
Circe, Nefertiti, Catharina van Aragon, Gwyde van Dampierre, Godfried van Bouillon, Samira, Jan zonder Vrees, Ahmad, Pieter De Coninck, de Leeuw van Vlaanderen, Nesrinney, Filips de Schone, Sarah, Dahlia, Filips de Goede, Latifa, Margaretha van Parma, Ferdinand, Asalah, en vele anderen :love:

freya
01-01-04, 12:05
Geplaatst door Circe
Ik was er niet in geslaagd om een witte kerst te voorzien, vandaar een wit nieuw jaar!

Aan alle prikkers een succesvol 2004 toegewenst

vanwege
Circe, Nefertiti, Catharina van Aragon, Gwyde van Dampierre, Godfried van Bouillon, Jan zonder Vrees, Ahmad, Pieter De Coninck, de Leeuw van Vlaanderen, Filips de Schone, Dahlia, Filips de Goede, Margaretha van Parma, Ferdinand en vele anderen :love:

Is dat je goede voornemen voor dit jaar?

Je MPS inperken?

Of zijn dit alleen je alters die toch al gebanned zijn?

Circe
01-01-04, 12:54
Ach Freya, ik zie dat je je eenzaam en alleen voelt. Wij zijn tenminste allen zeer gelukkig met elkaar en hopen op nog meer alter ego's :fplayer:

freya
01-01-04, 12:59
Geplaatst door Circe
Ach Freya, ik zie dat je je eenzaam en alleen voelt. Wij zijn tenminste allen zeer gelukkig met elkaar en hopen op nog meer alter ego's :fplayer:

Hoeveel uur per dag besteed jij nou aan je strijd tegen de islam op het web?

Circe
01-01-04, 13:17
:fpiraat: met ons allen schat ik zo'n uur of 50 per dag toch wel! moet kunnen nietwaar :fuckit:

plexus
01-01-04, 13:21
http://www.lifetimetv.com/images/astro/chinese/chinese_monkey.gif
2004 year of the monkey! aan alle 'apen' een gelukkig nieuwjaar..

TonH
01-01-04, 13:40
Tja 2004...

Vannacht om 3 uur de eerste bloedgutsende kop gezien toen we via het Leidse Plein naar huis liepen. Een brandweerwagen gillend voorbij kwam en er een duidelijke geur van ellende in de straten hing.

IK HEB ER ZIN IN!!!

Iedereen dan toch maar een welgemeend gelukkig nieuwjaar toegewenst. :zwaai:

Mark
01-01-04, 13:43
Iedereen een gelukkig nieuwjaar.

En moge jullie berichten dit jaar van een hoger niveau zijn :)

Goodnight
01-01-04, 13:48
Geplaatst door Mark
Iedereen een gelukkig nieuwjaar.

En moge jullie berichten dit jaar van een hoger niveau zijn :)

te beginnen bij je zelf toch markie?

Mark
01-01-04, 14:09
Geplaatst door Goodnight
te beginnen bij je zelf toch markie?

Ik wil de lat niet nog hoger leggen voor de anderen ;)

Ibrahim B.
01-01-04, 14:40
achhh schei toch uit mensen hoe kunnen jullie elkaar een gelukkig nieuw jaar toe wensen met zoveel leed en ellende op de wereld???Wereld wijd sterven mensen aan honger, ondervoeding, ziektes, oorlogen exct. en het ziet er naar uit dat het alleen maar erger wordt. Er zijn genoeg middelen op de wereld om heel de mensheid een gelukkig leven te bezorgen, zo hoeft eigenlijk niemand op de wereld te sterven aan honger want er is immers genoeg voedsel op de wereld. en vele ziektes voornamelijk in de derde wereld kunnen goed behandeld worden met medische kennis en geneesmiddelen van de westerse wereld en der zijn talloze alternatieven voor oorlogen. Op een gegeven moment ga je je afvragen hoe het komt dat er keer op keer verkeerde keuzes wordt gemaakt? Waarom er telkens oorlogen wordt gevoerd? waarom de derde wereld landen niet van hun ellende worden geholpen?
De bevindingen die je dan doet bij het vergaren van informatie, bij het verdiepen in de problemen is schrikbarend. Wij mensen/leken worden continu voorgelogen door grote machthebbers op de wereld die aantal zaken manipuleren voor eigen belangen en kost wat kost de situatie op de wereld zo danig aanhouden om de westerlingen rijk en machtig te houden. De moeder van allerlei soorten criminaliteit is de leugen, en een wereld van leugens zal het ook niet lang volhouden, hoe mooi een leugen ook mag klinken en hoe snel die ook mag zijn de waarheid achter haalt hem wel.

sadeeQ
01-01-04, 14:48
Geplaatst door Ibrahim B.
achhh schei toch uit mensen hoe kunnen jullie elkaar een gelukkig nieuw jaar toe wensen met zoveel leed en ellende op de wereld???Wereld wijd sterven mensen aan honger, ondervoeding, ziektes, oorlogen exct. en het ziet er naar uit dat het alleen maar erger wordt. Er zijn genoeg middelen op de wereld om heel de mensheid een gelukkig leven te bezorgen, zo hoeft eigenlijk niemand op de wereld te sterven aan honger want er is immers genoeg voedsel op de wereld. en vele ziektes voornamelijk in de derde wereld kunnen goed behandeld worden met medische kennis en geneesmiddelen van de westerse wereld en der zijn talloze alternatieven voor oorlogen. Op een gegeven moment ga je je afvragen hoe het komt dat er keer op keer verkeerde keuzes wordt gemaakt? Waarom er telkens oorlogen wordt gevoerd? waarom de derde wereld landen niet van hun ellende worden geholpen?
De bevindingen die je dan doet bij het vergaren van informatie, bij het verdiepen in de problemen is schrikbarend. Wij mensen/leken worden continu voorgelogen door grote machthebbers op de wereld die aantal zaken manipuleren voor eigen belangen en kost wat kost de situatie op de wereld zo danig aanhouden om de westerlingen rijk en machtig te houden. De moeder van allerlei soorten criminaliteit is de leugen, en een wereld van leugens zal het ook niet lang volhouden, hoe mooi een leugen ook mag klinken en hoe snel die ook mag zijn de waarheid achter haalt hem wel.

dat is toch ook een reden om een betere jaar te wensen :confused:

Ibrahim B.
01-01-04, 15:15
Geplaatst door sadeeQ
dat is toch ook een reden om een betere jaar te wensen :confused:

:student: Een beter jaar toe wensen is wat anders dan een gelukkig jaar. En trouwens die mensen die verantwoordelijk zijn voor zoveel leed in de wereld die mogen voor mij creperen en mogen ze een net zo ongelukkig leven tegenmoet komen als een onderdrukte Palestijn of een inwoner van Ruwanda met honger. De rest van de vrede lievend mens wens ik een voorspoedig en een vredig leven en mogen we met zen alle ooit in harmonie kunnen leven. :)

Julien
01-01-04, 17:05
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!!

Heb gister heerlijk oud en nieuw gevierd (daar hoort tus geen computer bij ;) )

was lekker uitgegaan bij RnB/ hiphop feest in Rotterdam, teringdruk daar en problemen met de M.E. (k.u.t. politie!)

maar lekker panja geworden en nu nog steeds beetje katerig :)
overigens geen vuurwerk afgestoken.

layaal
01-01-04, 17:47
IK WENS IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUW JAAR.MOGEN JE AL JE WENSEN VOOR JULLIE EN JULLIE FAMILIE UITKOMEN.
OOK WENS IK SORAYA EN FATIMA FATEN MOHEB AMIN ABDEL YESSIN YOUSSRI SAMIR SABA NATASJA ROETJA ALI HASSAN ZOHER BJURN GITI EN NOG 100000000 ANDERE MENSEN EEN GELUKKIG NIEUW JAAR!!

PS:OOK MAROC.NL NATUURLIJK

MERYAM

Lugh
02-01-04, 17:27
Net terug van wintersport!

Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel prikgenot!

Puk
02-01-04, 18:06
Meer van alles voor iedereen in 2004!!

Blade20
02-01-04, 22:50
Geplaatst door Puk
Meer van alles voor iedereen in 2004!!

Ook de slechte dingen?

Anyway, ik wens iedereen een gelukkig en voorspoedig nieuw jaar toe, waar dan ook ter wereld en de rest van heelal. (ook al zijn het geen mensen)

Moge de mensen die op dit moment met onheil en onvrede zitten op een vredige manier van hun lijden worden verlost in dit nieuwe jaar.

mark61
02-01-04, 23:09
Geplaatst door Blade20
Moge de mensen die op dit moment met onheil en onvrede zitten op een vredige manier van hun lijden worden verlost in dit nieuwe jaar.

Klinkt een beetje euthanadingeserig.

MO_NL
03-01-04, 00:44
Ahlan wa Sahlan,

Bij deze wens ik alle Maroc.NL-ers een gellukig, voorspoedig en succesvol 2004.

:fparty:

Joesoef
03-01-04, 00:48
Geplaatst door mark61
Klinkt een beetje euthanadingeserig.

Wat wil je. Het was dan ook een reply op die van Puk.

mark61
03-01-04, 01:43
Geplaatst door Joesoef
Wat wil je. Het was dan ook een reply op die van Puk.

O-ooooh

zaitouna
05-01-04, 14:05
Ik wens iedereen een succesvol en gelukkig 2004. Ik hoop dat dit jaar meer voorspoed met zich mee brengt. Sana Sieda allemaal

et_2000nl
05-01-04, 14:40
Ben net terug van vakantie.... :blij: :blij: :blij:

Gelukkig geen vuurwerk troep en allerlei hypocryte wensen over me heen gehad....

Voor al mijn prik-broeders en zusters, een voorspoedig en gezond 2004....

Tomas
05-01-04, 15:31
En jullie ook allemaal dezelfde uitgekouwde zooi teruggewenst, hoor.

Daviddavid
05-01-04, 15:50
Uitgekauwd of niet: ook namens mij de beste wensen en heel veel plezier allemaal!

Dutchguy
05-01-04, 16:12
Geplaatst door Tomas
En jullie ook allemaal dezelfde uitgekouwde zooi teruggewenst, hoor.

:giechel:

L@tif@
05-01-04, 16:54
Bij deze wens ik jullie een gelukkig, gezond en liefdevol 2004!!! :p