PDA

Bekijk Volledige Versie : Ghaddafi's kernwapens & Israeli's kernwapens



Elmadani
01-01-04, 16:48
Wat vinden jullie van de uitspraak van de Libiesche president Moammar Alghaddafi over het vernietigen van zijn kern en chimische wapens ? is dit een voordeel of een nadeel voor de Israel's kern en chimisch wapens????

lennart
01-01-04, 16:50
Twaren eigenlijk Nederlandse kernwapens... die van Ghaddafi dus

Al Sawt
01-01-04, 17:01
Khadaffi, heeft wederom bewijzen dat ie de Israelische veiligheid ten dienst staat.

mark61
01-01-04, 17:22
Geplaatst door Elmadani
Wat vinden jullie van de uitspraak van de Libiesche president Moammar Alghaddafi over het vernietigen van zijn kern en chimische wapens ? is dit een voordeel of een nadeel voor de Israel's kern en chimisch wapens????

Ik denk dat hij nooit kernwapens had, anders hadden de VS of Israel wel een kerncentrale gebombardeerd. Vonden ze bij Irak ook geen probleem. Hij ruilt gewoon gebakken lucht voor dollars.

Israel geeft nooit zijn kern- en chem. wapens op, al geven alle Arabieren elk waterpistool op dat ze hebben. Ik zou me geen illusies maken. Dat soort wapens zijn tamelijk zinloos trouwens, als Israel een kernbom op Cairo of Damascus (excuus, al-Kahira / Dimashq (Sham?)) gooit krijgt Tel Aviv de fall out. De afstanden zijn een beetje klein in de regio.

Kortom, het maakt allemaal geen klap uit. Israel wil geen vrede en ontwapening. Punt.

Al Sawt
01-01-04, 20:46
Geplaatst door mark61
Ik denk dat hij nooit kernwapens had, anders hadden de VS of Israel wel een kerncentrale gebombardeerd. Vonden ze bij Irak ook geen probleem. Hij ruilt gewoon gebakken lucht voor dollars.

Israel geeft nooit zijn kern- en chem. wapens op, al geven alle Arabieren elk waterpistool op dat ze hebben. Ik zou me geen illusies maken. Dat soort wapens zijn tamelijk zinloos trouwens, als Israel een kernbom op Cairo of Damascus (excuus, al-Kahira / Dimashq (Sham?)) gooit krijgt Tel Aviv de fall out. De afstanden zijn een beetje klein in de regio.

Kortom, het maakt allemaal geen klap uit. Israel wil geen vrede en ontwapening. Punt. Damascus, is maar 60km verwijdert van de VN scheidslijn.

En aangezien de afstanden zeer klein is, kunnen we vaststellen dat de Israelische kerwapens binnen de bereik zijn van onze tactische wapens.

mark61
01-01-04, 20:53
Geplaatst door Al Sawt
Damascus, is maar 60km verwijdert van de VN scheidslijn.

En aangezien de afstanden zeer klein is, kunnen we vaststellen dat de Israelische kerwapens binnen de bereik zijn van onze tactische wapens.

Je hebt natuurlijk gelijk, ik bedoelde alleen, andersom, dat Israël die wapens nooit kan gebruiken zonder waarschijnlijk zelf tenonder te gaan.

Al Sawt
01-01-04, 21:05
Geplaatst door Gerrit Jan
Onze?
Heb jij dan ook al wapens?
Trouwens Israël heeft Patriots, als de nood aan de man komt. Met 'Onze' doel ik op alles wat Arabisch is!

Voorts, die patriots of Arrow raketten, kunnen met gemak misleid worden.

Aangezien ze ook verouderde Russische SAMs als Scuds herkennen.

Een salvo van SAM`s en Scuds, betekent dat de gehele Israelische luchtverdediging wordt ontmantelt.

mark61
01-01-04, 21:52
Geplaatst door Al Sawt
Met 'Onze' doel ik op alles wat Arabisch is!

Misschien moet je even 'Arabiya mutahida' voor m vertalen, dan begrijpt ie meteen wat je bedoelt.

Al Sawt
01-01-04, 22:24
Geplaatst door mark61
Misschien moet je even 'Arabiya mutahida' voor m vertalen, dan begrijpt ie meteen wat je bedoelt. hahaha..........!

Het betekent Arabische eenheidstaat.

Wist je het al Mark?

mark61
01-01-04, 22:32
Geplaatst door Al Sawt
hahaha..........!

Het betekent Arabische eenheidstaat.

Wist je het al Mark?

Jaha..., dit was het zogeheten vragen naar de bekende weg. Speciaal voor GJ en andere geïnteresseerden. Anders zou ik er geen opmerking over maken natuurlijk. Dus nog eentje: staat daar achter dat schild geen 'fath' of hoe je het ook moet vocaliseren?

mark61
01-01-04, 22:35
Geplaatst door Gerrit Jan
Je laatste alinea kan onmogelijk logisch uit het voorafgaande volgen.

Waarom niet? Dit is gewoon een (tweede) geval van Mutually Assured Destruction (ook wel bekend als MAD). Werkte hier in de buurt wel aardig, al was het niet ideaal. Tot er wat beters werd / wordt gevonden.

Al Sawt
01-01-04, 22:53
Geplaatst door mark61
Jaha..., dit was het zogeheten vragen naar de bekende weg. Speciaal voor GJ en andere geïnteresseerden. Anders zou ik er geen opmerking over maken natuurlijk. Dus nog eentje: staat daar achter dat schild geen 'fath' of hoe je het ook moet vocaliseren? Bijna goed. Er staat Fatah. Het is de logo van de Fatah.

Tja mensen kunnen heel erg verrast zijn, als je in de termen als 'ons' praat.
Terwijl ze omgekeerd, heel gewoon vinden dat een Russisch Jood en een Marokkaanse Jood wel in de termen als 'ons' kunnen praten.

Beetje tegenstrijdig.

mark61
01-01-04, 23:38
Geplaatst door Al Sawt
Bijna goed. Er staat Fatah. Het is de logo van de Fatah.

Wat betekent... ik zit je te pesten...Maar wat kennis van het Arabisch kan nooit kwaad.


Tja mensen kunnen heel erg verrast zijn, als je in de termen als 'ons' praat. Terwijl ze omgekeerd, heel gewoon vinden dat een Russisch Jood en een Marokkaanse Jood wel in de termen als 'ons' kunnen praten.

Beetje tegenstrijdig.

Het ergste 'ons' is wel 'ons' leden van de superieure westerse beschaving. Daar wil ik tegenwoordig heel vaak niet meer bijhoren. Lullig. Ook een soort ballingschap. Ik krijg bijna medelijden met mezelf.

850
02-01-04, 00:55
Geplaatst door Elmadani
Wat vinden jullie van de uitspraak van de Libiesche president Moammar Alghaddafi over het vernietigen van zijn kern en chimische wapens ? is dit een voordeel of een nadeel voor de Israel's kern en chimisch wapens????

Leer eerst maar eens zn naam goed te schrijven alvorens met vragen te komen..............

mark61
02-01-04, 01:03
Geplaatst door 850
Leer eerst maar eens zn naam goed te schrijven alvorens met vragen te komen..............

Gelukkig is er nog iemand serieus op dit forum...Barfly's goede serieuze voornemens verzieken de hele tent.

Maar de spelling van 's mans naam is 1 van de mysteries van deze tijd. Ik verzoek elke Arabischsprekende hier nu eens definitief de correcte spelling voluit te schrijven. Omdat transcriptie mijn hobby is alleen al.

850, je bent net op tijd terug. Ook je hond wezen uitlaten?

850
02-01-04, 01:09
Geplaatst door mark61
Gelukkig is er nog iemand serieus op dit forum...Barfly's goede serieuze voornemens verzieken de hele tent.

Maar de spelling van 's mans naam is 1 van de mysteries van deze tijd. Ik verzoek elke Arabischsprekende hier nu eens definitief de correcte spelling voluit te schrijven. Omdat transcriptie mijn hobby is alleen al.

850, je bent net op tijd terug. Ook je hond wezen uitlaten?

De waarheid van mn late entree is hard cynisch en nihilistisch:
Ik had World Idols op video opgenomen en zat het net te bekijken.
:moe: Ik ben een zielig figuur......kweet t............

Muammar Al Qathafi

De echte juiste spelling................volgens de officiele The Green Book part 1,2,3............gekocht in Tobroek 1997.......

barfly
02-01-04, 01:11
Geplaatst door mark61
Barfly's goede serieuze voornemens verzieken de hele tent.


Wees gerust maandag moet ik weer werken...Dan ben ik minder prikkerig :D

sadeeQ
02-01-04, 01:12
Geplaatst door 850
Muammar Al Qathafi

De echte juiste spelling................volgens de officiele The Green Book part 1,2,3............gekocht in Tobroek 1997....... [/B]


:hihi: we zitten hier in nederland joh,en dan is het praktische vertaald:

Moeamar Al Qadafi

850
02-01-04, 01:16
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: we zitten hier in nederland joh,en dan is het praktische vertaald:

Moeamar Al Qadafi

:ego: Hoe durf je.....

mark61
02-01-04, 01:52
Geplaatst door 850
De waarheid van mn late entree is hard cynisch en nihilistisch:
Ik had World Idols op video opgenomen en zat het net te bekijken.
:moe: Ik ben een zielig figuur......kweet t............

Ik waardeer je eerlijkheid. Al geeft het me wel te denken...


Muammar Al Qathafi

De echte juiste spelling................volgens de officiele The Green Book part 1,2,3............gekocht in Tobroek 1997.......

Dank u, dank u. Dat zou zijn met een tha. Eigenaardig. Maar wat deed jij in Tobroek of all places? Zat je in de olie? dit is iets te gewild multi-interpretabel

mark61
02-01-04, 01:54
Geplaatst door barfly
Wees gerust maandag moet ik weer werken...Dan ben ik minder prikkerig :D

pfffffff (zucht van opluchting).

Maar dat is nog drie hele dagen!! :rotpc:

850
02-01-04, 11:40
Geplaatst door mark61
Ik Maar wat deed jij in Tobroek of all places? [/SIZE]

:roker: Was op doorreis naar Tripoli maar strandde uiteindelijk in bingazi.
:auw2: Tis n groot land....

mark61
02-01-04, 13:40
Geplaatst door 850
:roker: Was op doorreis naar Tripoli maar strandde uiteindelijk in bingazi.
:auw2: Tis n groot land....

Jaa, maar was t leuk? Of viel je onder een dadelpalm in slaap met het groene boekje over je ogen?