PDA

Bekijk Volledige Versie : Angelina Jolie geeft arme



sadeeQ
01-01-04, 22:37
Angelina Jolie geeft arme boeren een koe


PHNOM PENH - Hollywood-actrice Angelina Jolie gaat Cambodjaanse boeren helpen. Ze steunt een project waarbij 300 arme boerengezinnen elk een koe krijgen. Het is de bedoeling dat de boeren niet langer geld proberen te verdienen aan illegale houtkap en de jacht op wilde dieren. Dat heeft Mounh Sarath, directeur van Cambodian Vision in Development, dat het project coördineert, donderdag gezegd.


De gezinnen die de koeien krijgen, mogen ook het eerste kalf houden. De volgende kalveren gaan naar andere gezinnen. Jolie steunt de organisatie met 1,5 miljoen dollar om 60.000 hectaren woud in het noordwesten van Cambodja te beschermen. Daarvoor zijn diverse ecologische en sociale projecten opgestart. In het afgelegen gebied leven de laatste wilde tijgers en olifanten van Cambodja.

Jolie werd verliefd op Cambodja toen ze er in 2000 verbleef voor opnames van de film Lara Croft: Tomb Raider. Ze adopteerde er een kindje, laat er een huis bouwen en reisde met het VN-agentschap voor de vluchtelingen door het noordwesten, waar duizenden mensen ontheemd zijn na jarenlang geweld onder het regime van de Rode Khmer.

http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00171/angelina_jpg_171091b.jpg

:hihi:
:fplayer: geef mij maar lekker die twee melkkoeien en hou die 300 koeien maar :auw2:

an3sdej
01-01-04, 22:39
Mooi van buiten en van binnen :vierkant:

mark61
01-01-04, 22:50
Geplaatst door sadeeQ
Angelina Jolie geeft arme boeren een koegeef mij maar lekker die twee melkkoeien en hou die 300 koeien maar :auw2:

Het doet mij deugd te zien dat je mijn ombouw-suggestie ter harte hebt genomen. :bril: :moe:

sadeeQ
01-01-04, 23:56
Geplaatst door mark61
Het doet mij deugd te zien dat je mijn ombouw-suggestie ter harte hebt genomen. :bril: :moe:


:rotpc: nou zeg eens eerlijk die twee QQ van haar verrichten wonderen :Iluvu:

mark61
02-01-04, 02:18
Geplaatst door sadeeQ
:rotpc: nou zeg eens eerlijk die twee QQ van haar verrichten wonderen :Iluvu:

Wat, ga je je eindelijk laten temmen? Ze wil vast wel met je trouwen, ze gaat geen betere publiciteitscampagneleider vinden.