PDA

Bekijk Volledige Versie : Waterval moet weg!



Waterval
02-01-04, 12:10
:roker: (Motivatie mag, maar hoeft dus niet).

taouanza
02-01-04, 12:22
Waterval moet blijven, omdat hij leuk is en omdat hij daar mischien GJ een plezier mee zou doen.En dat laatste moeten we nie hebbe.:strik:

Waterval
02-01-04, 12:23
Geplaatst door taouanza
Waterval moet blijven, omdat hij leuk is en omdat hij daar mischien GJ een plezier mee zou doen.En dat laatste moeten we nie hebbe.:strik:

Was jij dat nou echt destijds waar ik dat smerige plaatje aan richtte?

:vreemd:

taouanza
02-01-04, 12:32
Geplaatst door Waterval
Was jij dat nou echt destijds waar ik dat smerige plaatje aan richtte?

:vreemd:



Nee joh!Ik kende je helemaal niet toen.
Ik heb het gewoon gezien en kon het niet van mijn netvlies krijgen.
Sindien open ik niet meer zomaar een topic met plaatjes.
Het plaatje met een man die zijn vinger in zijn neus steek die uit zijn oog komt hielp ook niet. :schok:

freya
02-01-04, 12:33
Zou niet weten waarom waterval weg zou moeten.

Vin m wel leuk :strik:

En alles waar GJ & Co blij van worden (op dit prikbord) daar ben ik tegen :duivels:

Mark
02-01-04, 12:37
Je mag blijven knul :wohaa:

plexus
02-01-04, 12:38
..misschien is het wel beter :wink:

ik weet nog niet precies waarom

Puk
02-01-04, 12:56
Waterval moet weg.

Niet omdat Waterval weg moet maar omdat heel Beheer weg moet.

Logisch.

850
02-01-04, 12:57
Geplaatst door Waterval
:roker: (Motivatie mag, maar hoeft dus niet).

:rolleyes: Waarom voel jij je zo onzeker de laatste dagen??

Waterval
02-01-04, 12:58
Geplaatst door 850
:rolleyes: Waarom voel jij je zo onzeker de laatste dagen??


:huil:

850
02-01-04, 13:07
Geplaatst door Waterval
:huil:

:verward: Heb je de kritiek van sommige prikkers mischien toch meer aangetrokken dan dat je dat liet merken?

:melig2: Je bent pas een goeie mod als je gevreest en gehaat wordt. Tis nu eenmaal ondankbaar werk..........


:p Of wil je gewoon eens ff checken hoe het met je populariteit staat?

Royce
02-01-04, 13:29
Geplaatst door Gerrit Jan
Voordat ik mijn stem uitbreng wil ik eerst weten of deze stemming werkelijk geheim is.

LOL!

Stemmingen zijn altijd geheim hier. Zelfs Admin kan niet achterhalen wie waar op gestemd heeft. Mooi hè privacy. Maar je stem zal niets uit maken hoor daar niet van :hihi:

850
02-01-04, 13:32
Geplaatst door Gerrit Jan
Hoe zo?
Jullie gaan de uitslag toch niet manipuleren?

:haha: gezegend zijn de onwetenden...

Royce
02-01-04, 13:34
Geplaatst door Gerrit Jan
Hoe zo?
Jullie gaan de uitslag toch niet manipuleren?


Als je geen medestanders zal vinden is het niet nodig om de enquete te manipuleren. Daarnaast is de enquete niet bindend, dus manipulatie is overbodig, maar ik hou me aanbevolen.

Waterval
02-01-04, 13:49
Geplaatst door 850
:verward: Heb je de kritiek van sommige prikkers mischien toch meer aangetrokken dan dat je dat liet merken?

Kritiek trek ik me sowieso altijd aan... Soms kun je daarvan leren.. (Geldt ook weer niet voor iedereen)..



[quote] :melig2: Je bent pas een goeie mod als je gevreest en gehaat wordt. Tis nu eenmaal ondankbaar werk..........


Haat geeft me de kracht... :p ...



:p Of wil je gewoon eens ff checken hoe het met je populariteit staat?


Hier kwamen je hersenen op temperatuur.. :hihi:

Royce
02-01-04, 13:54
Geplaatst door Gerrit Jan
Uit dit antwoord maak ik op dat het wel mogelijk is en dat je niet zegt dat je het niet zult doen.


Het is niet nodig om iets te doen. Ook al staat er dat 999mensen Wv weg willen hebben, Weg gaat hij toch niet. Kippig? Guess so.

850
02-01-04, 13:55
Geplaatst door Waterval



[I]Hier kwamen je hersenen op temperatuur.. :hihi:

Ik dacht al dat het hier om zou gaan.
Kvond het maar verdacht dat een mod zn gevoelige kant liet zien...........

:fuckit:

Waterval
02-01-04, 13:59
Geplaatst door 850
Ik dacht al dat het hier om zou gaan.
Kvond het maar verdacht dat een mod zn gevoelige kant liet zien...........

:fuckit:


:haha:

sadeeQ
02-01-04, 14:05
:fplet: watjeval is een schatje,ondanks dat ik mijn meeste strafpunten aan die etterbak te danken heb .

maar ach ,blijft een k(l)T-amsterdammer, en dat mag ik nou eenmaal graag :boogie:

Mr-kaas
02-01-04, 14:07
En dat boodt zich aan om Moderator op de voice chat te worden :jammer:

Maar goed wat ik ff zegguh wou, ook al handel je naar eer en geweten zo goed als het maar kan bla bla bla.... Dan nog gaan er mensen een hekel aan je krijgen je beslissingen in twijfel trekken, en boven alles aan je kop lopen zeiken.... Maar de hoofdzaak is dat het hier niet meer zwaar uit de hand loopt, je doet dus goed werk....

Dus je blijft!!!!!!!

En je gaat mensen die je tot de verantwoording denken te roepen of verhaal bij je komen halen of wat voor ander gezeik dan ook rechtstreeks door verwijzen naar de joodseklaagmuur of naar het feedback forum om daar schriftelijk hun ongenoegen maar kenbaar te maken.

Mr-kaas was hier.

Waterval
02-01-04, 14:10
Geplaatst door Mr-kaas
En dat boodt zich aan om Moderator op de voice chat te worden :jammer:

Maar goed wat ik ff zegguh wou, ook al handel je naar eer en geweten zo goed als het maar kan bla bla bla.... Dan nog gaan er mensen een hekel aan je krijgen je beslissingen in twijfel trekken, en boven alles aan je kop lopen zeiken.... Maar de hoofdzaak is dat het hier niet meer zwaar uit de hand loopt, je doet dus goed werk....

Dus je blijft!!!!!!!

En je gaat mensen die je tot de verantwoording denken te roepen of verhaal bij je komen halen of wat voor ander gezeik dan ook rechtstreeks door verwijzen naar de joodseklaagmuur of naar het feedback forum om daar schriftelijk hun ongenoegen maar kenbaar te maken.

Mr-kaas was hier.

:blauwkus: ...

Waterval
02-01-04, 14:11
Geplaatst door Mr-kaas
En dat boodt zich aan om Moderator op de voice chat te worden :jammer:

Maar goed wat ik ff zegguh wou, ook al handel je naar eer en geweten zo goed als het maar kan bla bla bla.... Dan nog gaan er mensen een hekel aan je krijgen je beslissingen in twijfel trekken, en boven alles aan je kop lopen zeiken.... Maar de hoofdzaak is dat het hier niet meer zwaar uit de hand loopt, je doet dus goed werk....

Dus je blijft!!!!!!!

En je gaat mensen die je tot de verantwoording denken te roepen of verhaal bij je komen halen of wat voor ander gezeik dan ook rechtstreeks door verwijzen naar de joodseklaagmuur of naar het feedback forum om daar schriftelijk hun ongenoegen maar kenbaar te maken.

Mr-kaas was hier.


:D Ik was gisteren even op die voice-chat... Niet te geloven man, wat een stelletje %%&*%$$#&&&$%*&& lijers..

Mr-kaas
02-01-04, 14:15
Geplaatst door Waterval
:D Ik was gisteren even op die voice-chat... Niet te geloven man, wat een stelletje %%&*%$$#&&&$%*&& lijers..

Ik kom er niet meer heb ze gescot, was een goed advies wat ik een keer van iemand kreeg.... Hey maar je maakt me in de war moet die t er nou wel of niet achter?

Mr-kaas was hier.

Waterval
02-01-04, 14:24
Geplaatst door Mr-kaas
Ik kom er niet meer heb ze gescot, was een goed advies wat ik een keer van iemand kreeg.... Hey maar je maakt me in de war moet die t er nou wel of niet achter?

Mr-kaas was hier.


Bood is verleden tijd, komt geen t bij...

Mr-kaas
02-01-04, 14:38
Geplaatst door Waterval
Bood is verleden tijd, komt geen t bij...

Shit hee dat verzin je toch niet...... :hihi: Als je eens zou weten hoeveel moeilijke woorden ik op een dag vermijd omdat ik geen flauw idee heb hoe ik ze schrijf... :maf2: Gelukkig heb je daar pratend geen last van.

Hey maar ik ga hier weg man dit forum is rot.. :zwaai:

Mr-kaas was hier.

mark61
02-01-04, 14:41
Nou om je aan het begin van het jaar al geïmplodeerde ego op te krikken: Waterval moet blijven! Waterval is super! Waterval for President! (Irak? Afghanistan? vacatures zat) Hmm nou lijkt het weer of ik je weg wil hebben. Ach, je kan het nooit goed doen. Ben je voor Wv, ben je een slijmbal, ben je tegen, ben je een GJ..pff ik kom er niet meer uit. Je wordt bedankt met je poll, mijn ego verkruimelt as we type... besmettelijk, die onzekerheid :(

850
02-01-04, 14:44
Geplaatst door Mr-kaas
Shit hee dat verzin je toch niet...... :hihi: Als je eens zou weten hoeveel moeilijke woorden ik op een dag vermijd omdat ik geen flauw idee heb hoe ik ze schrijf...

:moe: Neem dan eens als nederlander n basis cursus Nederlands.

850
02-01-04, 14:46
Geplaatst door mark61
Nou om je aan het begin van het jaar al geïmplodeerde ego op te krikken: Waterval moet blijven! Waterval is super! Waterval for President! (Irak? Afghanistan? vacatures zat) Hmm nou lijkt het weer of ik je weg wil hebben. Ach, je kan het nooit goed doen. Ben je voor Wv, ben je een slijmbal, ben je tegen, ben je een GJ..pff ik kom er niet meer uit. Je wordt bedankt met je poll, mijn ego verkruimelt as we type... besmettelijk, die onzekerheid :(


:hihi: Stem m maar weg want hij is anders hoogstwaarschijnlijk diegene van wie je strafpunten zal gaan krijgen in de toekomst......

Mr-kaas
02-01-04, 14:49
Geplaatst door 850
:moe: Neem dan eens als nederlander n basis cursus Nederlands.

Hoezo als Nederlander???? Waar heb jij het over? En waarom zou ik die basis kennis willen hebben? Flikker op met jou bemoei lekker met jezelf.

Mr-kaas was hier.

mark61
02-01-04, 14:53
Geplaatst door 850
:moe: Neem dan eens als nederlander n basis cursus Nederlands.

(hij is al weg, Jamai-five-O)

mark61
02-01-04, 14:55
Geplaatst door 850
:hihi: Stem m maar weg want hij is anders hoogstwaarschijnlijk diegene van wie je strafpunten zal gaan krijgen in de toekomst......

Ik doe mn best maar die kl...verbinding gaat niet harder. Al denk ik eerder last met Marruecos te krijgen. Takes no prisoners. Serious s***.

Dutchguy
02-01-04, 15:03
Ik vind dat Waterval niet eens weg mag!

HIER BLIJVEN!!!! :)

Waterval
02-01-04, 15:07
Geplaatst door Dutchguy
Ik vind dat Waterval niet eens weg mag!

HIER BLIJVEN!!!! :)



I love gay people!


:blauwkus:

Royce
02-01-04, 15:08
Geplaatst door Waterval
I love gay people!


:grijskus:


|Ga je mond spoelen joh!|

850
02-01-04, 15:10
Geplaatst door Mr-kaas
Hoezo als Nederlander???? Waar heb jij het over?

Je bent geen marokkaan. Weet je dat zelf niet meer?
Of wil je graag n wanna-be mocro zijn?



En waarom zou ik die basis kennis willen hebben?


Omdat je de schrijftaal niet beheerst zoals jezelf al aangaf.


Flikker op met jou bemoei lekker met jezelf.
Aangebrand type ben je mister gatenkaas......

mark61
02-01-04, 15:13
Geplaatst door 850
Aangebrand type ben je mister gatenkaas......

Misschien is het toch Mr. geitenkaas. Weet jij veel..

850
02-01-04, 15:19
Geplaatst door mark61
Misschien is het toch Mr. geitenkaas. Weet jij veel..

:melig2:

Mr-kaas
02-01-04, 15:36
Geplaatst door 850
Je bent geen marokkaan. Weet je dat zelf niet meer?
Of wil je graag n wanna-be mocro zijn?

Ik weet wat mijn afkomst is, maar wat ik niet snap is waarom jij die noemt en in verband brengt met het volgen van een basis cursus Nederlands. Dat zijn jou zaken toch helemaal niet.





Omdat je de schrijftaal niet beheerst zoals jezelf al aangaf.

En wat gaf je het idee dat ik die wel wil beheersen? En wat gaf je de indruk dat ik jou advies daarbij wilde hebben?



Aangebrand type ben je mister gatenkaas......

Ja ik had niet om stront geroepen en toch reageer je op mij, moet toch ff duidelijk maken dat ik daar niet zo van gediend ben.

Mr-kaas was hier.

Royce
02-01-04, 15:40
Geplaatst door Mr-kaas
Ik weet wat mijn afkomst is, maar wat ik niet snap is waarom jij die noemt en in verband brengt met het volgen van een basis cursus Nederlands. Dat zijn jou zaken toch helemaal niet.





En wat gaf je het idee dat ik die wel wil beheersen? En wat gaf je de indruk dat ik jou advies daarbij wilde hebben?



Ja ik had niet om stront geroepen en toch reageer je op mij, moet toch ff duidelijk maken dat ik daar niet zo van gediend ben.

Mr-kaas was hier.


Duude! Chill. Niet sjo aangebrand mr-kaas :hihi:

850
02-01-04, 15:41
Tis hier n forum meneer geitenkaas..........Alles wat je hier post is openbaar en daar kan iedereen op reageren. Als je dat niet wilt dan had je Waterval via een pm moeten laten weten dat je n taal-kneus bent.

MySweety
02-01-04, 15:44
Wv gaat nergens heen!


MS :kwaad:

mark61
02-01-04, 15:48
Geplaatst door MySweety
Wv gaat nergens heen!MS :kwaad:

Ander dit topic wel niet.

850, ik persoonlijk haat kaas, maar (aan)gebakken geitenkaas schijnt voor de liefhebber erg lekker te zijn. dit is een pleonasme. een pleowat? ja eh...koop een woordenboek

Mr-kaas
02-01-04, 15:48
Geplaatst door 850
Tis hier n forum meneer geitenkaas..........Alles wat je hier post is openbaar en daar kan iedereen op reageren. Als je dat niet wilt dan had je Waterval via een pm moeten laten weten dat je n taal-kneus bent.

Het is hier openbaar wat inhoud dat ik dus ook kan reageren op mensen die na mijn mening op ongepaste wijze mijn situatie in schatten. En dat doe jij dus. En jouw bekrompenheid van te voren aan zien komen en Waterval een pm-tje sturen, nee dat is toch even te veel gevraagd want zo sneu als jou dat had ik niet verwacht.

Mr-kaas was hier.

850
02-01-04, 15:51
Geplaatst door Mr-kaas
Het is hier openbaar wat inhoud dat ik dus ook kan reageren op mensen die na mijn mening op ongepaste wijze mijn situatie in schatten. En dat doe jij dus. En jouw bekrompenheid van te voren aan zien komen en Waterval een pm-tje sturen, nee dat is toch even te veel gevraagd want zo sneu als jou dat had ik niet verwacht.

Mr-kaas was hier.

:aftel: Whatever kneus.

mark61
02-01-04, 15:52
Jij hebt al op deze enquete gestemd.

Wat gaat jullie dat nou aan? Anonimiteit mijn bil, zoals ze in Suriname zeggen.

Mr-kaas
02-01-04, 15:57
Geplaatst door 850
:aftel: Whatever kneus.

Dat zou ik ook zeggen als ik totaal uitgeluld was zo als jij nu bent, maar goed nu weet je iig je plaats.

Mr-kaas was hier.

barfly
02-01-04, 16:28
Ik vind dat Waterval moet blijven, al was het maar omdat ie zo lekker kittig modereert (muggezifter 850) :p

mark61
02-01-04, 16:45
Geplaatst door barfly
Ik vind dat Waterval moet blijven, al was het maar omdat ie zo lekker kittig modereerd :p

...kittig...

850
02-01-04, 16:52
Geplaatst door mark61
...kittig...

...modereerd...

mark61
02-01-04, 17:46
Geplaatst door barfly
Ik vind dat Waterval moet blijven, al was het maar omdat ie zo lekker kittig modereert (muggezifter 850) :p

muggen zifter of cafévliegen zifter

barfly
02-01-04, 17:50
Geplaatst door mark61
muggen zifter of cafévliegen zifter

miereneuker

850
02-01-04, 17:52
Geplaatst door mark61
muggen zifter of cafévliegen zifter

:melig2: Inderdaad mark
En ik ben geen muggenzifter............
wel n mierenneuker...........

:fuckit: En van mij mag Waterval ook blijven hoor. Er zijn hier wel een paar types die ik graag met strafpunten wilt zien...........

mark61
02-01-04, 17:52
Geplaatst door barfly
miereneuker

Waardeloos hé, als die coke is uitgewerkt en je je eerste pijpje nog niet gestopt hebt?

barfly
02-01-04, 17:56
Geplaatst door 850
:melig2: Inderdaad mark
En ik ben geen muggenzifter............
wel n mierenneuker...........

:fuckit: En van mij mag Waterval ook blijven hoor. Er zijn hier wel een paar types die ik graag met strafpunten wilt zien...........

wil zien...

barfly
02-01-04, 17:56
Geplaatst door mark61
Waardeloos hé, als die coke is uitgewerkt en je je eerste pijpje nog niet gestopt hebt?

Ik heb nergens last van, wellicht iets bij jou tussen de oren?

850
02-01-04, 17:57
Geplaatst door barfly
wil zien...

muggenneuker........

mark61
02-01-04, 17:59
Geplaatst door barfly
Ik heb nergens last van, wellicht iets bij jou tussen de oren?

Jah maar twazzal

Asma2
02-01-04, 17:59
Natuuuurrrlijk moet ie blijven!!!

Zonder Waterval is Maroc.nl niks waard!!

Bie roe7 Bie Dem Nefdiek Ya Waterval :P

Gegroet,
Asma2

freya
02-01-04, 18:39
Geplaatst door Gerrit Jan
Dus de uitslag is niet bindend. Waarom hou je hem dan?

:moe:

lennart
02-01-04, 18:44
nieuwe poll: Freya als vervanger van Waterval! :p

mark61
02-01-04, 18:50
Geplaatst door lennart
nieuwe poll: Freya als vervanger van Waterval! :p

Dan wordt het hier pas saai. Die gooit iedereen er zonder pardon in één keer af. Valt er niks meer te hakken.

freya
02-01-04, 18:57
Geplaatst door lennart
nieuwe poll: Freya als vervanger van Waterval! :p

:strik:

freya
02-01-04, 19:01
Geplaatst door mark61
Dan wordt het hier pas saai. Die gooit iedereen er zonder pardon in één keer af. Valt er niks meer te hakken.

Helemaal niet :ego:


Vin ut juist leuk om ze ff te laten bungelen en er mee te spelen. :gek:


voordat ze eraf geflikkerd worden :duivels:

mark61
02-01-04, 19:14
Geplaatst door freya
Helemaal niet :ego:
Vin ut juist leuk om ze ff te laten bungelen en er mee te spelen. :gek:
voordat ze eraf geflikkerd worden :duivels:

Zie je wel! Kortom, beleid ongewijzigd tov Wv, alleen Wrede Martelingen voor Verwijdering :knife_hea

barfly
02-01-04, 19:30
Geplaatst door freya
Helemaal niet :ego:


Vin ut juist leuk om ze ff te laten bungelen en er mee te spelen. :gek:


voordat ze eraf geflikkerd worden :duivels:

Voor een vegetarier vind ik dat je best katachtige liefhebberijtjes d'r op nahoudt... :p

freya
02-01-04, 19:33
Geplaatst door mark61
Zie je wel! Kortom, beleid ongewijzigd tov Wv, alleen Wrede Martelingen voor Verwijdering :knife_hea

:strik:

Orakel
02-01-04, 19:37
Istie al weg?

mark61
02-01-04, 19:47
Geplaatst door Orakel
Istie al weg?

Jij bent toch tot nader order Bevoegd Gezag? Of hatjut over mij?

Orakel
02-01-04, 19:51
Geplaatst door mark61
Jij bent toch tot nader order Bevoegd Gezag? Of hatjut over mij?

:hihi: 'kzou nie durven.

En ik heb niks met gezag. Macht daarentegen....gimmie gimmie

barfly
02-01-04, 19:57
Geplaatst door Orakel
:hihi: 'kzou nie durven.

En ik heb niks met gezag. Macht daarentegen....gimmie gimmie

Typisch Mocro :haha:

mark61
02-01-04, 19:58
Geplaatst door Orakel
:hihi: 'kzou nie durven.
En ik heb niks met gezag. Macht daarentegen....gimmie gimmie

Ohh, je bedoelt dus Onbevoegd Gezag. Dat smaakt nog beter. :boer:

Orakel
02-01-04, 20:06
Geplaatst door barfly
Typisch Mocro :haha:

Komt omdat ik net begonnen ben met een cursus Tirannie voor beginners. College 1 ging over dienstmeisjes.

000NobelPrizes
02-01-04, 20:11
Geplaatst door Orakel
Komt omdat ik net begonnen ben met een cursus Tirannie voor beginners. College 1 ging over dienstmeisjes.
Ik weet nog een leuke stageplek voor je in Saudi Arabie, daar zitten de experts.

Orakel
02-01-04, 20:19
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik weet nog een leuke stageplek voor je in Saudi Arabie, daar zitten de experts.

Neuhh dat zijn rascisten. 'kga liever een stukje grond bezetten ergens. Ken je niet iemand die ik van z'n plantage af kan rossen?

000NobelPrizes
02-01-04, 20:31
Geplaatst door Orakel
Neuhh dat zijn rascisten. 'kga liever een stukje grond bezetten ergens. Ken je niet iemand die ik van z'n plantage af kan rossen?
Ja hoor, in Afrika kun je sinds kort goed werk verrichten op plantages waar de blanken van afgetrapt zijn, en die nu een puinhoop zijn.

barfly
02-01-04, 20:43
Geplaatst door Orakel
Neuhh dat zijn rascisten. 'kga liever een stukje grond bezetten ergens. Ken je niet iemand die ik van z'n plantage af kan rossen?

Joh, als je nou es gewoon in Nederland een BV'tje begint? En dan wat handel drijven met wat obscure staatjes die niet weten dat ze in de 21'ste eeuw verkeren?
Dan mag je ze voorzien van ontwikkelingswerk enzo. En dan geef je d'r een naam aan zoals, Voortgezet Ontwikkelings Coordinatie oid?
Ik noem maar wat.
:)

mark61
02-01-04, 20:54
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ja hoor, in Afrika kun je sinds kort goed werk verrichten op plantages waar de blanken van afgetrapt zijn, en die nu een puinhoop zijn.

De meeste plantages in Afrika zijn nog gewoon in blanke handen, maak je geen zorgen. U refereert aan Zimbabwe? Dat zijn geen plantages maar boerderijen.