PDA

Bekijk Volledige Versie : Sniper. (Samengevoegd door R.)



Zwarte Schaap
02-01-04, 18:56
Wist je dat jouw onderschrift gebruikt wordt door het front national en andere racistische xenofobische groepen?


La France est une garce et on s'est fait trahir
Le système voilà ce qui nous pousse à les haïr
La haine c'est ce qui rend nos propos vulgaires
On nique la France sous une tendance de musique populaire
On est d'accord et on se moque des répressions
On se fou de la république et de la liberté d'expression
Faudrait changer les lois et pouvoir voir
Bientôt à l'Élysée des arabes et des noirs au pouvoir

vertaling:

Frankrijk is een teef die men veraden heeft.
Het systeem daar duwt ons om ze te haten.
Het is de haat die onze woorden vulgair maakt.
Men verneukt Frankrijk onder een dekmantel van popmuziek
Men gaat ermee accoord en spot met de repressie
Men heeft schijt aan de republiek en de vrijheid van meningsuiting.
De wetten moeten veranderd worden om te kunnen zien dat
binnenkort de negers en arabieren aan de macht komen in het Elysee

Waterval
02-01-04, 19:01
Dankjewel, ik stond te :jumping: om die gast strafpunten te geven...

Zwarte Schaap
02-01-04, 19:31
Geplaatst door Waterval
Dankjewel, ik stond te :jumping: om die gast strafpunten te geven...

Het is dacht ik een een tekst van de allochtone rapper/groep sniper. De franse racisten gebruiken het dacht ik om de angst bij de autochtone fransen te doen laten toenemen wat ze zogenaamd te wachten staat.

Mijn frans is eigenlijk zeer slecht met enig kunst en vliegwerk heb ik getracht om het te vertalen. Ik moet erbij opmerken dat vooral de laatste 2 zinnen moeilijk in een leesbare zin te vatten waren.

Klik hier voor de gehele tekst: http://www.fn92.net/actua3.html

Mill
02-01-04, 19:37
Geplaatst door Waterval
Dankjewel, ik stond te :jumping: om die gast strafpunten te geven...

Coolest.

Avatar.

Ever.

mark61
02-01-04, 22:31
Wageffe heren. Waterval, dat meen je toch niet serieus? Ik heb het juist een paar dagen geleden met Julien over die tekst gehad omdat ik hem ook niet helemaal begreep. Hij staat juist achter de gedachte dat er (binnenkort?) een 'allo' excusez le mot aan de macht komt, al is ie het niet met alles van die groep eens.

En ZS, het feit dat een organisatie de tekst van een groep misbruikt om mensen bang te maken wil toch absoluut niet zeggen dat die groep/tekst fout is? Het scherpt precies de discussie aan. Die groep vindt dat het hoog tijd is voor 'kleur' (politiek) aan de top, het FN natuurlijk niet. Laat iedereen zich maar uitspreken.

Julien zei trouwens dat 'garce' grap betekent, als ik me het goed herinner, in ieder geval niet wat jij zegt.

Even opnieuw:

La France est une garce et on s'est fait trahir
Le système voilà ce qui nous pousse à les haïr
La haine c'est ce qui rend nos propos vulgaires
On nique la France sous une tendance de musique populaire
On est d'accord et on se moque des répressions
On se fou de la république et de la liberté d'expression
Faudrait changer les lois et pouvoir voir
Bientôt à l'Élysée des arabes et des noirs au pouvoir

Frankrijk is een grap, wij hebben ons laten
Het is het systeem dat ons ertoe aanzet hen te haten
Het is de haat die onze woorden grof maakt
Wij verneuken Frankrijk onder 'dekmantel' van populaire muziek
We vinden het wel prima zo en trekken ons niks aan van de onderdrukking
We hebben schijt aan de republiek en de vrijheid van meningsuiting
We zouden de wet moeten veranderen zodat we binnenkort Arabieren en negers aan de macht zien

Laat het eerst eens vertalen door iemand die echt Frans kent (niet ik), voordat jullie gaan oordelen. Als iets dat DAJJ gezegd zou hebben door Michiel Smit of een malloot wordt gebruikt om angst te zaaien, pleit dat toch niet per definitie tegen die uitspraa? Kwaadwillenden zijn er altijd.

Nah laat Julien het maar uitleggen. Don't jump to conclusions.

Julien
03-01-04, 15:41
Sorry hoor, ik ben 1 dagje weggeweest en kom op maroc.nl en zie dat ik 11 strafpunten heb en dat mn tekst is weggehaald..

van degene die hebben zitten janken + de moderators wil ik nu een vertaling zien van die franse tekst en leg mij dan uit wat daar racistisch aan is.

deze tekst komt juist op voor de Marokkanen in Frankrijk, dat moet jullie toch wel aanspreken??

Ik verwacht dat dit misverstand weer goed wordt gezet.

lennart
03-01-04, 15:47
Zie http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=82473

Julien
03-01-04, 15:49
Geplaatst door Waterval
Dankjewel, ik stond te :jumping: om die gast strafpunten te geven...

Wat ben jij misselijkmakend!! Waarom?? omdat ik "Julien" heet?? Waarom wil je mij persé strafpunten geven? Ben je racist??

en dat noemt zich mod.

heb jij wel enig idee wie Sniper is en wat de tekst inhoudt

850
03-01-04, 15:51
Geplaatst door Julien
Sorry hoor, ik ben 1 dagje weggeweest en kom op maroc.nl en zie dat ik 11 strafpunten heb en dat mn tekst is weggehaald..

van degene die hebben zitten janken + de moderators wil ik nu een vertaling zien van die franse tekst en leg mij dan uit wat daar racistisch aan is.

deze tekst komt juist op voor de Marokkanen in Frankrijk, dat moet jullie toch wel aanspreken??

Ik verwacht dat dit misverstand weer goed wordt gezet.

:haha: Je blijft lachen met die mods :haha:

Puk
03-01-04, 15:52
Geplaatst door Julien
Wat ben jij misselijkmakend!! Waarom?? omdat ik "Julien" heet?? Waarom wil je mij persé strafpunten geven? Ben je racist??

en dat noemt zich mod.

heb jij wel enig idee wie Sniper is en wat de tekst inhoudt

Hoor eens even... jij geeft zomaar je mening!!

Is allemaal okay... maar liever niet op maroc.nl.

Dank u.




Een mening... tssss....

Julien
03-01-04, 15:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wist je dat jouw onderschrift gebruikt wordt door het front national en andere racistische xenofobische groepen?


La France est une garce et on s'est fait trahir
Le système voilà ce qui nous pousse à les haïr
La haine c'est ce qui rend nos propos vulgaires
On nique la France sous une tendance de musique populaire
On est d'accord et on se moque des répressions
On se fou de la république et de la liberté d'expression
Faudrait changer les lois et pouvoir voir
Bientôt à l'Élysée des arabes et des noirs au pouvoir

vertaling:

Frankrijk is een teef die men veraden heeft.
Het systeem daar duwt ons om ze te haten.
Het is de haat die onze woorden vulgair maakt.
Men verneukt Frankrijk onder een dekmantel van popmuziek
Men gaat ermee accoord en spot met de repressie
Men heeft schijt aan de republiek en de vrijheid van meningsuiting.
De wetten moeten veranderd worden om te kunnen zien dat
binnenkort de negers en arabieren aan de macht komen in het Elysee

Zwarte schaap, je hebt er geen reet verstand van. Ik ben anti-Front National, mijn familie is half italiaans dus ook allochtoon in Frankrijk en ik zou nooit een racistische partij ondersteunen.

Heb je wel eerst research gedaan??

Sniper:
Sniper
Sniper est un groupe de hip-hop français composé de quatre lascars : El Tunisiano, Aketo, Black Renega et DJ Boudj. El Tunisiano, originaire de Deuil-la-Barre et membre fondateur du groupe Sniper, intègre à 16 ans, M Group qu'il quitte en 1997 pour rejoindre le collectif Comite de Deuil, dans lequel il rencontre Black Renega, avec ce dernier il fonde Personnalité Suspecte. C'est au Hip-Hop Folies de La Rochelle en 1997 que le groupe s'agrandit avec l'arrivée d'Aketo. Cette scène met fin au groupe Personnalité Suspecte et donne naissance à Sniper. Aketo est aussi originaire de Deuil-la-Barre et intègre à l'âge de 13 ans le Comite de Deuil. M Group lui offre sa 1ère apparition discographique sur le mini album Tu disais quoi?. Black Renega est né à Montfermeil et possède un passé déjà chargé dans le milieu du rap; KDM, Kaotik, Comite, Personnalité Suspecte, où il développe ses facilités pour le ragga hip-hop. Enfin DJ Boudj est originaire de St Denis, commence à mixer dès 1992, notamment pour les soirées Mastergroove. En 2001, ils sortent leur 1er album Du rire aux larmes. Deux ans plus tard, Graver dans la roche sort dans les bacs.

http://www.mcm.net/cm/image/artistes/sniper01.jpg

Dit zijn ze. Lekker blank he!! Sukkel!

Mark61, thanx dat jij de enige bent die het ze wil uitleggen, de rest lult zomaar uit hun nek zonder maar eerst goed gekeken te hebben wat er staat.

En blijkbaar krijg ik geen kans om me eerst te verdedigen op dit forum.
Zeeeeer triest dit.

Royce
03-01-04, 15:56
LOL!

Als ik dit eerder had gezien had ik ut wel tegegehouden. `kken Sniper. Is wel dope shit, Hadden van de zomer `n hit met Diam`s. J`aime pas. Of althans `n remix ervan. Of wellicht dat het gewoon `n underground track was. Enfin, ik spreek geen Frans, maaruh we kenne het gewoon door de vertaalmachine halen. Brb.

Goodnight
03-01-04, 15:56
La France est une garce et on s'est fait trahir
Le système voilà ce qui nous pousse à les haïr
La haine c'est ce qui rend nos propos vulgaires
On nique la France sous une tendance de musique populaire
On est d'accord et on se moque des répressions
On se fou de la république et de la liberté d'expression
Faudrait changer les lois et pouvoir voir
Bientôt à l'Élysée des arabes et des noirs au pouvoir

vertaling:

Frankrijk is een teef die men veraden heeft.
Het systeem daar duwt ons om ze te haten.
Het is de haat die onze woorden vulgair maakt.
Men verneukt Frankrijk onder een dekmantel van popmuziek
Men gaat ermee accoord en spot met de repressie
Men heeft schijt aan de republiek en de vrijheid van meningsuiting.
De wetten moeten veranderd worden om te kunnen zien dat
binnenkort de negers en arabieren aan de macht komen in het Elysee


....inderdaad...het komt voor ons op...
Wat een gezeur zeg van die ZS en Wv

Royce
03-01-04, 15:58
Sjo ff vertaald. Hier are the votes From the PrikkersJury :hihi:


France is a bitchy girl and one was made betray the system here what pushes us to hate them hatred it is what makes our remarks vulgar One screws France under a tendency of popular music One agrees and one makes fun of repressions One insane of the republic and of the freedom of Faudrait expression to change the laws and to be able to see soon with?lysée of Arabic and the blacks to the capacity


Onderstreepte pieces werden overgeslagen door vertaalmakina:D

Puk
03-01-04, 16:00
Ben wel benieuwd of die 11 strafpunten er nu weer af gaan.

Spannend!

:moe:

Royce
03-01-04, 16:00
ff 2 topix samengevoegd door moi, anders krijg je 1 discussie in 3 topix en 34 mensen verdeeld in 4 kampen en 5 topix om 2 meningen te verdedigen. Beter gaan jullie muziek opzetten en hier dansen...:moe:

Royce
03-01-04, 16:01
Geplaatst door Puk
Ben wel benieuwd of die 11 strafpunten er nu weer af gaan.

Spannend!

:moe:

Dat zal moeilUk gaan. Nu ik lees dat hij gedeeltelijk Italiaans is wil ik `m al helemaal straffen... :boogjes:

Puk
03-01-04, 16:02
Geplaatst door Royce
Dat zal moeilUk gaan. Nu ik lees dat hij gedeeltelijk Italiaans is wil ik `m al helemaal straffen... :boogjes:

Dat had Julien beter voor zich kunnen houden.

Dus 11 strafpunten erbij?

Julien
03-01-04, 16:05
Kijk lieverdjes, dit is de discussie die ik met Mark61 een paar dagen geleden had --> het bewijst dat ik er geen kwade bedoelingen mee had!! En het is genoeg bewijs om die strafpunten weg te halen.

quote:
Geplaatst door mark61

Maar wat heb jij nou opeens onderaan je posts hangen? Wie zn tekst is dat?


Status: Offline
(#)
quote:
Geplaatst door Julien
Lyrics van de Franse rapgroep "Sniper" .. ik ben fan van ze, dus vandaar. Begrijp je wat er staat?

Mark61:
Pas tout à fait. Wat is een garce? Voor de rest begrijp ik de tekst wel, maar ook niet. Wie is 'on'? En waarom zou je wetten moeten veranderen om een Arabier of noir in het Elysée te krijgen? En als jij daarvoor bent, waarom mogen ze onderweg naar de top geen hoofddoekje dragen? Oeps verkeerde topic.

Julien:
garce=grap, on=wij

De clue van deze lyrics is dat Frankrijk verandert en dat er ooit een arab/ noir in de elysee zal zitten. ik ben t niet helemaal eens met deze teksten maar ze zijn wel mooi.

sniper is trouwens een rapgroep met marokkaanse/ tunesische jongeren.. sommige liedjes zijn verboden.

Mark61:
Ja nou ja, ik bedoelde wie is die 'wij'. Maar over het algemeen had ik het gelukkig goed begrepen. t Wordt tijd dat Amaliaatje met een Maroc/Turk/... gaat trouwen later. Oprah Winfrey in the White House levert waarschijnlijk ook minder slachtoffers worldwide op. Hoop ik dan toch.


De link is de volgende: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=82174&perpage=15&display=&pagenumber=2

lennart
03-01-04, 16:06
Geplaatst door Puk
Ben wel benieuwd of die 11 strafpunten er nu weer af gaan.

Spannend!

:moe:

Misschien kan beheer ze aan jou geven :)

Ere wie ere toekomt.

Puk
03-01-04, 16:07
Geplaatst door lennart
Misschien kan beheer ze aan jou geven :)

Ere wie ere toekomt.

Ik weet wat beters.

Laat Beheer ze in jouw reet steken! :duivels:

Julien
03-01-04, 16:10
Geplaatst door Royce
Dat zal moeilUk gaan. Nu ik lees dat hij gedeeltelijk Italiaans is wil ik `m al helemaal straffen... :boogjes:

Che cosa? Perché dici cosi putani?!

heheh

Julien
03-01-04, 16:15
Geplaatst door Royce
Sjo ff vertaald. Hier are the votes From the PrikkersJury :hihi:


France is a bitchy girl and one was made betray the system here what pushes us to hate them hatred it is what makes our remarks vulgar One screws France under a tendency of popular music One agrees and one makes fun of repressions One insane of the republic and of the freedom of Faudrait expression to change the laws and to be able to see soon with?lysée of Arabic and the blacks to the capacity


Onderstreepte pieces werden overgeslagen door vertaalmakina:D

Royce, kben ook fan van Sniper.. ben laatst naar hun concert geweest in Stade de France in Paris. Hun laatste single heet "Sans repéres". Hij is meesterlijk mooi en een schritterende tekst.. het is een beetje 2step stijl.

Heb je ook hun nieuwste cd? Sans repéres is echt een tip om te downen op kazaa.

850
03-01-04, 16:15
Geplaatst door Julien
Kijk sukkels,

:D Zulks taalgebruik werkt natuurlijk niet in je voordeel.

:roker: Je eindigt gewoon je post met Je Vous Dis Merde .
Dat snapt de vertaalmachine toch niet.....

Julien
03-01-04, 16:17
Geplaatst door 850
:D Zulks taalgebruik werkt natuurlijk niet in je voordeel.

:roker: Je eindigt gewoon je post met Je Vous Dis Merde .
Dat snapt de vertaalmachine toch niet.....

ach.. kheb gewoon temperament :D :D waarom zou ik me beheersen als ik boos ben..

an3sdej
03-01-04, 16:39
Wordt Julien nu gerehabiliteerd? Strafpunten weg?

Mark
03-01-04, 16:46
Geplaatst door Julien
Kijk sukkels,

Now Waterval is gonna get medieval on your ass.........

Julien
03-01-04, 16:50
Geplaatst door Mark
Now Waterval is gonna get medieval on your ass.........

tis al weer weg dat woordje ;) kwil geen mensen op stang jagen.. maar als iemand mij racistisch noemt vanwege een mooie hiphoptekst vind ik diegene diep van binnen wel een s.....

jullie luisteren zeker nooit Eminem??
zeker alleen maar Frans Bauer of traditionele Arab music

Zwarte Schaap
03-01-04, 16:50
Geplaatst door Julien
Zwarte schaap, je hebt er geen reet verstand van. Ik ben anti-Front National, mijn familie is half italiaans dus ook allochtoon in Frankrijk en ik zou nooit een racistische partij ondersteunen.

Heb je wel eerst research gedaan??

Sniper:
Sniper
Sniper est un groupe de hip-hop français composé de quatre lascars : El Tunisiano, Aketo, Black Renega et DJ Boudj. El Tunisiano, originaire de Deuil-la-Barre et membre fondateur du groupe Sniper, intègre à 16 ans, M Group qu'il quitte en 1997 pour rejoindre le collectif Comite de Deuil, dans lequel il rencontre Black Renega, avec ce dernier il fonde Personnalité Suspecte. C'est au Hip-Hop Folies de La Rochelle en 1997 que le groupe s'agrandit avec l'arrivée d'Aketo. Cette scène met fin au groupe Personnalité Suspecte et donne naissance à Sniper. Aketo est aussi originaire de Deuil-la-Barre et intègre à l'âge de 13 ans le Comite de Deuil. M Group lui offre sa 1ère apparition discographique sur le mini album Tu disais quoi?. Black Renega est né à Montfermeil et possède un passé déjà chargé dans le milieu du rap; KDM, Kaotik, Comite, Personnalité Suspecte, où il développe ses facilités pour le ragga hip-hop. Enfin DJ Boudj est originaire de St Denis, commence à mixer dès 1992, notamment pour les soirées Mastergroove. En 2001, ils sortent leur 1er album Du rire aux larmes. Deux ans plus tard, Graver dans la roche sort dans les bacs.

http://www.mcm.net/cm/image/artistes/sniper01.jpg

Dit zijn ze. Lekker blank he!! Sukkel!

Mark61, thanx dat jij de enige bent die het ze wil uitleggen, de rest lult zomaar uit hun nek zonder maar eerst goed gekeken te hebben wat er staat.

En blijkbaar krijg ik geen kans om me eerst te verdedigen op dit forum.
Zeeeeer triest dit.

He franse slakkenvreter dat je ook pasta en pizza op je menu hebt staan wil niets zeggen ! Het front national is vooral tegen moslims gericht, maar dat terzijde.

Wat een gezeur zeg van die ZS en Wv

Julien
03-01-04, 16:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
He franse slakkenvreter dat je ook pasta en pizza op je menu hebt staan wil niets zeggen ! Het front national is vooral tegen moslims gericht, maar dat terzijde.

Wat een gezeur zeg van die ZS en Wv

racisme!

waar blijven de strafpunten voor ZS?

Mark
03-01-04, 16:55
Geplaatst door Julien
jullie luisteren zeker nooit Eminem??
zeker alleen maar Frans Bauer of traditionele Arab music

nee, dat is ook kut

Zwarte Schaap
03-01-04, 16:57
Geplaatst door Julien
Zwarte schaap, je hebt er geen reet verstand van. Ik ben anti-Front National, mijn familie is half italiaans dus ook allochtoon in Frankrijk en ik zou nooit een racistische partij ondersteunen.

Heb je wel eerst research gedaan??

Sniper:
Sniper
Sniper est un groupe de hip-hop français composé de quatre lascars : El Tunisiano, Aketo, Black Renega et DJ Boudj. El Tunisiano, originaire de Deuil-la-Barre et membre fondateur du groupe Sniper, intègre à 16 ans, M Group qu'il quitte en 1997 pour rejoindre le collectif Comite de Deuil, dans lequel il rencontre Black Renega, avec ce dernier il fonde Personnalité Suspecte. C'est au Hip-Hop Folies de La Rochelle en 1997 que le groupe s'agrandit avec l'arrivée d'Aketo. Cette scène met fin au groupe Personnalité Suspecte et donne naissance à Sniper. Aketo est aussi originaire de Deuil-la-Barre et intègre à l'âge de 13 ans le Comite de Deuil. M Group lui offre sa 1ère apparition discographique sur le mini album Tu disais quoi?. Black Renega est né à Montfermeil et possède un passé déjà chargé dans le milieu du rap; KDM, Kaotik, Comite, Personnalité Suspecte, où il développe ses facilités pour le ragga hip-hop. Enfin DJ Boudj est originaire de St Denis, commence à mixer dès 1992, notamment pour les soirées Mastergroove. En 2001, ils sortent leur 1er album Du rire aux larmes. Deux ans plus tard, Graver dans la roche sort dans les bacs.

http://www.mcm.net/cm/image/artistes/sniper01.jpg

Dit zijn ze. Lekker blank he!! Sukkel!

Mark61, thanx dat jij de enige bent die het ze wil uitleggen, de rest lult zomaar uit hun nek zonder maar eerst goed gekeken te hebben wat er staat.

En blijkbaar krijg ik geen kans om me eerst te verdedigen op dit forum.
Zeeeeer triest dit.

He franse slakkenvreter dat je ook pasta en pizza op je menu hebt staan wil niets zeggen ! Het front national is vooral tegen moslims gericht en niet tegen Italianen, maar dat terzijde.

Het valt mij gewoon op dat vooral racistische/xenofobe groepen dat stukje tekst gebruiken om de autochtonen te waarschuwen/angst opwekken voor de allochtonen. Nogmaals mijn vraag: wist je dat of niet?


Geplaatst door Goodnight
Wat een gezeur zeg van die ZS en Wv Wat was mijn gezeur dan precies?

Julien
03-01-04, 16:59
en daarnaast, ZS.. als je mij een beetje gevolgd had op het forum dan had je kunnen weten dat ik ALTIJD gezegd heb dat ik anti- Front National was.. dus je beschulding is om te kotsen.

Dat ik gezegd heb dat de familie vanb me ma italiaans is, is alleen maar omdat ik wou bewijzen dat ik anders mezelf zou verloochenen.

Ik lach je uit ZS, want jij denkt dat Front National alleen anti-moslim is.
whahahahahaha
weer zo;n bewijs dat sommige moslims in alles een islam-hetze zien.

Front National is TEGEN alle buitenlanders en Joden in Frankrijk.
Ze zijn net zo goed tegen Italianen, Spanjaarden als Moslims en Joden.

FN wil een zuiver Frans ras; blond haar plus blauwe ogen. Terwijl 90% van de Fransen zwart haar heeft en bruine ogen.
Front-national is een racistische partij, niet anti-moslim.

En ander puntje,
Er zijn een aantal prikkers hier waarvan hun signature ook weggehaald is vanwege ongeoorloofde dingen. Die hebben geen strafpunten gekregen, EN IK KRIJG ER GELIJK 9.
ik noem geen namen, moderators weten wel wie ik bedoel.. en bovendien ben ik niet zo'n naaier/ klikspaan als ZS.

mark61
03-01-04, 17:05
Geplaatst door Royce
Sjo ff vertaald. Hier are the votes From the PrikkersJury :hihi:


France is a bitchy girl and one was made betray the system here what pushes us to hate them hatred it is what makes our remarks vulgar One screws France under a tendency of popular music One agrees and one makes fun of repressions One insane of the republic and of the freedom of Faudrait expression to change the laws and to be able to see soon with?lysée of Arabic and the blacks to the capacity

Onderstreepte pieces werden overgeslagen door vertaalmakina:D

Royce, je bent grappig, maar vertaalmachines bestaan niet. 't Ding weet niet eens wat 'faudrait' betekent, zowat het makkelijkste woord van de hele tekst. Alleen mensen kunnen vertalen. Dacht je dat een apparaat weet wat ironie of sarcasme is? Zoals je zelf kan zien is dit gibberish (haal maar door die machine van je). Met zo'n machine kan je alleen gehakt draaien.

Ik begrijp niet dat Waterval op aangeven van iemand die geen Frans kent (zelf kent hij het blijkbaar ook niet) met zulke drastische maatregelen komt aanzetten. Hij zou iemand kunnen raadplegen die Frans kent, of Sniper.

Julien, stuur een email naar Sniper, leg het ze uit en laat ze even in verstaanbaar Arabisch (met doeltreffende krachttermen) uitleggen wat die tekst betekent. Misschien dat het helpt.

Ik heb nog nooit zo'n dom misverstand gezien. Het zou hier wel deze en gene sieren om zijn ongelijk te bekennen. Maar dat is wrschl. teveel gevraagd.

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:06
Geplaatst door Julien
en daarnaast, ZS.. als je mij een beetje gevolgd had op het forum dan had je kunnen weten dat ik ALTIJD gezegd heb dat ik anti- Front National was.. dus je beschulding is om te kotsen.

Dat ik gezegd heb dat de familie vanb me ma italiaans is, is alleen maar omdat ik wou bewijzen dat ik anders mezelf zou verloochenen.

Ik lach je uit ZS, want jij denkt dat Front National alleen anti-moslim is.
whahahahahaha
weer zo;n bewijs dat sommige moslims in alles een islam-hetze zien.

Front National is TEGEN alle buitenlanders en Joden in Frankrijk.
Ze zijn net zo goed tegen Italianen, Spanjaarden als Moslims en Joden.

FN wil een zuiver Frans ras; blond haar plus blauwe ogen. Terwijl 90% van de Fransen zwart haar heeft en bruine ogen.
Front-national is een racistische partij, niet anti-moslim.

En ander puntje,
Er zijn een aantal prikkers hier waarvan hun signature ook weggehaald is vanwege ongeoorloofde dingen. Die hebben geen strafpunten gekregen, EN IK KRIJG ER GELIJK 9.
ik noem geen namen, moderators weten wel wie ik bedoel.. en bovendien ben ik niet zo'n naaier/ klikspaan als ZS.

Ik heb je nergens van beschuldigt. Ik heb je gewoon een simpele vraag gesteld en daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad. Moet ik de vraag voor de derde keer voor je herhalen?



De rest is allemaal blabla waar ik geen zin heb om op in te gaan.

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:13
Geplaatst door Gerrit Jan
En nog racistische uitspraken over Fransen op de koop toe.
Je moet maar durven!!

Wat mot jij nou hollandse kaasvreter?

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:16
Geplaatst door Gerrit Jan
En dat is iemand die zich door mij gediscrimineerd voelde omdat ik hem een kadi noemde. Ik verzeker je dat ze hem ook in Marakech niet moeten!

Het ligt aan je kontext.

freya
03-01-04, 17:18
Geplaatst door Gerrit Jan
En dat is iemand die zich door mij gediscrimineerd voelde omdat ik hem een kadi noemde. Ik verzeker je dat ze hem ook in Marakech niet moeten!

Zit je je nu lekker hier af te reageren GJ?


Zolang het op scheldnivo blijft steken, zit lieve zoete gerritje niet verlegen om een antwoord

850
03-01-04, 17:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wist je dat jouw onderschrift gebruikt wordt door het front national en andere racistische xenofobische groepen?


http://www.fn92.net/images/flamyrigolo.gif

taouanza
03-01-04, 17:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat mot jij nou hollandse kaasvreter?

Sjo Schapie ben je op dreef?:hihi:

mark61
03-01-04, 17:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb je nergens van beschuldigt. Ik heb je gewoon een simpele vraag gesteld en daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad. Moet ik de vraag voor de derde keer voor je herhalen?

De rest is allemaal blabla waar ik geen zin heb om op in te gaan.

Als het die vraag was of hij wel weet dat... daarop heb ik al antwoord gegeven. Als je tegenstander jouw tekst gebruikt voor eigen doeleinden maakt dat jou nog niet verdacht. Ja ik weet het je hebt het mij niet gevraagd, maar met zijn allen abusievelijk over 1 persoon heenvallen tast mijn gevoel voor rechtvaardigheid net zo aan als bij onderwerpen als MarocNLrs in NL of Palestijnen. Er is maar 1 soort `adala.

En niet in willen gaan op gerechtvaardigde repliek is helemaal zwak.

Julien
03-01-04, 17:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb je nergens van beschuldigt. Ik heb je gewoon een simpele vraag gesteld en daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad. Moet ik de vraag voor de derde keer voor je herhalen?



De rest is allemaal blabla waar ik geen zin heb om op in te gaan.

Ik zweer je bij de Franse grondwet, Napoleon, Jeanne d'Arc whatever, dat ik niet wist dat FN deze teksten van Sniper misbruikte!
En ik ben echt serieus ZS!

Ik vind het echt een belediging dat je mij verdenkt van discriminerende uitlatingen, terwijl je zelf het land van mn pa en ma; frankrijk en italie, loopt uit te schelden als "slakkenvreters en pastavreters". maar goed, ik stuur geen klacht naar beheer want ik hou niet van naai-acties.

Sniper is een rapgroep met Marocs en Tunesiers en sommige teksten van hen zijn verboden, maar niet deze tekst. Ze zijn te vergelijken met Eminem, hebben veel sarcasme in hun lyrics. De vertalingen zijn aardig correct, maar ik bedoelde met het plaatsen van deze teksten niemand te beledigen.. tis gewoon 1 van mn favoriete liedjes.

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:28
Geplaatst door taouanza
Sjo Schapie ben je op dreef?:hihi:

...ssst........:hihi:

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:31
Geplaatst door mark61
Als het die vraag was of hij wel weet dat... daarop heb ik al antwoord gegeven. Als je tegenstander jouw tekst gebruikt voor eigen doeleinden maakt dat jou nog niet verdacht. Ja ik weet het je hebt het mij niet gevraagd, maar met zijn allen abusievelijk over 1 persoon heenvallen tast mijn gevoel voor rechtvaardigheid net zo aan als bij onderwerpen als MarocNLrs in NL of Palestijnen. Er is maar 1 soort `adala.

En niet in willen gaan op gerechtvaardigde repliek is helemaal zwak.

Je moet gewoon iets beter lezen mark61. Ik vroeg dus gewoon of hij dat wist meer niet. De verklaring dat anderen daar misbruik van kunnen maken is mij wel bekend vandaar mijn specifieke vraag.

lennart
03-01-04, 17:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je moet gewoon iets beter lezen mark61. Ik vroeg dus gewoon of hij dat wist meer niet. De verklaring dat anderen daar misbruik van kunnen maken is mij wel bekend vandaar mijn specifieke vraag.

Wat zou je er dan van vinden als Julien had geweten dat FN die teksten van Sniper misbruikt voor hun eigen propaganda?

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:42
Geplaatst door Julien
Ik zweer je bij de Franse grondwet, Napoleon, Jeanne d'Arc whatever, dat ik niet wist dat FN deze teksten van Sniper misbruikte!
En ik ben echt serieus ZS! Hmmz..... wat denken jullie lezers zal ik hem geloven of niet? Want een grondwet die hoofdoekjes verbiedt is voor mij niet zo geloofwaardig. Napoleon was gewoon een smerige imperialist die graag andere volkeren knechte. Als je nu GOD aanriep had ik het meteen geweten.


Ik vind het echt een belediging dat je mij verdenkt van discriminerende uitlatingen, terwijl je zelf het land van mn pa en ma; frankrijk en italie, loopt uit te schelden als "slakkenvreters en pastavreters". maar goed, ik stuur geen klacht naar beheer want ik hou niet van naai-acties. Het enige wat je mischien als beledigend zou kunnen opvatten is het woord [ vreter ]. Dat woord heb ik alleen voor jou gebruikt en nergens voor een land of een volk. Dombo, grote ezel !

mark61
03-01-04, 17:43
Hier lees dit stukje forum (http://www.ramdam.com/top/livredor/sniper.htm) maar eens stelletje experts. Wedden dat je er geen klote van begrijpt? Ik ook de helft niet, maar dat mag de pret niet drukken. En ga me niet vertellen dat achter die moslim/a nicks FNers schuil gaan. Ergens wordt zelfs melding gemaakt van de beschuldiging dat Sniper racistisch, want ANTI-FRANS is. Wat weten jullie eigenlijk van de hedendaagse Franse maatschappij, waarin de WITTE jongeren een taal spreken die half Arabisch is. Mocht je in NL willen.
Geef maar toe, jullie zitten zo fout als een kolonist in Ramallah.

psylozette de narbonne, sur Gravé dans la roche (31/12):
Franchement continuez kome ca Blako j te kiffe on é 3 filles pareil ke vous !!! On vous aime vous ete trop chame

meridial abou de 95 (30/12):
sniper ca déchir! 95 val d'oise banlieu nord tonton!!! PS écouté lalbum des ntc c dla bombe!!!

zina de montfermeil (30/12):
sniper sé dla bonbe, chkif tro vos chanson et chtrouve kel st grave réaliste

morgane de guyancourt (30/12):
wé sniper vs ete d bons vs chanté tro bien jkiffe vos chanson

alexia de sedan (30/12):
sniper c tro for continué com ca ca dechire é jsui sur k vs vs sortiré d tt vo pb. jen profite pr dir 1 pti bjr a bb k jm tro vincen amandine é cedric jvs ador

sniper_en_colere de 14 (30/12):
Giles t'es qun con*** va ecouter de la m*** o lieu de critiké il critik pa la france il diz ce ki va pa ***

giles de paris, sur Gravé dans la roche (29/12):
J'aime pas trop! Surtout pour insulter la France !

sabrina de annemasse (29/12):
Sniper c de la bal, pour ce ki dise ke sniper sont raciste des francais ca ne pe pa etre vrais d'une si il serai raciste il n'aurait pa 1 francais ds leur groupe j'en suis sur k il sont raciste des presidents c tout, et en+ leur zik c balaise franchement ils sont super bisous.

girl38 de bourgoin jallieu, sur Gravé dans la roche (29/12):
le groupe est trop bien ! les chanson déchire ! les 2 album nike tou !!!

Marion de Aubigny-Au-Bac (29/12):
Moi perso je kiffe a donf sniper et je trouve ke leur zik elle est trop realiste. Je kiffe surtout blacko et aket. Longue vie au sniper et au rap francais. Nique les skins, le fn et le pen. Vive le 95, val d'oise c'est chez moi meme si j'y habite plus maintenant.

caro de amiens (29/12):
Sniper ça déchire tout!!! Continuez votre nouvelle chanson elle est franchement super!!!

Audrey de paris, sur Gravé dans la roche (29/12):
jaime pas le rap francais jme suis donné la peine d'ecouter vos chansons jé mm verser une larme sur "oh papa". je kiff. continuez et surtout continuez à oser..

houria de bordeaux, sur Du rire aux larmes (29/12):
les sniper c'est un groupe en betom tout leur albums déchir c'est mon groupe préférés je les kif grave ils sont hella et inch allah qu'ils soient encore sur scène dans 10 ans ou pour la vie

Zineb de Sucy, sur Gravé dans la roche (29/12):
sniper déchire trop ils disent que la vérité sur leurs chansons elles défonsent toutes les autres Big Up à Tuni Blacko Aket é bien sur à DJ Bouj Continuez je vous adore!!!

Zwarte Schaap
03-01-04, 17:45
Geplaatst door lennart
Wat zou je er dan van vinden als Julien had geweten dat FN die teksten van Sniper misbruikt voor hun eigen propaganda? Dan zou ik nog niets vinden, ik zou hem dan vraag nummer 2 stellen.

mark61
03-01-04, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je moet gewoon iets beter lezen mark61. Ik vroeg dus gewoon of hij dat wist meer niet. De verklaring dat anderen daar misbruik van kunnen maken is mij wel bekend vandaar mijn specifieke vraag.

Mijn gram betreft ook ten eerste Wv, maar ook jou omdat je een suggestieve, bijna retorische vraag stelde. Suggestie: dat het fout is om een tekst te citeren waar foute mensen misschien mee aan de haal gaan. Als Hudhaifa een 'opruiend' topic plaatst vraag je hem toch ook niet of hij wel weet dat het CIDI daar mee aan de haal gaat? Suggestief ook omdat je een foutieve poging tot vertaling doet die moet bewijzen dat de tekst zelf al fout is. Dat schrijf je misschien, heel slim, niet, maar dat impliceer je wel. Of niet soms?

Julien
03-01-04, 17:54
Geplaatst door mark61
Hier lees dit stukje forum (http://www.ramdam.com/top/livredor/sniper.htm) maar eens stelletje experts. Wedden dat je er geen klote van begrijpt? Ik ook de helft niet, maar dat mag de pret niet drukken. En ga me niet vertellen dat achter die moslim/a nicks FNers schuil gaan. Ergens wordt zelfs melding gemaakt van de beschuldiging dat Sniper racistisch, want ANTI-FRANS is. Wat weten jullie eigenlijk van de hedendaagse Franse maatschappij, waarin de WITTE jongeren een taal spreken die half Arabisch is. Mocht je in NL willen.
Geef maar toe, jullie zitten zo fout als een kolonist in Ramallah.

psylozette de narbonne, sur Gravé dans la roche (31/12):
Franchement continuez kome ca Blako j te kiffe on é 3 filles pareil ke vous !!! On vous aime vous ete trop chame

meridial abou de 95 (30/12):
sniper ca déchir! 95 val d'oise banlieu nord tonton!!! PS écouté lalbum des ntc c dla bombe!!!

zina de montfermeil (30/12):
sniper sé dla bonbe, chkif tro vos chanson et chtrouve kel st grave réaliste

morgane de guyancourt (30/12):
wé sniper vs ete d bons vs chanté tro bien jkiffe vos chanson

alexia de sedan (30/12):
sniper c tro for continué com ca ca dechire é jsui sur k vs vs sortiré d tt vo pb. jen profite pr dir 1 pti bjr a bb k jm tro vincen amandine é cedric jvs ador

sniper_en_colere de 14 (30/12):
Giles t'es qun con*** va ecouter de la m*** o lieu de critiké il critik pa la france il diz ce ki va pa ***

giles de paris, sur Gravé dans la roche (29/12):
J'aime pas trop! Surtout pour insulter la France !

sabrina de annemasse (29/12):
Sniper c de la bal, pour ce ki dise ke sniper sont raciste des francais ca ne pe pa etre vrais d'une si il serai raciste il n'aurait pa 1 francais ds leur groupe j'en suis sur k il sont raciste des presidents c tout, et en+ leur zik c balaise franchement ils sont super bisous.

girl38 de bourgoin jallieu, sur Gravé dans la roche (29/12):
le groupe est trop bien ! les chanson déchire ! les 2 album nike tou !!!

Marion de Aubigny-Au-Bac (29/12):
Moi perso je kiffe a donf sniper et je trouve ke leur zik elle est trop realiste. Je kiffe surtout blacko et aket. Longue vie au sniper et au rap francais. Nique les skins, le fn et le pen. Vive le 95, val d'oise c'est chez moi meme si j'y habite plus maintenant.

caro de amiens (29/12):
Sniper ça déchire tout!!! Continuez votre nouvelle chanson elle est franchement super!!!

Audrey de paris, sur Gravé dans la roche (29/12):
jaime pas le rap francais jme suis donné la peine d'ecouter vos chansons jé mm verser une larme sur "oh papa". je kiff. continuez et surtout continuez à oser..

houria de bordeaux, sur Du rire aux larmes (29/12):
les sniper c'est un groupe en betom tout leur albums déchir c'est mon groupe préférés je les kif grave ils sont hella et inch allah qu'ils soient encore sur scène dans 10 ans ou pour la vie

Zineb de Sucy, sur Gravé dans la roche (29/12):
sniper déchire trop ils disent que la vérité sur leurs chansons elles défonsent toutes les autres Big Up à Tuni Blacko Aket é bien sur à DJ Bouj Continuez je vous adore!!!

Ja maar daarnaast moeten de meeste Marokkanen wel eens van Sniper gehoord hebben en die weten dus ook wel hoe je hun teksten moet uitleggen.

Ik zelf vindt Sniper niet anti-Frans want ze noemen zichzelf "français" en ze vinden zichzelf allochtonen in marokko/ tunesie. Ze bekritiseren alleen de Franse racisten; de politie, FrontNational etc. En daar hebben ze groot gelijk in!
Verder ben ik net als hen voorstander van een veelkleurig Frankrijk, vooral omdat dé Fransman niet bestaat; sommige Fransen zijn blank, sommige getint, sommige blond, sommige zwartharig.

Ik ben het alleen niet eens met de kritiek van Sniper op het hoofddoekjesverbod.

En Mark61, het is inderdaad de laatste tijd een trend in de jongerentaal van het Frans om arabische woordjes te gebruiken.

mark61
03-01-04, 18:00
Geplaatst door Julien
Ja maar daarnaast moeten de meeste Marokkanen wel eens van Sniper gehoord hebben en die weten dus ook wel hoe je hun teksten moet uitleggen.

Nee, want je vergeet de hedendaagse taalbarrière. Dat zie je hier toch juist gebeuren. Als ZS Sniper had gekend was dit allemaal niet gebeurd.


En Mark61, het is inderdaad de laatste tijd een trend in de jongerentaal van het Frans om arabische woordjes te gebruiken.

Al wat langer hoor. Zeker een tijdje niet in de heimat geweest?

Julien
03-01-04, 18:05
Al wat langer hoor. Zeker een tijdje niet in de heimat geweest?

agh heimat, verschrikkelijk woord :cheefbek: hahah.. kwas er nog vorige maand. arabisch heeft altijd invloed gehad in het frans idd.. kijk maar naar woordjes als épinard, indigo, wordjes die beginnen met al- of el-

maar onder jongeren worden ook de laatste tijd veel leenwoorden uit het arabisch gebruikt, soms zelfs meer dan het engels.

Zwarte Schaap
03-01-04, 18:06
Geplaatst door mark61
Mijn gram betreft ook ten eerste Wv, maar ook jou omdat je een suggestieve, bijna retorische vraag stelde. Suggestie: dat het fout is om een tekst te citeren waar foute mensen misschien mee aan de haal gaan. Als Hudhaifa een 'opruiend' topic plaatst vraag je hem toch ook niet of hij wel weet dat het CIDI daar mee aan de haal gaat? Suggestief ook omdat je een foutieve poging tot vertaling doet die moet bewijzen dat de tekst zelf al fout is. Dat schrijf je misschien, heel slim, niet, maar dat impliceer je wel. Of niet soms?

En als je nu tot de foute mensen behoort en daar dat stukje tekst vandaan hebt? Daar ging het mij om.

Verder heb ik duidelijk aangegeven dat mijn frans slecht is, en voor de rest dwaal je af en weet ik niet wat je allemaal bedoelt.

Zwarte Schaap
03-01-04, 18:07
Geplaatst door Gerrit Jan
En jij hebt altijd de goeie context te pakken! Zeker in deze reeks! Jij niet, dat is het probleem.

Zwarte Schaap
03-01-04, 18:10
Geplaatst door Julien

Verder ben ik net als hen voorstander van een veelkleurig Frankrijk, vooral omdat dé Fransman niet bestaat; sommige Fransen zijn blank, sommige getint, sommige blond, sommige zwartharig.

Ik ben het alleen niet eens met de kritiek van Sniper op het hoofddoekjesverbod.

Sommige fransen dragen hoofdoekjes, dat is weer teveel kleur voor frankrijk. Toch?

mark61
03-01-04, 18:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
En als je nu tot de foute mensen behoort en daar dat stukje tekst vandaan hebt? Daar ging het mij om.

Verder heb ik duidelijk aangegeven dat mijn frans slecht is, en voor de rest dwaal je af en weet ik niet wat je allemaal bedoelt.

Dus nu geef je wel toe dat je geen neutrale vraag stelde maar impliceerde dat Julien FN-sympathieën heeft? Wat een kolder. Als Julien niet dezelfde ideeën heeft als jij en ik over Israel vs Palestina bijv. wil dat nog niet zeggen dat hij FN is. Denk eens na. In grijstinten graag. Je weet niet wat ik bedoel maar je reageert er haarscherp op.

Julien
03-01-04, 18:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sommige fransen dragen hoofdoekjes, dat is weer teveel kleur voor frankrijk. Toch?

nu dwaal jij af jongen. maar goed, sommige vrouwen die hoofddoekjes dragen zijn nog witter dan sommige autochtone fransen.. dus ik zie geen kleurverschil.

ontopic; dat er een topic is om mij van onwaarheden te beschuldigen maakt me niet zoveel uit, maar ik zou het wel aardig vinden als men op deze foute beslissing terugkomt.. wat mij betreft is deze bs dan fermé .

en voor de gevoelige mensen hier, zal ik wel een minder controversielere tekst van Sniper uitkiezen; eentje waarin hij zijn vader vereert :) ook erg mooi.

Zwarte Schaap
03-01-04, 18:25
Geplaatst door mark61
Dus nu geef je wel toe dat je geen neutrale vraag stelde maar impliceerde dat Julien FN-sympathieën heeft? Wat een kolder. Als Julien niet dezelfde ideeën heeft als jij en ik over Israel vs Palestina bijv. wil dat nog niet zeggen dat hij FN is. Denk eens na. In grijstinten graag. Je weet niet wat ik bedoel maar je reageert er haarscherp op.

Ik impliceer niets, ik vroeg iets om juist meer achtergrond info te krijgen. Op grond van het antwoord kan ik wat impliceren en verder vragen en dan een eindconclusie trekken.

Overigens is het front-national pas het derde rechts-extremistische site die ik tegenkwam waar het gebruikt werd. Ik wilde eerst naar de eerste site linken maar die was helaas in pdf formaat. Aangezien niet iedereen adobe heeft heb ik maar voor die site van Front national gekozen.

Zwarte Schaap
03-01-04, 18:28
Geplaatst door Julien
nu dwaal jij af jongen. maar goed, sommige vrouwen die hoofddoekjes dragen zijn nog witter dan sommige autochtone fransen.. dus ik zie geen kleurverschil.
Maar toch mogen ze niet overal verschijnen, kennelijk heeft frankrijk wel moeite met dit verschil.

Julien
03-01-04, 18:28
Racistische tekst [-Wv-]

eigenlijk is dit wel echt komisch..

Maroc.nl vindt een tekst racistisch die zegt:

"Marokkanen en zwarten moeten aan de macht in Frankrijk"

dat de wereld nog zo kan veranderen??!! Want door deze tekst racistisch te noemen, concluderen jullie dat de Franse regering alleen maar autochtoon Frans mag zijn.

Verder heb ik ook een keer gezegd dat ik het goed vind dat Sarkozy, minister van BiZa van France, kans maakt om president te worden na Chirac. Hij is nl. moslim.

mark61
03-01-04, 18:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Aangezien niet iedereen adobe heeft heb ik maar voor die site van Front national gekozen.

Adobe ken je gratis downloade. En dat rijmt.

mark61
03-01-04, 18:35
Geplaatst door Julien
"Marokkanen en zwarten moeten aan de macht in Frankrijk"

Lees dat nou nog s. Is dat niet racistisch? :hihi:


Verder heb ik ook een keer gezegd dat ik het goed vind dat Sarkozy, minister van BiZa van France, kans maakt om president te worden na Chirac. Hij is nl. moslim.

Als ik dat forum goed gelezen heb vindt Sniper m ook maar een eikel = gland. (we kunnen voorzichtig met een bijspijkercursus Frans beginnen. Jij bent nog van de generatie die denkt dat alle Westelijke Arabieren met een frans-spreekgen geboren worden.)

Zwarte Schaap
03-01-04, 18:37
Geplaatst door mark61
Adobe ken je gratis downloade. En dat rijmt. Ik heb adobe, anders kon ik het toch niet lezen ! Het gaat me juist om andere lezers, ze moeten direct toegang krijgen zonder eerst iets te moeten downloaden en installeren.

Tomas
03-01-04, 19:30
Tsss... Hoe kan een franse tekst nou racistisch zijn? Dat is toch buitenlands.

freya
03-01-04, 19:32
Geplaatst door Tomas
Tsss... Hoe kan een franse tekst nou racistisch zijn? Dat is toch buitenlands.

Daar is Tomas weer :moe:

leuke vakantie gehad? :strik:

Tomas
03-01-04, 19:35
Geplaatst door freya
Daar is Tomas weer :moe:

Ik heb tenminste vervoer. :roker:



leuke vakantie gehad? :strik:

Was wel ok.

Beetje weinig sneeuw.

freya
03-01-04, 19:49
Geplaatst door Tomas
[B]Ik heb tenminste vervoer. :roker: .



:stomp:



Was wel ok.

Beetje weinig sneeuw

jammer

Julien
03-01-04, 19:51
Geplaatst door Tomas
Ik heb tenminste vervoer. :roker:



Was wel ok.

Beetje weinig sneeuw.

whahahaha eej thomas man volgens mij had je beter in NL kunnen blijven. Hier was wel sneeuw man. Veel zelfs.

Tomas
03-01-04, 19:52
Geplaatst door Julien
whahahaha eej thomas man volgens mij had je beter in NL kunnen blijven. Hier was wel sneeuw man. Veel zelfs.

Ja ik zie het nu nog liggen.

Maar kzie geen reden om in nl te blijven. Of terug te komen. Mis het buitenland nu alweer.

Julien
03-01-04, 21:31
Nou mods.. jullie zijn wel aardig stil nu..
dat terugzetten van die fout hoeft toch niet zo lang te duren?

Jullie zijn er blijbaar wel over eens dat het niet racistisch was, want die tekst is verdwenen.. maar waarom heb ik dan nog steeds 11 strafpunten??

Royce
03-01-04, 21:50
Geplaatst door Julien
Nou mods.. jullie zijn wel aardig stil nu..
dat terugzetten van die fout hoeft toch niet zo lang te duren?

Jullie zijn er blijbaar wel over eens dat het niet racistisch was, want die tekst is verdwenen.. maar waarom heb ik dan nog steeds 11 strafpunten??


Omdat de mods dat niet zelf kunnen doen. Niet genoeg rechten...:( Voel me net Rosa Parks. Zodra unser Admin online is gaat het gefixed worden.

Julien
03-01-04, 21:55
Geplaatst door Royce
Omdat de mods dat niet zelf kunnen doen. Niet genoeg rechten...:( Voel me net Rosa Parks. Zodra unser Admin online is gaat het gefixed worden.

ok thnx ik w8 af..

en de huidige signature is wel goed hoop ik :p

..anders ga ik maar iets engels quoten hoor heheheh

Royce
03-01-04, 22:00
Geplaatst door Julien
ok thnx ik w8 af..

en de huidige signature is wel goed hoop ik :p

..anders ga ik maar iets engels quoten hoor heheheh


Ik vind alles best. Ik had niet op sig gelet van jou. Als ik bietje discussie had gevolgd was er niets gebeurd. Waarom oh Waarom heb ik `n leven :hihi: