PDA

Bekijk Volledige Versie : M.



Timoesh
04-01-04, 00:22
M.

Meld Misdaad Anoniem (kortweg M.) is de landelijke tiplijn waar mensen anoniem informatie kunnen geven over ernstige misdaden. Het gratis nummer 0800-7000 is bereikbaar van 10.00 tot 22.00 uur (7 dagen per week).
Stel: jij weet iets over een misdrijf.
Maar als jij de dader kent
en die dader kent jou ook…
dan is aangifte een dilemma.

Overheid en bedrijfsleven missen hierdoor jaarlijks meer dan 20.000 bruikbare tips.

Daarom is er nu M.





Zou jij je beste vriend/in aangeven indien hij/zij de dader is ?...of niet.

Royce
04-01-04, 00:23
Ik ga niet met criminelen om.

Waterval
04-01-04, 00:28
Grappig dat je hier over begint..... Laatst zag ik een agent een bekeuring uitschrijven..... Het was aan een foutgeparkeerde auto bij mij in de buurt... Hij wist niet hoe de straat heette, omdat het een stuk weg was dat best afgelegen was... Ik zag z'n vragende blik en besefte dat ie dus niet wist hoe die straat heette... Ik heb hem dus verteld hoe die straat heette en ik zeg je....













Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld...

Timoesh
04-01-04, 00:36
Geplaatst door Royce
Ik ga niet met criminelen om.


Royce...hoeft niet perse een crimineeltje te weze....overkomt haast iedereen wel eens dat ie dader wordt ;)


Wv....jij geďntegreerd zijn...{blauw op straat helpen}

mark61
04-01-04, 00:43
Geplaatst door Waterval
Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld...

collaborateur. :hihi: Vroeger moest je tegen zulke lui 'immer gerade aus' zeggen.

En voor de rest....Dial M for Murder.

Joesoef
04-01-04, 00:52
Geplaatst door Waterval
Grappig dat je hier over begint..... Laatst zag ik een agent een bekeuring uitschrijven..... Het was aan een foutgeparkeerde auto bij mij in de buurt... Hij wist niet hoe de straat heette, omdat het een stuk weg was dat best afgelegen was... Ik zag z'n vragende blik en besefte dat ie dus niet wist hoe die straat heette... Ik heb hem dus verteld hoe die straat heette en ik zeg je....



Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld...



Je zei, hoek Nafferstraat/ Snousstraat ????

Orakel
04-01-04, 00:54
Geplaatst door Waterval
Grappig dat je hier over begint..... Laatst zag ik een agent een bekeuring uitschrijven..... Het was aan een foutgeparkeerde auto bij mij in de buurt... Hij wist niet hoe de straat heette, omdat het een stuk weg was dat best afgelegen was... Ik zag z'n vragende blik en besefte dat ie dus niet wist hoe die straat heette... Ik heb hem dus verteld hoe die straat heette en ik zeg je....


Net doen of die auto van jouw is en een grote bek opzetten. Beetje schelden, beetje beledigen en dan vrolijk doorlopen.


Geplaatst door Lalla_fatoes
Meld Misdaad Anoniem (kortweg M.) is de landelijke tiplijn waar mensen anoniem informatie kunnen geven over ernstige misdaden. Het gratis nummer 0800-7000 is bereikbaar van 10.00 tot 22.00 uur (7 dagen per week).
Stel: jij weet iets over een misdrijf.
Maar als jij de dader kent
en die dader kent jou ook…
dan is aangifte een dilemma.

Overheid en bedrijfsleven missen hierdoor jaarlijks meer dan 20.000 bruikbare tips.

Daarom is er nu M.

De M van walgelijk. Verantwordelijkheid begint bij jezelf blaate Balkie en volgens mij bedoelde hij "knap het zelf maar op". Likewise.

000NobelPrizes
04-01-04, 00:59
Geplaatst door Waterval
Grappig dat je hier over begint..... Laatst zag ik een agent een bekeuring uitschrijven..... Het was aan een foutgeparkeerde auto bij mij in de buurt... Hij wist niet hoe de straat heette, omdat het een stuk weg was dat best afgelegen was... Ik zag z'n vragende blik en besefte dat ie dus niet wist hoe die straat heette... Ik heb hem dus verteld hoe die straat heette en ik zeg je....




Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld...

Gut. Was het de Jodenbree?

Waterval
04-01-04, 01:00
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Gut. Was het de Jodenbree?


Nee, Turk..

850
04-01-04, 01:06
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Gut. Was het de Jodenbree?

:lol:






Ik ben met liefde bereid om elke smeris te helpen met het bekeuren van die klere autos.
Mijn droombaan is om wielklemmen vast te maken. Prachtig beroep.

Joesoef
04-01-04, 10:29
Geplaatst door 850
:lol:

Ik ben met liefde bereid om elke smeris te helpen met het bekeuren van die klere autos.
Mijn droombaan is om wielklemmen vast te maken. Prachtig beroep.


5x gezakt, 6x, 7x ?????? :zegniets:

mark61
04-01-04, 11:08
Geplaatst door Joesoef
5x gezakt, 6x, 7x ?????? :zegniets:

...laag zelfbeeld... :melk:

plexus
04-01-04, 11:29
Geplaatst door Lalla_fatoes
M.

Meld Misdaad Anoniem (kortweg M.) is de landelijke tiplijn waar mensen anoniem informatie kunnen geven over ernstige misdaden. Het gratis nummer 0800-7000 is bereikbaar van 10.00 tot 22.00 uur (7 dagen per week).
Stel: jij weet iets over een misdrijf.
Maar als jij de dader kent
en die dader kent jou ook…
dan is aangifte een dilemma.

Overheid en bedrijfsleven missen hierdoor jaarlijks meer dan 20.000 bruikbare tips.

Daarom is er nu M.





Zou jij je beste vriend/in aangeven indien hij/zij de dader is ?...of niet.


http://news.bbc.co.uk/olmedia/1985000/images/_1985456_balk_150.jpg
..heb laatst deze enge man aangegeven.. nu maar afwachten..

mark61
04-01-04, 11:37
Geplaatst door plexus
http://news.bbc.co.uk/olmedia/1985000/images/_1985456_balk_150.jpg
..heb laatst deze enge man aangegeven.. nu maar afwachten..

Toch wel met zn hele criminele organisatie mag ik hopen?

~Panthera~
04-01-04, 11:43
Geplaatst door Lalla_fatoes
M.

Meld Misdaad Anoniem (kortweg M.) is de landelijke tiplijn waar mensen anoniem informatie kunnen geven over ernstige misdaden. Het gratis nummer 0800-7000 is bereikbaar van 10.00 tot 22.00 uur (7 dagen per week).
Stel: jij weet iets over een misdrijf.
Maar als jij de dader kent
en die dader kent jou ook…
dan is aangifte een dilemma.

Overheid en bedrijfsleven missen hierdoor jaarlijks meer dan 20.000 bruikbare tips.

Daarom is er nu M.

Zou jij je beste vriend/in aangeven indien hij/zij de dader is ?...of niet.
----------------------------------


Nee.
Ik geef niemand aan.
Om de doodeenvoudige reden dat ik 1. geen NSB'er ben.
En 2. omdat Bakellende "verantwoordelijkheid" heeft verruild voor "zoek het maar uit".
Hij zoekt het dan ook maar zelf uit.
Bovendien hebben we daar (dacht ik) politie voor, betaald door ook mijn belastinggeld , dus als die het niet kunnen, moeten ze een ander vak kiezen.

mrz
04-01-04, 12:28
Zoiets doe je dus alleen in onwetendheid. En ik ga niet moeilijk doen. Zeg gewoon Mark61, spijt me zeer weet niet wat het precies is maar iets in je staat me totaal niet aan?
Maar dat was al helder geloof ik. En of terecht is tsja dat weet alleen Mark61. :cheefbek:

Goodnight
04-01-04, 12:37
Ik zou wel iemand aangeven als diegene echt iets crimineels heeft gedaan:
tasje geroofd van een oud vrouwtje
een autoruit heeft ingeslagen en radio gestolen...

Ik vind dat soort dingen moet je melden.Kom op zeg, we hebben het dan over criminaliteit.
En dit soort dingen kan iedereen gebeuren....

plexus
04-01-04, 12:42
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------


Nee.
Ik geef niemand aan.
Om de doodeenvoudige reden dat ik 1. geen NSB'er ben.
En 2. omdat Bakellende "verantwoordelijkheid" heeft verruild voor "zoek het maar uit".
Hij zoekt het dan ook maar zelf uit.
Bovendien hebben we daar (dacht ik) politie voor, betaald door ook mijn belastinggeld , dus als die het niet kunnen, moeten ze een ander vak kiezen.

spelbreker! :duivels: