PDA

Bekijk Volledige Versie : Een goede moslim leent niet



jaja
05-01-04, 09:41
Islam / Een goede moslim leent niet
door Mohamed Ajouaou
Trouw, 2004-01-05

Hier stond een lezenswaardig verhaaltje van Mohamed Ajouaou, maar als je het wilt lezen zul je Trouw moeten lezen, of mogelijk een bundeling van columns van meneer Mohamed Ajouaou. Ik mag ze hier namelijk niet aan jullie doorgeven. Te geheim ...

freya
05-01-04, 09:46
Oh oh dit vind meneer Ajouaou niet leuk!

zie hier: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=73137&highlight=Mohamed+Ajouaou

Dir artikel van hem bevestigd wel mijn mening dat hij een zeikerd is :moe:

jaja
05-01-04, 09:54
Geplaatst door freya
Oh oh dit vind meneer Ajouaou niet leuk!

zie hier: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=73137&highlight=Mohamed+Ajouaou

Dir artikel van hem bevestigd wel mijn mening dat hij een zeikerd is :moe: sorry ... zal het even weg halen ...

freya
05-01-04, 10:44
Geplaatst door jaja
Islam / Een goede moslim leent niet
door Mohamed Ajouaou
Trouw, 2004-01-05

Hier stond een lezenswaardig verhaaltje van Mohamed Ajouaou, maar als je het wilt lezen zul je Trouw moeten lezen, of mogelijk een bundeling van columns van meneer Mohamed Ajouaou. Ik mag ze hier namelijk niet aan jullie doorgeven. Te geheim ...

:hihi:

an3sdej
05-01-04, 10:49
Ik heb het stuk gelezen. Beleggen mag wel, rente betalen of vangen niet.
Al beleg je in de meest ergerlijke zaken, bedrijven die bijv. aan uitbuiting doen op wat voor gebied is daar geen enkel beletsel voor buiten het eigen geweten. Maar rente betalen voor een hypotheek aan bijv. een pensioenfonds mag niet.

Hoe inconsequent kunnen religieuse dogma's zijn. En hoe lang trappen goedgelovige mensen daar nog in?

De schrijver is theoloog, en stelt deze gang van zaken goed aan de kaak.

Jonas lcf
21-01-04, 00:37
populistische actie van het beheer om zo'n persoonlijke opmontering hier te gaan plaatsen. Hij heeft het recht om voor zijn rechten op te komen wanneer een forum zijn teksten letterlijk en figuurlijk verkracht.

wat een onsmakelijk gedrag! Opdoeken deze site!!!

Waterval
21-01-04, 07:22
Geplaatst door Jonas lcf
populistische actie van het beheer om zo'n persoonlijke opmontering hier te gaan plaatsen. Hij heeft het recht om voor zijn rechten op te komen wanneer een forum zijn teksten letterlijk en figuurlijk verkracht.

wat een onsmakelijk gedrag! Opdoeken deze site!!!


Doek jezelf maar lekker op... Gooi deze site gewoon uit je belevingswereldje, dan bestaat ie ook niet meer.




:blauwkus:

freya
21-01-04, 07:41
Geplaatst door Jonas lcf
populistische actie van het beheer om zo'n persoonlijke opmontering hier te gaan plaatsen. Hij heeft het recht om voor zijn rechten op te komen wanneer een forum zijn teksten letterlijk en figuurlijk verkracht.

wat een onsmakelijk gedrag! Opdoeken deze site!!!

Spuit 11 komt ff kijken en geeft ook een straaltje water :moe:

Hoe heb je dit bericht uberhaubt gevonden in het archief? :eek:
Om er vervolgens een commentaar op te geven dat nergens op slaat
Heel knap :duim:



Dhr Ajouaou heeft er zelf bezwaar tegen dat zijn teksten hier geplaatst worden :kwaad: