PDA

Bekijk Volledige Versie : MOkRo-LoVe



ZbaqZbaq
06-01-04, 17:57
Soldaat laat bruid 24 jaar wachten
Bron: Reuters

Na 24 jaren verloving is een Marokkaanse soldaat dan toch eindelijk met zijn grote liefde getrouwd. Een lange tijd, maar hij had een excuus: hij zat al die tijd vast in een cel, diep in de Sahara-woestijn.

"Ik was ervan overtuigd dat ze op me zou wachten. Ik had een blind vertrouwen in haar," vertelde Abderrahim op de staatstelevisie. Hij werd in 1979 door guerillastrijders gevangengenomen, tijdens een oorlog over de zeggenschap in het westelijke deel van de Sahara, en werd in november tezamen met 300 van de 900 overgebleven gevangenen door zijn bewakers vrijgelaten.

Abderrahim spoedde zich meteen naar huis om met zijn vriendin te trouwen. Ze wist dat hij gevangen zat, maar had al zes jaar geen levensteken meer van hem vernomen. Toch had ze al die tijd op hem zitten wachten. En zij leefden, naar wij hopen, nog lang en gelukkig...

taouanza
06-01-04, 21:26
Ik ken nog een geval van Mokro-love.

Er was eens een man getrouwd met een Nederlands vrouw en had daar kinderen mee.
Hij deed goede zaken in je raad het nooit.
Zijn kinderen groeiden op en zijn vrouw werd oud.
Dus werd het tijd voor een kersverse nieuwe exemplaar.
Een studente van 17 jaar uit Marokko.
Bij terugkomst werd de kersverse bruidegom gearresteerd en moest drie jaar zitten voor zijn goede handel in jeweetwel.
Kun je het voorstellen je bent 17 getrouwd met een ouwe knar die kinderen heeft die ouder zijn dan jij. Die zijn brood op een bedenkelijke manier verdient.En als het niet allemaal genoeg was kan je voorlopig de eerste drie jaar niet naar Nederland.
Nou wat doe je dan?
Je wacht geduldig op je ouwe drugsdealer tot hij vrijkomt.
Leuk voor je vriendinnen: Waar is je man? In de gevangenis.
Maar goed aan alles komt een eind.Zo ook aan de gevangenschap van onze bovenbeste man.
Die ging naar Marokko en ging maar scheiden van zijn inmiddels 20 jarige bruid.
Waarom?
Omdat volgens de sharia een huwelijk ongeldig is als man en vrouw meer dan 6 maanden uit elkaar zijn.
Omdat hij zijn vrouw niet vertrouwde dat ze trouw op hem zou wachten.
Zij is natuurlijk de schuldige in dit geval, dat spreekt voor zich.

Waarom moet uitgerekend zo'n zak aan de sharia denken??
Een meisje van 17 beroven van haar jeugd en maagdelijkheid en dan moet zo'n geniale smoes komen.

Al die mannen die hun vrouwen verlaten en jaren en jaren laten verrekken roepen: ik heb recht op vier vrouwen.Ik kan doen wat ik wil.
En de wet laat het toe.

En dan komt zo'n held met de sharia.


Hoe mensen kunnen leven met zichzelf.:jammer:

taouanza
06-01-04, 21:34
Geplaatst door Marruecos
Ja ja...en wie moet het weer verpesten?!!! :fuckit2:




























Juist ja, die klote-dealer! :ergleuk:


Ben je weer aan het vervelen?:strik:

Zwarte Schaap
06-01-04, 21:44
Geplaatst door taouanza
Ik ken nog een geval van Mokro-love.

Waarom moet uitgerekend zo'n zak aan de sharia denken??
Een meisje van 17 beroven van haar jeugd en maagdelijkheid en dan moet zo'n geniale smoes komen.
Los van dat monster,

Sorry dat ik het zeg, maar die kutwijven moeten eens een keer voor trots en eer kiezen in plaats van het geld.

taouanza
06-01-04, 21:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Los van dat monster,

Sorry dat ik het zeg, maar die kutwijven moeten eens een keer voor trots en eer kiezen in plaats van het geld.

Ja hoor die wijven hebben het weer gedaan.
Bedankt voor je inbreng!:moe:

jaja
06-01-04, 21:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Los van dat monster,

Sorry dat ik het zeg, maar die kutwijven moeten eens een keer voor trots en eer kiezen in plaats van het geld. .. ik herinner me een andere thread waarin je je er over verbaasde dat mensen jou niet als "vrouw-vriendelijk" omschreven ... vreemd he?? :rolleyes:

Zwarte Schaap
06-01-04, 21:54
Geplaatst door taouanza
Ja hoor die wijven hebben het weer gedaan.
Bedankt voor je inbreng!:moe: De rijkere heren wordt het wel al te makkelijk gemaakt. What the fuck kiest een 17 jarige voor een halve opa? Honger? Het wordt eens tijd dat de dames ook eens hun verantwoordelijkheid nemen.

Zwarte Schaap
06-01-04, 21:56
Geplaatst door Marruecos
:haha:

Je bedoelt --> "Sorry dat ik het zeg, maar die kutwijven moeten eens een keer voor een Zwarteschaap en eer kiezen in plaats van het geld. " Ik zou van mezelf walgen als ik zulke streken zou uithalen. Mijn geweten zou me niet met rust laten.

Zwarte Schaap
06-01-04, 21:59
Geplaatst door jaja
.. ik herinner me een andere thread waarin je je er over verbaasde dat mensen jou niet als "vrouw-vriendelijk" omschreven ... vreemd he?? :rolleyes:

Ga maar ergens anders een puntje scoren, ik weet wie ik ben en wat ik zeg.

T.A.F.K.A.Z
06-01-04, 22:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Los van dat monster,

Sorry dat ik het zeg, maar die kutwijven moeten eens een keer voor trots en eer kiezen in plaats van het geld.

Zo ken ik je weer ZS!

Orakel
06-01-04, 22:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
De rijkere heren wordt het wel al te makkelijk gemaakt. What the fuck kiest een 17 jarige voor een halve opa? Honger? Het wordt eens tijd dat de dames ook eens hun verantwoordelijkheid nemen.

:fpetaf:

taouanza
07-01-04, 08:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
De rijkere heren wordt het wel al te makkelijk gemaakt. What the fuck kiest een 17 jarige voor een halve opa? Honger? Het wordt eens tijd dat de dames ook eens hun verantwoordelijkheid nemen.


Zolangn jij haar omstandigheden niet kent kan je daar niet over oordelen. Je weet zelf hoe de situatie in Marokko is. Daarom zit je hier weet je nog?
Maar daar ging het mij helemaal niet om en ook typisch dat je daar niet op reageert.: Het ging mij om dat zo'n onmens die zijn hele leven doet wat God verboden heeft opeens zich bedenkt dat er zoiets als de Sharia bestaat wanneer het hem uitkomt.

Als iedereen zich aan de shara hield hadden de vrouwen in Marokko het stukken gemakkelijker.Maar zo'n zak denkt eraan wanneer hij het tegen zijn vrouw kan gebruiken. Waarom haalt hij de Sharia erbij?
Wat zegt de Sharia over zijn drugshandel?
Waarom hoor je hem daar niet over?

Zwarte Schaap
07-01-04, 09:00
Geplaatst door taouanza
Zolang jij haar omstandigheden niet kent kan je daar niet over oordelen. Je weet zelf hoe de situatie in Marokko is. Daarom zit je hier weet je nog?
Maar daar ging het mij helemaal niet om en ook typisch dat je daar niet op reageert.: Het ging mij om dat zo'n onmens die zijn hele leven doet wat God verboden heeft opeens zich bedenkt dat er zoiets als de Sharia bestaat wanneer het hem uitkomt.

Als iedereen zich aan de shara hield hadden de vrouwen in Marokko het stukken gemakkelijker.Maar zo'n zak denkt eraan wanneer hij het tegen zijn vrouw kan gebruiken. Waarom haalt hij de Sharia erbij?
Wat zegt de Sharia over zijn drugshandel?
Waarom hoor je hem daar niet over?

Ik noemde die man niet voor niets een monster.

Het stoort mij dat er alleen een beeld wordt geschetst alsof de Marokkaanse dames alleen slachtoffers zijn alsof ze geen inbreng hebben in de gebeurtenissen in hun leven, alsof er alleen een passieve rol voor ze is weggelegd.

taouanza
07-01-04, 09:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik noemde die man niet voor niets een monster.

Het stoort mij dat er alleen een beeld wordt geschetst alsof de Marokkaanse dames alleen slachtoffers zijn alsof ze geen inbreng hebben in de gebeurtenissen in hun leven, alsof er alleen een passieve rol voor ze is weggelegd.


Ja je noemde hem en monster en ging er verder niet op in.

En wat kunnen ze doen als de wet alleen tegen hun gebruikt kan worden?
Ik denk dat het meisje in dit geval, wat haar motivaties ook waren, wel genoeg is gestraft vind je niet?

Zwarte Schaap
07-01-04, 09:14
Geplaatst door taouanza
Ja je noemde hem en monster en ging er verder niet op in.

En wat kunnen ze doen als de wet alleen tegen hun gebruikt kan worden?
Ik denk dat het meisje in dit geval, wat haar motivaties ook waren, wel genoeg is gestraft vind je niet?

De sukkel is zo overduidelijk slecht dat ik geen woorden meer aan hem wens te besteden.

Voor de rest ken ik de juridische ins en outs niet om daar wat over te kunnen zeggen. En ja het meisje is wel genoeg gestraft, daar heb ik niet zoveel meer aan toe te voegen.

taouanza
07-01-04, 09:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
De sukkel is zo overduidelijk slecht dat ik geen woorden meer aan hem wens te besteden.

Voor de rest ken ik de juridische ins en outs niet om daar wat over te kunnen zeggen. En ja het meisje is wel genoeg gestraft, daar heb ik niet zoveel meer aan toe te voegen.


Mischien zou je in de jurdische ins en outs moeten verdiepen en natuurlijk wat het in de praktijk inhoudt.

Zwarte Schaap
07-01-04, 09:33
Geplaatst door taouanza
Mischien zou je in de jurdische ins en outs moeten verdiepen en natuurlijk wat het in de praktijk inhoudt. Ja en dan? Dat ontslaat de dames heus niet van hun verantwoordelijkheid om een juiste huwelijkskeuze te maken. Trouw geen oude zak om zijn geld.

taouanza
07-01-04, 09:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja en dan? Dat ontslaat de dames heus niet van hun verantwoordelijkheid om een juiste huwelijkskeuze te maken. Trouw geen oude zak om zijn geld.

Heb je weleens van uithuwelijken gehoord?
Dit zijn dingen die vrouwen overkomen die ook gewoon op de normale manier zijn getrouwd.
Wou je suggeren dat het niet zo erg was als het een jonge man was met een normaal beroep?

Je begrijpt echt niet waar het hier om gaat?:mad:

En weet je trouwens hoe vrouwen worden genoemd die opkomen voor vrouwenrechten?

taouanza
07-01-04, 09:42
Ik vind het trouwens wel slap van je: Over bijna alles op de wereld kom jij altijd aanzetten met hele lappen tekst en over de situatie van Marokkaanse vrouwen kom je niet verder dan ;Ja en dan?


:jammer:

Zwarte Schaap
07-01-04, 09:44
Geplaatst door taouanza
Heb je weleens van uithuwelijken gehoord?
Dit zijn dingen die vrouwen overkomen die ook gewoon op de normale manier zijn getrouwd.
Wou je suggeren dat het niet zo erg was als het een jonge man was met een normaal beroep?

Je begrijpt echt niet waar het hier om gaat?:mad:

En weet je trouwens hoe vrouwen worden genoemd die opkomen voor vrouwenrechten?

Kijk ik ken de ins en outs niet van dat huwelijk, maar ik weet wel dat uithuwelijken tegen de Islam is.

Heleboel zaken overkomen niet alleen vrouwen maar ook mannen, nogmaals dat gezeur dat vrouwen alleen slachtoffers zijn wens ik achter me te laten, ook vrouwen kunnen er wat van.

En ik weet heus wel waar het omgaat. Mevrouw dacht haar bedje gespreid te hebben door een oude zak me geld te huwen.

Ik heb er nu genoeg over gezegd, jammer dat zo een mooie topic uiteindelijk deze draai heeft gekregen.

Zwarte Schaap
07-01-04, 09:46
Geplaatst door taouanza
Ik vind het trouwens wel slap van je: Over bijna alles op de wereld kom jij altijd aanzetten met hele lappen tekst en over de situatie van Marokkaanse vrouwen kom je niet verder dan ;Ja en dan?


:jammer:

Wat valt er dan over te zeggen? Ik benijd de man gewoon die zo een vrouw getroffen heeft die 24 jaar lang op hem wacht. Ik vind de man ook een coole gast dat hij niet een jonge dame neemt die hem wel kinderen kan schenken, maar gewoon zijn afspraak nakomt met zijn verloofde.

Jammer dat je er een andere draai aan gegeven hebt.

taouanza
07-01-04, 09:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kijk ik ken de ins en outs niet van dat huwelijk, maar ik weet wel dat uithuwelijken tegen de Islam is.

Heleboel zaken overkomen niet alleen vrouwen maar ook mannen, nogmaals dat gezeur dat vrouwen alleen slachtoffers zijn wens ik achter me te laten, ook vrouwen kunnen er wat van.

En ik weet heus wel waar het omgaat. Mevrouw dacht haar bedje gespreid te hebben door een oude zak me geld te huwen.

Ik heb er nu genoeg over gezegd, jammer dat zo een mooie topic uiteindelijk deze draai heeft gekregen.


Oh vertel eens over je mannelijke slachtoffers?:rolleyes:
Je bedoelt zeker als ze hier was gekomen en na een paar jaar ervandoor was gegaan zeker? Dan was haar man slachtoffer?:moe:

taouanza
07-01-04, 09:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat valt er dan over te zeggen? Ik benijd de man gewoon die zo een vrouw getroffen heeft die 24 jaar lang op hem wacht. Ik vind de man ook een coole gast dat hij niet een jonge dame neemt die hem wel kinderen kan schenken, maar gewoon zijn afspraak nakomt met zijn verloofde.

Jammer dat je er een andere draai aan gegeven hebt.


Ben je nu slachtoffer van mij?:rolleyes:

Oh wat ben ik toch een slechte vrouw zeg!Foei!:moe:

Zwarte Schaap
07-01-04, 10:08
Geplaatst door taouanza
Ben je nu slachtoffer van mij?:rolleyes:

Oh wat ben ik toch een slechte vrouw zeg!Foei!:moe:

Nee hoor ik voel me helemaal geen slachtoffer van jou en ik vind je helemaal niet slecht of zo, integendeel !

000NobelPrizes
07-01-04, 10:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat valt er dan over te zeggen? Ik benijd de man gewoon die zo een vrouw getroffen heeft die 24 jaar lang op hem wacht. Ik vind de man ook een coole gast dat hij niet een jonge dame neemt die hem wel kinderen kan schenken, maar gewoon zijn afspraak nakomt met zijn verloofde.

Jammer dat je er een andere draai aan gegeven hebt.

Wat voor draai jij er nu aan geeft, is nogal weird. Het komt blijkbaar nergens in je hoofd op dat deze man en vrouw voor de verandering eens echt verliefd kunnen zijn.
Zoals jij het hier stelt, is het huwelijk voor jou slechts een verbond waar je kinderen mee produceert, want 'hij komt zijn afspraak na met een verloofde die hem geen kinderen meer kan schenken'.
Niet dat me dat van jou verbaast, overigens.

Zwarte Schaap
07-01-04, 10:32
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wat voor draai jij er nu aan geeft, is nogal weird. Het komt blijkbaar nergens in je hoofd op dat deze man en vrouw voor de verandering eens echt verliefd kunnen zijn.
Zoals jij het hier stelt, is het huwelijk voor jou slechts een verbond waar je kinderen mee produceert, want 'hij komt zijn afspraak na met een verloofde die hem geen kinderen meer kan schenken'.
Niet dat me dat van jou verbaast, overigens.

Heb ik net andries achter de rug, komt dat mormel van een 151 kippen weer om de hoek kijken.

Ja ik deug niet, ben door en door slecht en snap niets van de liefde. Oke, is het nu goed genoeg?

oow ja het belang om kinderen te hebben kun jij niet natuurlijk niet snappen aangezien jij natuurlijk al verzekerd bent van een oude dags voorziening.

000NobelPrizes
07-01-04, 10:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb ik net andries achter de rug, komt dat mormel van een 151 kippen weer om de hoek kijken.

Ja ik deug niet, ben door en door slecht en snap niets van de liefde. Oke, is het nu goed genoeg?

oow ja het belang om kinderen te hebben kun jij niet natuurlijk niet snappen aangezien jij natuurlijk al verzekerd bent van een oude dags voorziening.

Het 151 mormel zag toe hoe jij een lawine aan retoriek op taouanza losliet. En als ik door je paternalistische prietpraat heenprik, kruip je weer in je slachtofferrol (mocht je daar ooit al uit zijn gevallen).

Dus kinderen zijn nu opeens weer pensioenpremies, volgens jou. Voor dat doeleinde worden ze geproduceerd? Klinkt erg zakelijk, alhoewel ik vermoed dat je voor de periode tussen hun geboorte en de oudedagsvoorziening een braaf, vroom leven vol onthouding in de planning hebt waaruit ze dagelijks veel vreugde en geluk kunnen putten.

Zwarte Schaap
07-01-04, 14:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Het 151 mormel zag toe hoe jij een lawine aan retoriek op taouanza losliet. En als ik door je paternalistische prietpraat heenprik, kruip je weer in je slachtofferrol (mocht je daar ooit al uit zijn gevallen).

Dus kinderen zijn nu opeens weer pensioenpremies, volgens jou. Voor dat doeleinde worden ze geproduceerd? Klinkt erg zakelijk, alhoewel ik vermoed dat je voor de periode tussen hun geboorte en de oudedagsvoorziening een braaf, vroom leven vol onthouding in de planning hebt waaruit ze dagelijks veel vreugde en geluk kunnen putten.

Alsof taouanza op je hulp staat te wachten en alsof ik en taouanza zo sterk van mening verschillen.

Mischien besef je niet waar je leeft en ben je je verbondenheid met de natuur kwijt, maar in de rest van de wereld zijn nakomelingen een onmisbare oude dagsvoorziening.

Jij zult ze niet helpen als ze oud en hulpeloos om hulp verlegen staan, want het zijn toch maar profiteurs die het aan zichzelf te danken hebben.

000NobelPrizes
07-01-04, 15:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alsof taouanza op je hulp staat te wachten en alsof ik en taouanza zo sterk van mening verschillen.

Mischien besef je niet waar je leeft en ben je je verbondenheid met de natuur kwijt, maar in de rest van de wereld zijn nakomelingen een onmisbare oude dagsvoorziening.

Jij zult ze niet helpen als ze oud en hulpeloos om hulp verlegen staan, want het zijn toch maar profiteurs die het aan zichzelf te danken hebben.

lk denk eerder dat jij geen idee hebt waar je leeft.
Sterker nog, ik zou bijna gaan vermoeden dat er eigenlijk een jolige hedonist achter Schaap schuilt, die er plezier in heeft om de oubolligste, conservatiefste citaten neer te kwakken zodat mensen gaan reageren.

Zwarte Schaap
07-01-04, 15:33
Geplaatst door 151 NobelPrizes
lk denk eerder dat jij geen idee hebt waar je leeft.
Sterker nog, ik zou bijna gaan vermoeden dat er eigenlijk een jolige hedonist achter Schaap schuilt, die er plezier in heeft om de oubolligste, conservatiefste citaten neer te kwakken zodat mensen gaan reageren.

Was dat alles wat je te vertellen hebt? Je begon zo daadkrachtig maar binnen 2 reakties ben je al weer uitgeblust.

000NobelPrizes
07-01-04, 15:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Was dat alles wat je te vertellen hebt? Je begon zo daadkrachtig maar binnen 2 reakties ben je al weer uitgeblust.

Oh, als je je nog verder te kijk wilt zetten als macho-idioot, wil ik best nog wel doorgaan.
Maar als je het niet erg vind, ga ik nu weer even wat AOW-geld verdienen voor onze ouderen.

lennart
07-01-04, 15:40
Geplaatst door taouanza
Ik ken nog een geval van Mokro-love.

Er was eens een man getrouwd met een Nederlands vrouw en had daar kinderen mee.
Hij deed goede zaken in je raad het nooit.
Zijn kinderen groeiden op en zijn vrouw werd oud.
Dus werd het tijd voor een kersverse nieuwe exemplaar.
Een studente van 17 jaar uit Marokko.
Bij terugkomst werd de kersverse bruidegom gearresteerd en moest drie jaar zitten voor zijn goede handel in jeweetwel.
Kun je het voorstellen je bent 17 getrouwd met een ouwe knar die kinderen heeft die ouder zijn dan jij. Die zijn brood op een bedenkelijke manier verdient.En als het niet allemaal genoeg was kan je voorlopig de eerste drie jaar niet naar Nederland.
Nou wat doe je dan?
Je wacht geduldig op je ouwe drugsdealer tot hij vrijkomt.
Leuk voor je vriendinnen: Waar is je man? In de gevangenis.
Maar goed aan alles komt een eind.Zo ook aan de gevangenschap van onze bovenbeste man.
Die ging naar Marokko en ging maar scheiden van zijn inmiddels 20 jarige bruid.
Waarom?
Omdat volgens de sharia een huwelijk ongeldig is als man en vrouw meer dan 6 maanden uit elkaar zijn.
Omdat hij zijn vrouw niet vertrouwde dat ze trouw op hem zou wachten.
Zij is natuurlijk de schuldige in dit geval, dat spreekt voor zich.

Waarom moet uitgerekend zo'n zak aan de sharia denken??
Een meisje van 17 beroven van haar jeugd en maagdelijkheid en dan moet zo'n geniale smoes komen.

Al die mannen die hun vrouwen verlaten en jaren en jaren laten verrekken roepen: ik heb recht op vier vrouwen.Ik kan doen wat ik wil.
En de wet laat het toe.

En dan komt zo'n held met de sharia.


Hoe mensen kunnen leven met zichzelf.:jammer:

Waarom trouwt dat meisje in hemelsnaam met die gast?

Zwarte Schaap
07-01-04, 15:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh, als je je nog verder te kijk wilt zetten als macho-idioot, wil ik best nog wel doorgaan.
Maar als je het niet erg vind, ga ik nu weer even wat AOW-geld verdienen voor onze ouderen. Kom maar op zou ik zeggen, Ik sta klaar voor je. Ik ben al vanaf 9 uur al bezig met geld voor de aow te verdienen, en met mij miljoenen dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Of had je er een speciale bedoeling mee dat je dat meedeelde?

000NobelPrizes
07-01-04, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kom maar op zou ik zeggen, Ik sta klaar voor je.

Nou, blijf voorlopig maar op je plek. Ik kom wel weer 's bij je terug als ik er zin in heb.

taouanza
07-01-04, 17:48
Geplaatst door lennart
Waarom trouwt dat meisje in hemelsnaam met die gast?

Geen idee.
Mischien was ze op zijn geld uit.
Mischien om de oude dagvoorziening voor haar ouders veilig te stellen.

Orakel
07-01-04, 22:08
Geplaatst door Zwarte Schaap

Ik heb er nu genoeg over gezegd, jammer dat zo een mooie topic uiteindelijk deze draai heeft gekregen.

Laten we es proberen het een andere wending te gevn, want ik kan me wel vinden in je opmerkingen, voorzover ik ze goed begrepen heb.
Ben het helemaal met je eens dat vrouwen een betere en verantwoordere keus moeten maken als het gaat om hun huwelijkspartner. Niet een keus op basis van gouden bergen die de man of de toekomst wellicht belooft.

Is voor mij makkelijk kletsen, omdat de dames uit Marokko schijnbaar hun situatie aldaar willen ontvluchten maar dat lijkt mij een verkeerde basis voor een huwelijk.

Maar ik zie die verkeerde keuzes ook hier in Nederland.
Jonge meiden, die zowel qua uiterlijk als qua karakter de poolster doen verbleken, goed opgeleid zijn, integere meiden, etc, die uit wanhoop of noodzaak een second-best-keuze maken m.b.t. hun levenspartner.

Ze willen de jongens uit Nederland niet en halen er 1 uit Marokko, sommigen willen zowel die uit Marokko als uit Nederland niet of de keuzemogelijkheden hier bevallen ze niet, mar "jah, je moet toch wat".

Nee, dat moet je helemaal niet. Houd als vouw dan de poot stijf en neem geen genoegen met een partner waar je het eigenlijk niet mee ziet zitten.

Eenzelfde verhaal doet zich overigens ook bij de heren voor.

~Panthera~
07-01-04, 22:21
Ligt het aan mij of mis ik nu het woord LIEFDE in dit alles ? :rolleyes:

Orakel
07-01-04, 22:44
Geplaatst door ~Panthera~
Ligt het aan mij of mis ik nu het woord LIEFDE in dit alles ? :rolleyes:

:D Daar is de hele topic wel mee begonnen.

~Panthera~
07-01-04, 23:39
Geplaatst door Orakel
:D Daar is de hele topic wel mee begonnen.
---------------------

Hijsfijn :D Dan eindigt het hier ook mee.


Truste allemaal :slapen:

850
08-01-04, 00:27
Geplaatst door ~Panthera~
Ligt het aan mij of mis ik nu het woord LIEFDE in dit alles ? :rolleyes:

:roker: Wake up baby! Liefde bestaat niet.