PDA

Bekijk Volledige Versie : Canada gaat nog verder dan hoofddoek verbod!



Tomas
06-01-04, 21:01
Canadese scholen verbieden sneeuwballen gooien

Uitgegeven: 6 januari 2004 20:43

TORONTO - De scholen in de Canadese stad Toronto tolereren niet langer dat leerlingen op het schoolterrein sneeuwballengevechten houden. Zij vinden dat te gewelddadig en te gevaarlijk. De onderwijsinstellingen moedigen de scholieren aan zich op vreedzamer activiteiten te storten, zoals het bouwen van sneeuwforten of sleetje rijden.

Een woordvoerder van de onderwijsinspectie van Toronto zei dinsdag: "Wij moedigen mensen niet aan dingen naar anderen te gooien of dat nu stenen, stokken of sneeuwballen zijn." De inspectie is van plan leerlingen te schorsen die anderen verwonden met sneeuwballen.

Reanimeren

Het zijn overigens niet alleen sneeuwballen die gegooid worden die voor leed kunnen zorgen. In december moest een Canadese scholier gereanimeerd worden nadat hij in een enorme sneeuwbal was beland die medeleerlingen op het schoolplein aan het rollen waren.

Tomas
06-01-04, 21:03
Geplaatst door Tomas
De onderwijsinstellingen moedigen de scholieren aan zich op vreedzamer activiteiten te storten, zoals het bouwen van sneeuwforten of sleetje rijden.

Een fort bouwen en deze dan niet gebruiken voor een sneeuwballengevecht?!

rare jongens die canadezen.

Joesoef
06-01-04, 21:08
Hebben jullie in Nederland eigenlijk wel sneeuw?

Tomas
06-01-04, 21:14
Geplaatst door Joesoef
Hebben jullie in Nederland eigenlijk wel sneeuw?

Waar zit je nou weer?

Joesoef
06-01-04, 21:31
Geplaatst door Tomas
Waar zit je nou weer?

Achter mijn pc, schuin naar buiten kijkend, een illusie armer. In Shiraz is meer sneeuw.

Orakel
06-01-04, 21:51
Geplaatst door Joesoef
Achter mijn pc, schuin naar buiten kijkend, een illusie armer. In Shiraz is meer sneeuw.

:( Nog niks gehoord of niet gevonden?

Tomas
06-01-04, 21:55
Ben je in Iran op zoek naar bekenden of familie?!

Tjezus...

nl-x
06-01-04, 22:02
Geen grappen over Canada aub! Ik schrok me rot toen ik je topic las !

Canada lijkt me echt een fijn land om te wonen. Ik zal er zodra ik kan op vakantie heen.

(Tot nu toe heb ik nooit een ander lang gezien dan Nederland, marokko en alles er tussen :))

Marsipulami
06-01-04, 22:06
Geplaatst door Tomas
Canadese scholen verbieden sneeuwballen gooien

Uitgegeven: 6 januari 2004 20:43

TORONTO - De scholen in de Canadese stad Toronto tolereren niet langer dat leerlingen op het schoolterrein sneeuwballengevechten houden. Zij vinden dat te gewelddadig en te gevaarlijk. De onderwijsinstellingen moedigen de scholieren aan zich op vreedzamer activiteiten te storten, zoals het bouwen van sneeuwforten of sleetje rijden.

Een woordvoerder van de onderwijsinspectie van Toronto zei dinsdag: "Wij moedigen mensen niet aan dingen naar anderen te gooien of dat nu stenen, stokken of sneeuwballen zijn." De inspectie is van plan leerlingen te schorsen die anderen verwonden met sneeuwballen.

Reanimeren

Het zijn overigens niet alleen sneeuwballen die gegooid worden die voor leed kunnen zorgen. In december moest een Canadese scholier gereanimeerd worden nadat hij in een enorme sneeuwbal was beland die medeleerlingen op het schoolplein aan het rollen waren.

Je hoeft voor zo'n verbod niet naar Canada. In mijn school is dat ook verboden hoor. Alleen hebben hierarchieën niet meer het gezag dat ze vroeger hadden :p.

Marsipulami
06-01-04, 22:08
Geplaatst door nl-x
(Tot nu toe heb ik nooit een ander lang gezien dan Nederland, marokko en alles er tussen :))

En wat vond je van de 500 km opgebroken betonwegen in België :p.

Orakel
06-01-04, 22:09
Geplaatst door Marsipulami
Je hoeft voor zo'n verbod niet naar Canada. In mijn school is dat ook verboden hoor. Alleen hebben hierarchieën niet meer het gezag dat ze vroeger hadden :p.

Luisteren ze daar ook al niet naar je? :D

nl-x
06-01-04, 22:31
Geplaatst door Marsipulami
En wat vond je van de 500 km opgebroken betonwegen in België :p.

Ik vind het belachelijk dat je er niet meer mag speedracen.

3500€ voor een beetje te snel rijden. Bah

Tha Girl
07-01-04, 00:33
:haha: Leuke titel!

Strax verbieden ze je op school nog een wind te laten...

Da Girl

850
07-01-04, 00:37
Geplaatst door Tha Girl
:haha: Leuke titel!

Strax verbieden ze je op school nog een wind te laten...

Da Girl

:verward:

Ik weet niet op welke school jij gezeten hebt maar bij ons was het inderdaad verboden om te boeren en te schijten.



:moeilijk: De jeugd van tegenwoordig.............

Tha Girl
07-01-04, 00:42
Geplaatst door 850
:verward:

Ik weet niet op welke school jij gezeten hebt maar bij ons was het inderdaad verboden om te boeren en te schijten.



:moeilijk: De jeugd van tegenwoordig.............

Mocht je wel ademhalen op jouw school?
Bij ons mocht trouwens alles behalve het oproepen van geesten, go figure!

Da Girl

850
07-01-04, 00:48
Geplaatst door Tha Girl
Mocht je wel ademhalen op jouw school?
Bij ons mocht trouwens alles behalve het oproepen van geesten, go figure!

Da Girl

Ademhalen mocht alleen door de neus want we moesten onze mond dicht houden...........<lekker handig als je verkouden bent :maf3: >

Logisch dat je geen geesten mag oproepen want die kunnen je helpen bij het maken van proefwerken en dat mag niet van de meester........

Tzal n zooitje zijn geweest bij jullie in de klas......de hele dag geboer en geschijt............ppppfffff.........stelletje stinkerds...........

Tha Girl
07-01-04, 01:10
Geplaatst door 850
Ademhalen mocht alleen door de neus want we moesten onze mond dicht houden...........<lekker handig als je verkouden bent :maf3: >

Logisch dat je geen geesten mag oproepen want die kunnen je helpen bij het maken van proefwerken en dat mag niet van de meester........

Tzal n zooitje zijn geweest bij jullie in de klas......de hele dag geboer en geschijt............ppppfffff.........stelletje stinkerds...........

Hey dude... if nature calls, answer!!

Geesten oproepen mocht niet omdat je niet onder invloed van verdovende middelen of van de duivel de lessen mocht bij wonen. :rolleyes: Het was een rage op school... Gelukkig ben ik toch goed terecht gekomen. I spend my nights at maroc.nl op zoek naar warm bloed. http://www.my-smileys.de/fork_off.gif*fladder fladder*

Da Girl

850
07-01-04, 01:30
Geplaatst door Tha Girl
Hey dude... if nature calls, answer!!

Geesten oproepen mocht niet omdat je niet onder invloed van verdovende middelen of van de duivel de lessen mocht bij wonen. :rolleyes: Het was een rage op school... Gelukkig ben ik toch goed terecht gekomen. I spend my nights at maroc.nl op zoek naar warm bloed. http://www.my-smileys.de/fork_off.gif*fladder fladder*

Da Girl

:boeps: Geesten oproepen een rage op school? Huh?......op wat voor een school heb je gezeten?............. :maf: Creepy.............

:p Tijdens engelse les zeker geheime boodschappen van geesten ontcijferen?

Ik heb altijd die soundtrack van The Excorcist erg mooi gevonden....
spooky en mooi tegelijkertijd........

:o When nature calls dan antwoord je maar terug dat je nu geen tijd hebt en of nature later terug kan bellen............

en nu ga ik slapen (ondanks jouw spook verhalen)

:zwaai: dag vampiertje...........

Joesoef
07-01-04, 06:09
Geplaatst door Orakel
:( Nog niks gehoord of niet gevonden?


Ut leeft nog. Na een tijdje ondergedoken gezeten te hebben in Karman en Bam besloot ze om iets verstandigs te doen en Shabeh Yalda (een Iraanse gewoonte om het lenge van de dagen te vieren) bij familie in Theran te vieren. Dus een paar daghen voor de ramp met de bus naat Theran. Zij, tante uit Kermam en Bam waren wel even onder de indruk om aan de dood te zijn ontsnapt.

En als het niet mijn ex was dan hadden we het samen in Bam gevierd...... :verward:

Orakel
07-01-04, 06:59
Geplaatst door Joesoef
Ut leeft nog. Na een tijdje ondergedoken gezeten te hebben in Karman en Bam besloot ze om iets verstandigs te doen en Shabeh Yalda (een Iraanse gewoonte om het lenge van de dagen te vieren) bij familie in Theran te vieren. Dus een paar daghen voor de ramp met de bus naat Theran. Zij, tante uit Kermam en Bam waren wel even onder de indruk om aan de dood te zijn ontsnapt.

En als het niet mijn ex was dan hadden we het samen in Bam gevierd...... :verward:

:duim:
Pffff, hamdullilah! Enorm blij voor je. Koester die engel (ook die op je schouder) en thalla.