PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse racist bedreigd Femke Halsema



Shaheed
07-01-04, 16:05
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft woensdag bij verstek vier weken cel, waarvan twee voorwaardelijk, opgelegd aan de 31-jarige R. G. uit Eindhoven. Kort na de moord op Pim Fortuyn stuurde hij een bedreigende e-mail naar GroenLinks-politica Femke Halsema. G. was niet aanwezig bij de zitting en bleek met de noorderzon vertrokken.

Op 11 mei 2002, vijf dagen na de moord, stuurde hij vanuit een bibliotheek een bericht aan Halsema met de woorden "Femke, jij met je brutale grote smoel. Jij bent een linkse kafferhoer. Femke, jij gaat eraan meissie! Nooit meer links, nooit meer Femke." Halsema voelde zich bedreigd in een tijd dat meerdere politici angst werd aangejaagd.

Politierechter L. Kalff noemde de bedreiging zeer ernstig, "zeker in het tijdsbestek waar het heeft plaatsgevonden". G. bekende na zijn aanhouding de e-mail te hebben verstuurd, maar gaf daar geen reden voor. De veroordeling komt overeen met de eis van de officier van justitie.

Shaheed
07-01-04, 17:17
Zullen de hypocriete hollanders hier net zoveel aandacht aan besteden als aan de bedreigingen van wilders door een prikker?

taouanza
07-01-04, 19:49
Geplaatst door Shaheed
Zullen de hypocriete hollanders hier net zoveel aandacht aan besteden als aan de bedreigingen van wilders door een prikker?

Toerlijk niet!
Ze is toch niet in naam van de Islam bedreigd.
(Ik las een frisse stuk in Vrij Nederland vandaag) :moe:

Goodnight
07-01-04, 20:09
Geplaatst door taouanza
Toerlijk niet!
Ze is toch niet in naam van de Islam bedreigd.
(Ik las een frisse stuk in Vrij Nederland vandaag) :moe:

hoe frisssss?
En waar ging ut over?

Blade20
07-01-04, 21:19
Wie is Femke Halsema?

Een fotomodel ofzo?
Denk dat dat eerder de reden is voor het gebrek aan aandacht.

mrz
07-01-04, 21:21
Die titel is wel heel erg vreselijk hoor Shaheed.... :P

sadeeQ
07-01-04, 21:23
Geplaatst door EdV
Goodbye Mr. Ed.[mod]

:stomp: weer je beheersing kwijt ouwe? je weet dat je alleen mag prikken als je niet dronken bent :zweep:

Shaheed
08-01-04, 10:08
Geplaatst door mrz
Die titel is wel heel erg vreselijk hoor Shaheed.... :P


Politiek-incorrect bedoel je....................

taouanza
08-01-04, 17:53
Geplaatst door Goodnight
hoe frisssss?
En waar ging ut over?


Het ging over dat de grondwet de integratie tegenhoudt.
Dat het beter is voor de integratie als mensen elkaar openlijk kunnen kwetsen.
Ik ben het in zoverre mee eens dat als mensen dingen zeggen die kwetsen dat je ze niet de mond moet snoeren maar moet vertellen waarom het niet klopt.Bijvoorbeeld waarom homosexualiteit geen ziekte is.
Maar voor de rest is het een opsomming van vooroordelen en leugens.
Bijvoorbeeld Wilders is bedreigd IN NAAM VAN DE ISLAM.
Iedereen die zich een beetje politicus kan noemen was afgelopen jaar bedreigd maar alleen de dreigement van Wilders en Hirsi Ali tellen omdat ze gebeurden IN NAAM VAN DE ISLAM.
Er is zelfs iemand in zijn gezicht geschoten maar dat maakt verder niet uit.
Verder vraagt de schrijver zich af waarom men kritiek heeft op de condoomverbod van de Paus en niet op de doodstraf van afvallige moslims.
Nou vraag ik je:
Hoeveel mensen gaan er jaarlijks dood aan AIDS?
Hoeveel afvallige moslims hebben last van de doodstraf in Europa en N-Afrika of waar dan ook ter wereld?
Over scheve verhoudingen gesproken.
Nogmaals niemand wordt gedwongen moslim te blijven maar je moet ook niet mensen verbieden moslim te zijn.
EO had er zelfs een serie over Fitariek, nooit de voorpagina gehaald.
Ik heb niet echt het idee dat het hier om de mensenrechten te doen is.

mark61
08-01-04, 17:59
Geplaatst door taouanza
Toerlijk niet!
Ze is toch niet in naam van de Islam bedreigd. :moe:

Nou..dr stond wel 'kafferhoer'... :vreemd:

an3sdej
08-01-04, 20:06
Goodbye Mr. Ed.[mod]

Goh, is Edje gebanned?

Julien
09-01-04, 02:23
Wie heeft ook al weer Pim Foruyn vermoord??

Goh.. ook een "autochtone blanke nederlander" (hoe verzin je zo'n woord :loens: )

ik zou niet weten hoeveel aandacht er was geweest als het een "allochtone lichtgetinte nederlandse racist" was geweest die Halsema had bedreigd.. maar dat zou echt wel meevallen.