PDA

Bekijk Volledige Versie : Fatwa tegen ZZ.



et_2000nl
09-01-04, 19:22
Maroc.nl 9 jan 2004.
et_2000nl

De omstreden prikker ZbaqZbaq is gesignaleerd op de site van maroc.nl. Zijn te grote inzet voor zaken die zijn intellect te buiten gaan, laten hem vaak ontsporen.

Zo ook tijdens zijn aktie op de A10, waar hij erwtensoep en halal rookworsten aan de file rijdende automobilisten uitdeelde. Deze in zijn ogen ludieke actie was helemaal niet zo ludiek in de ogen van zijn slachtoffers. Die erwtensoep was niet te vreten, veel te vet, te flauw en zoals alle producties van ZZ, het had een bittere nasmaak. Die rookworsten waren gedraaid uit varkensstront. Die had ie van een bevriende prikker te leen gekregen. Deze autochtone medeprikker, die anoniem wil blijven, begreep niet dat het lenen aan een man als ZZ niet automatisch betekent dat je het geleende ook terug krijgt. Hij kan voorlopig naar zijn stront fluiten.

Tijdens zijn aanwezigheid op maroc.nl, verspreid hij berichten. Maar de kopieer en plak functie van zijn computer werken niet. Hij haalt daardoor allerlei zaken door elkaar. Iets waarvan hij vind je hem niet kwalijk mag nemen. Hij gebruikt, tevens geleende, producten van het amerikaanse en zionistische M$Soft. Die zijn ook bij het anti-ZZ complot betrokken, volgens hem. ZZ heeft een actie gestart tegen deze zionistische onderneming, onder de naam "Intifada against M$ and their war against me".

Onbegrepen ploetert de man verder. Hij eet dagelijks zijn erwtensoep en geeft die worsten aan zijn wettelijke wederhelft. Ze eten zwijgzaam, er klinkt geen commentaar op zijn wereld producties. Het enige moment van de dag dat hij mag genieten van een gebrek aan commentaar. Door de honger naar begrip, vind hijzelf dat zijn producties een zoete smaak hebben. Maar alleen de scherpe tong van ZZ mag die zoete smaak proeven. Voor elk ander blijft het bitterzuur....

Joesoef
09-01-04, 19:26
Minimaal 35 strafpunten.........

et_2000nl
09-01-04, 19:27
Geplaatst door Joesoef
Minimaal 35 strafpunten.........

Voor ZZ?

et_2000nl
09-01-04, 19:29
Even voor de goede orde. Dit is bedoeld als satire. Ik weet het, ik kan ook niet tippen aan het niveau van Kopspijkers....

Ik mag ZZ eigenlijk wel. Ik ga er voor het gemak even van uit dat dit topic zijn ego zal strelen....

Joesoef
09-01-04, 19:48
Geplaatst door et_2000nl
Voor ZZ?

Voor de poging tot satire........

et_2000nl
09-01-04, 19:49
Geplaatst door Joesoef
Voor de poging tot satire........

:D

Je herkenning van de satire is genoeg om mijn ego te strelen.

Joesoef
09-01-04, 19:50
Geplaatst door et_2000nl
:D

Je herkenning van de satire is genoeg om mijn ego te strelen.

En hoe vaak klikte jij op refresch om binnen een minuut te kunnen reageren :vreemd: ?

et_2000nl
09-01-04, 19:51
Geplaatst door Joesoef
En hoe vaak klikte jij op refresch om binnen een minuut te kunnen reageren :vreemd: ?

Ik ben snel, ik weet het.... Nu weer....