PDA

Bekijk Volledige Versie : ongeloofelijk !!! ik zag net hoofdoek in VW reclame !!



ZbaqZbaq
10-01-04, 22:02
Zit ik net ff te zappen ...zie ik ineens een een commercial te bekijken van VW.

Kwam er gewoon een vrouw met hooffdoek in voor.....

gewoon zo'n echte..je weet wel op z'n islamitisch...en met een hele maroc (of turk) familie erbij.

fokking amazing....

gaat die intergratie van de andere kant nu eindelijk echt een keer beginnen ???

de wonderen zijn de wereld nog niet uit :wohaa:

Royce
10-01-04, 22:03
Je hebt zeker de Golf II met imperiaal en blauw zeil op de achtergrond gemist jek?


:hihi:

Goodnight
10-01-04, 22:04
Geplaatst door Royce
Je hebt zeker de Golf II met imperiaal en blauw zeil op de achtergrond gemist jek?


:hihi:


:lol:

ZbaqZbaq
10-01-04, 22:09
ach man.... die neem ik op de koop toe

wat dacht je van dat buitensporig grote gezin ....

maar dat maakt allemaal niet uit ... ik koop voortaan VW ...

ah...ik heb al een VW ... tenminste.... mijn vrouw dan.

dan blijft mijn voorkeur bij Beierse Motor Knutsels

Joesoef
10-01-04, 22:10
Ik denk dat de AEL haar strijdbijl weer moet opgraven, dit was een gevalletje type-casting Nabil.

Inderdaad Royce... :hihi:

mark61
10-01-04, 22:20
Fijn. Op naar de smakeloze Iglo diepvrieshelalmaaltijden.

~Panthera~
10-01-04, 22:23
Vreselijk!
Ik voel me meteen niet meer thuis in mijn eigen land. :moe:


:hihi:

Julien
10-01-04, 22:29
het valt me trouwens op dat je op Marokkaanse en Turkse TV (ja die kan ik ook ontvangen) net zo weinig hoofddoekjes ziet als op de westerse TV.

Joesoef
10-01-04, 22:41
Geplaatst door Julien
het valt me trouwens op dat je op Marokkaanse en Turkse TV (ja die kan ik ook ontvangen) net zo weinig hoofddoekjes ziet als op de westerse TV.


Je bedoelt net zo veel.

ZbaqZbaq
10-01-04, 22:42
Geplaatst door Julien
het valt me trouwens op dat je op Marokkaanse en Turkse TV (ja die kan ik ook ontvangen) net zo weinig hoofddoekjes ziet als op de westerse TV.

Waarom halen jou soort altijd die landen als voorbeeld aan, alleen waneer het jullie uitkomt ?

Julien
10-01-04, 22:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
Waarom halen jou soort altijd die landen als voorbeeld aan, alleen waneer het jullie uitkomt ?

pardon? jou soort? gaan we generaliseren?

ZbaqZbaq
10-01-04, 22:43
Geplaatst door Julien
pardon? jou soort? gaan we generaliseren?

ja ik ga graag mee met de mode

Julien
10-01-04, 22:45
ik wil alleen maar zggen dat ik weinig verschil zie tussen de Turkse/ Marokkaanse tv en bijvoorbeeld de Spaanse TV...

Nederlanders denken misschien wel dat Marokkaanse vrouwen constant hoofddoekjes dragen op tv.. maar dat is dus helemaal niet waar.. die vrouwen daar zijn net als Spanjaarden/ Italianen etc.

Julien
10-01-04, 22:46
Geplaatst door Joesoef
Je bedoelt net zo veel.

zo kun je dat ook zeggen.. maar dat bewijst ook dat er geen probleem is voor moslimas hier