PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe Palestijnen elkaar brainwashen



taouanza
11-01-04, 10:35
What did you feel? Lamis: "What did I feel? I should have given birth at home, and even died, rather than going to the checkpoint and begging the soldiers for hours to let us pass. I hope the Israelis will never taste what I tasted, and will not experience what I went through. And that they will explain to their sons who serve in the territories that they should be a little bit humane. That they should be human beings."

mark61
11-01-04, 19:57
Ik geloof dat al 33 mensen niet begrijpen wat je bedoelt. Ik in ieder geval niet. Bedoel je dat ze haar kinderen opoffert aan de strijd?

Orakel
11-01-04, 20:12
'kwas vandaag ff naar de stad, maar het was geen koopzondag en het was echt generatiekloof-weer.
'kdenk, ik meld het maar ff.

ZbaqZbaq
11-01-04, 20:15
Geplaatst door taouanza
And that they will explain to their sons who serve in the territories that they should be a little bit humane. That they should be human beings."

ik denk dat het deze zin is die steekt.

mark61
11-01-04, 20:19
Geplaatst door Orakel
'kdenk, ik meld het maar ff.

Maar waarom hier, generatiekloofkop?

mark61
11-01-04, 20:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik denk dat het deze zin is die steekt.

Wat bedoel je? Dat dat sowieso onbegonnen werk is? Maar ik wacht haar antwoord wel af.

Julien
11-01-04, 20:27
Geplaatst door Orakel
'kwas vandaag ff naar de stad, maar het was geen koopzondag en het was echt generatiekloof-weer.
'kdenk, ik meld het maar ff.

heheheh kvind t nog steeds prachtig gevonden

"Is generatiekloof een synoniem voor kut?"

:D

Orakel
11-01-04, 20:42
Geplaatst door mark61
Maar waarom hier, generatiekloofkop?

Werd anders zo'n kale topic en dat vindt GJ een ongepast woord.



[QUOTE]Geplaatst door Julien

Je gaat niet weer beginnen met vleeswaren te smijten hé, anders haal ik Sjo d'r bij.

taouanza
11-01-04, 20:52
Geplaatst door mark61
Ik geloof dat al 33 mensen niet begrijpen wat je bedoelt. Ik in ieder geval niet. Bedoel je dat ze haar kinderen opoffert aan de strijd?


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=83210


Het was me opgevallen dat het heel erg stil was in deze topic.

Julien
11-01-04, 20:53
Je gaat niet weer beginnen met vleeswaren te smijten hé, anders haal ik Sjo d'r bij.

Oei, gaat Sjo me straffen dan? :D :D

mark61
11-01-04, 21:04
Geplaatst door taouanza
[BHet was me opgevallen dat het heel erg stil was in deze topic. [/B]

Ja, dat had ik gelezen, maar waar comes the brainwashing in? Is dat weer een citaat ergens anders vandaan? Ik vind die vrouw in ieder geval veel te mild. Hoewel dat wrschl. beter is voor haar geestelijke gezondheid. Jammer dat GJ hier geen snedig commentaar op heeft.

sjo
11-01-04, 21:06
Ik heb niks tegen het woordje kut, mits gefluisterd en in de juiste ambiance.

groeten
sjo

taouanza
11-01-04, 21:09
Geplaatst door mark61
Ja, dat had ik gelezen, maar waar comes the brainwashing in? Is dat weer een citaat ergens anders vandaan? Ik vind die vrouw in ieder geval veel te mild. Hoewel dat wrschl. beter is voor haar geestelijke gezondheid. Jammer dat GJ hier geen snedig commentaar op heeft.

Dat bedoel ik nou juist.
Dat die vrouw ondanks haar leed geen haat koestert.

mark61
11-01-04, 21:19
Geplaatst door taouanza
Dat bedoel ik nou juist.
Dat die vrouw ondanks haar leed geen haat koestert.

Is de gezondere, haast bovenmenselijke optie. Niks voor mij. Kzal dan ook niet zo oud worden. :fucyc: