PDA

Bekijk Volledige Versie : Er is nog hoop op de wereld



taouanza
11-01-04, 15:10
Ik heb gistermiddag mijn fiets bij het metrostation gelaten.
En vandaag stond ie er nog. Mijn banden zijn niet eens doorgesneden.:)

Ik kreeg wel bijna een hartaanval toen er een Sint Bernard recht op me afliep en voor me neus(letterlijk) stopte.:moe:

mrz
11-01-04, 15:24
Ze verkochten geen Berocca bij Super de Boer. :moe: En bij etos was het er net niet meer ofzo. :jammer:

Ik ben alleen bang als mensen bang voor je lijken te zijn terwijl je helemaal niks geks doet. Oh, of als mensen gaan denken dat ik fan ben van Britney spears terwijl dat misschien wel helemaal niet zo simpel ligt allemaal enzo. :moe:

Maargoed, dingen klopten wel weer even bijna allemaal dus er is nog hoop. :P

an3sdej
11-01-04, 18:05
Ik kreeg wel bijna een hartaanval toen er een Sint Bernard recht op me afliep en voor me neus(letterlijk) stopte.

Ben jij zo klein Taouanza? :Iluvu:

Tomas
11-01-04, 18:28
Geplaatst door mrz
Ze verkochten geen Berocca bij Super de Boer. :moe: En bij etos was het er net niet meer ofzo. :jammer:

Ik ben alleen bang als mensen bang voor je lijken te zijn terwijl je helemaal niks geks doet. Oh, of als mensen gaan denken dat ik fan ben van Britney spears terwijl dat misschien wel helemaal niet zo simpel ligt allemaal enzo. :moe:

Maargoed, dingen klopten wel weer even bijna allemaal dus er is nog hoop. :P

jij kleed je als britney spears?

Tomas
11-01-04, 18:29
Geplaatst door an3sdej
Ben jij zo klein Taouanza? :Iluvu:

Ik word even niet goed....

mrz
11-01-04, 18:57
Geplaatst door Tomas
jij kleed je als britney spears?

Nee nog ff zeg. She's all yours zou ik zeggen. :cheefbek:

Wat voor de 1 maximale score bij darten is is voor ander gewoon 180 graden maar dan ook weer niet per se de temperatuur. :p

Donna
11-01-04, 19:01
Geplaatst door Tomas
Ik word even niet goed....


Andries is zelf dwerg, dus erg blij als hij een piepklein vrouwtje ziet :D

Grapje hoor Andries..... :moe:

mrz
12-01-04, 18:49
Ohhhhh jaaa??? Britney aan de drank??? Hmm ja hallo en nu ineens ziet ze dan dus weer wel aantrekkelijk uit! :rolleyes: :cheefbek:

Ik bedoel, ze moet niet gaan drinken dammit! :kwaad: