PDA

Bekijk Volledige Versie : AEL Delegatie vertrekt naar de VS- Islamitische wereld congres in Qatar



ZbaqZbaq
11-01-04, 16:33
AEL Delegatie vertrekt naar de VS- Islamitische wereld congres in Katar

(08/01/2004)

Een delegatie van de federale politiek bureau van de AEL geleid door federaal voorzitter broeder Dyab Abou Jahjah is vandaag vertrokken naar Katar om deel te nemen aan een Congres voor Dialoog tussen de VS en de Islamitische wereld leiders. Andere deelnemers zijn de ex Amerikaans president Bil Clinton en de bekende islamitische geleerde Youssef Al Qaradawi. De AEL zal in dit congres de belangen en de agenda van de Arabische natie en de Islamitische Umma verdedigen. We zullen ons steun aan het verzet in Irak en in Palestina openlijk verdedigen en de stem van het volk laten klinken.

De AEL is uitgenodigd omdat het belangrijke segmenten van de Arabische –islamitische gemeenschap in Europa vertegenwoordigt, en AEL gelooft in Dialoog in wederzijds respect daarom hebben we de uitnodiging aanvaardt.

Het Congres duurt tot 12 januari en een volledig verslag ervan zal volgen op onze web-site.

Voor meer info hierover bekijk de volgende web-site.

http://www.us-islamicworldforum.org/index.html

Puk
11-01-04, 16:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
AEL Delegatie vertrekt naar de VS- Islamitische wereld congres in Katar

(08/01/2004)

Een delegatie van de federale politiek bureau van de AEL geleid door federaal voorzitter broeder Dyab Abou Jahjah is vandaag vertrokken naar Katar om deel te nemen aan een Congres voor Dialoog tussen de VS en de Islamitische wereld leiders. Andere deelnemers zijn de ex Amerikaans president Bil Clinton en de bekende islamitische geleerde Youssef Al Qaradawi. De AEL zal in dit congres de belangen en de agenda van de Arabische natie en de Islamitische Umma verdedigen. We zullen ons steun aan het verzet in Irak en in Palestina openlijk verdedigen en de stem van het volk laten klinken.

De AEL is uitgenodigd omdat het belangrijke segmenten van de Arabische –islamitische gemeenschap in Europa vertegenwoordigt, en AEL gelooft in Dialoog in wederzijds respect daarom hebben we de uitnodiging aanvaardt.

Het Congres duurt tot 12 januari en een volledig verslag ervan zal volgen op onze web-site.

Voor meer info hierover bekijk de volgende web-site.

http://www.us-islamicworldforum.org/index.html

Dat wordt lachen... de stem van het AEH-volk.

Blade20
11-01-04, 17:01
Ach, ik hoop dat ze een enkeltje hebben. Ik heb niks tegen buitenlanders, maar wel tegen het AEL.

En binnenkort hebben ze in NL een serieuze concurrent, het CMO. Aangezien het CMO 80% van de Moslims gaat vertegenwoordigen zal het AEL Nederland wel kunnen gaan inpakken.

an3sdej
11-01-04, 17:07
Een delegatie van de federale politiek bureau van de AEL geleid door federaal voorzitter broeder Dyab Abou Jahjah

Wat klinkt dat hè, voor een groep van een paar honderd leden :blowen:

ZbaqZbaq
11-01-04, 17:18
Geplaatst door Blade20

En binnenkort hebben ze in NL een serieuze concurrent, het CMO. Aangezien het CMO 80% van de Moslims gaat vertegenwoordigen zal het AEL Nederland wel kunnen gaan inpakken.

CMO ?

woahahahaha....

kijk als de naam M. Sini valt weten Moslims genoeg.

Simon
11-01-04, 17:42
Ik las ook laatst dat dat CMO binnenkort wordt opgericht. Laat ik nu denken dat het al lange tijd bestaat? Maar ze zijn al die jaren in oprichting geweest. Een beetje zoals de samen-op-weg kerken denk ik. Iedereen bij elkaar proberen te houden. Nou ik ben benieuwd of we er dan binnenkort wat meer van horen want ik vind ze bijzonder ... stil ....

Julien
11-01-04, 18:21
hahaha die AEL komt Amerika niet eens binnen!
Het zal me niet verbazen als die gasten worden aangezien als terroristen/ Al Qaida door de xenofobische CIA

Blade20
11-01-04, 18:34
He ZZ, er denken er schijnbaar een heleboel anders als jouw. Zie hier:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36977

sjo
11-01-04, 20:52
Zonder Amadhia-beweging wordt het niks.

groeten
sjo

Donna
11-01-04, 21:55
Geplaatst door ZbaqZbaq
AEL gelooft in Dialoog


Hee!

Dat is nieuw.....

Dialoog tussen een berg en een ravijn was tot voorkort niet mogelijk.

:duim:

Driemaal Hoera voor deze koerswijziging.......

mark61
11-01-04, 22:08
Interessant dat de Turkse alevieten (een soort sjiieten) liever bij de humanisten zitten. Why would that be...

mark61
11-01-04, 22:12
Geplaatst door Julien
hahaha die AEL komt Amerika niet eens binnen!
Het zal me niet verbazen als die gasten worden aangezien als terroristen/ Al Qaida door de xenofobische CIA

Tizzin in QATAR. Dat ligt nog net niet in de VS.