PDA

Bekijk Volledige Versie : Autodieven ... komisch verhaal



Simon
11-01-04, 17:49
Politie vindt BMW-dieven

TILBURG - Drie van de vier nieuwe BMW's die in de nacht van vrijdag op zaterdag werden gestolen uit een loods aan de Insulindeweg in Tilburg, zijn weer terecht. Een BMW X5 kon de politie vrijdagnacht direct opsporen, omdat er een voertuigvolgsysteem inzit. Hiermee kunnen gestolen auto's met een satelliet worden opgespoord.

De politie vond de X5, een soort terreinwagen, in de Jules de Beerstraat in Tilburg. Bij de auto waren drie jongens van 16 en 17 jaar oud. De politie kon twee van hen aanhouden, een derde wist te ontkomen. Een tweede BMW werd zaterdag gevonden in Oisterwijk. Ook de derde auto stond in dit dorp onder de rook van Tilburg. De vierde auto is nog niet terecht.

De politie stelt een onderzoek in naar de overige daders van de autoroof. De twee Tilburgse jongens zitten vast.

De auto's stonden in een loods van een autopoetsbedrijf om rijklaar gemaakt te worden. Ze zijn eigendom van een BMW-dealer in Tilburg.

Waterval
11-01-04, 17:57
Bij de auto waren drie jongens van 16 en 17 jaar oud. De politie kon twee van hen aanhouden,

:jammer:

.... op die leeftijd kon ik net een fietsslot openmaken...mijn eigen fietsslot welteverstaan..

mrz
11-01-04, 18:13
Bij de auto waren drie jongens van 16 en 17 jaar oud. De politie kon twee van hen aanhouden

Hmm waren dat dan 2 jongens van 16 1 17 of 2 jongens van 17 1 16? Of 1 van 17 en 1 van 32? Lol. Geen bron?

Simon
11-01-04, 19:27
Geplaatst door mrz
Geen bron?

nu.nl

mark61
11-01-04, 19:34
Geplaatst door Waterval
:jammer: .... op die leeftijd kon ik net een fietsslot openmaken...mijn eigen fietsslot welteverstaan..

Ongelukkige.

Orakel
11-01-04, 20:04
Las een tijdje geleden een artikel dat de eigenaars van zulke dure auto's zich erg onveilig voelen door die auto's en ze al na een paar weken weer terugbrengen naar de garage.
De dieven gaan namelijk zo ver dat ze bij de eigenaars inbreken om de autosleutels te jatten. De mpv's van BMW, Mercedes en Porsche zijn daarbij hot.

Van de waarde van de beveiligingsapparatuur en de verzekering kun je een aardige middenklasser kopen.

mark61
11-01-04, 20:10
Van de waarde van de beveiligingsapparatuur en de verzekering kun je een aardige middenklasser kopen. [/B][/QUOTE]

Maar met die apparatuur kan je wel tot op de straathoek nauwkeurig vaststellen waar in Rusland die bakken precies staan. Alleen nog ff repossessen. Misschien wat voor de eigentijdse Rambo's die geen geeks meer mogen kelen.